GT то тоже тупік в плані двіжка там або GX або RP шо в одного шо в другого 90 коней як і в простого 1,8 CL якшо брати то GTI однозначно.. але якщо міняти по одній стойці то ліпше ТАЗ бо з таким підходом загубиш доволі рідкісну машину а російських хватає тому нежалко.. все написане ІМХО
Після того як двигун розібрали, майстер це одразу сказав, сильно не розточиш, і до того ж на впуску отвори не круглі, що укладнює роботу. В мене буде доробленій впуску, випуск та фаза газорозподілення точніше відрегульвана, на цьму скоріш зупинюсь.
Движка в процесе зборки: Со старой шестерни изготовлена разрезнаю. Вышло отлично! от "конвеерной" почти не отличается: Отполирован и отстыкован вкуск: Каналы на впускном коллекторе стали огромны, увеличились почти в 1,5 раза! Кто видел родные поймет. Вся остальная начинка лежит на полке, все тщательно вымыто от масла и грязи, все наружние детали покрашены:
Victorlas, ІМХО банка лишня на такому моторі!! чомусь відразу згадалися жигулі які ніфіга не їдуть і пердять на весь район.. з тих самих міркувань не ставлю ту руру собі
Поясніть будь - ласка, якшо не важко. Шо таке розрізна шестерня, чим вона відрізняється від не розрізної і в чому її достоїнства?
Розрізна шестерня потрібна ТІЛЬКИ з тюнінговим роспредвалом зі збільшеними фазами відкриття і закриття клапанів. Потрібен він для більш тонкого регулювання фаз роботи впуска-випуска. На стоковий роспредвал ту приблуту ніхто не ставить. Нема сенсу. ЗІ Маркель прийде і якщо я щось написав нетак, виправить! Но основна думка така - є тюнінг роспредвал - повинна бути розрізна шестерня, стоковий роспредвал - стокова шестерня.
В данной ситуации она нужна для более точной настройки фазы газораспределения, тоесть клапана будут поезде открыватся и позже закрыватся, тоесть донаддува. Что обеспечит максимальную мощность на высоких оборотах. Основной упор делаем на всасываюшие клапана!
Каким боком, если они раньше будут открываться, то они будут позже закрываться? За счет чего, если у тя распред - штатный? Это у тюнинг вала фаза растянута, а у твоего штатного картинка будет иная. Клапан как раньше откроется и на СТОЛЬКО же раньше закроется. Рабочее поле распреда у тя не измененное, поэтому не нужно писать ерунду. Ты этой шестерней можешь или заставить раньше открываться и закрываться клапана или позже открываться и закрываться. И не более. Я на последнюю инстанцию не претендую, но вижу все это именно так. А как на самом деле думаю рассудят спецы.
Смысл тюнинг распреда - раньше открыться впускным клапанам и позже закрыться, чтобы больше смеси впрыснуть в камеру сгорания. Смысла в более позднем открытии впускного клапана и более позднего его закрытия я невижу никакого.
Це називається пізнє запалювання. І випускні в тебе точно так само будуть пізніше відкриватись-закриватись, вал то той самий лишається - проста механіка. А взагалі, який зміст в ПІЗНІШОМУ відкритті впускних клапанів? Часовий інтервал між відкриттям/закриттям клапанів шестерня не поміняє, ти просто змістиш фази в сторону пізнішого-ранішого вікриття клапанів віносно ВМТ поршнів. Коли ставиться горбатий вал, розрізна шестерня необхідна, бо на штатній тобі може не вистачити кроку регулювання по зубу для точного виставлення фаз, розрізною ти собі будеш мати можливість регулювати грубо кажучи по пів-зуба і менше. Повторю 10-й раз питання: шо тобі дасть можливість такого регулювання на штатному РВ? В тебе міняються фази чи їх ширина внаслідок розширення каналів чи покраски блока? Мені як дилетанту просто цікава твоя логіка. Доводка ГБЦ - це дєло, але вона має бути продуманою і порахованою. Зміна січення каналів це тонка справа. Так само має значення форма/розмір впускного клапана і місце прилягання його тарілки, бо саме через нього попадає суміш в циліндр (в карбовому моторі). Якшо просто розвалити канали, а сам клапан/камеру згорання не доробляти (як мінімум - вирівнювання фаски/згладжування кута) - то може привести до завихрень потоку і гіршого наповнення камери згорання. А ше треба думати про випуск, для нормального провітрювання камери згорання під більше наповнення, шоб "продувалось" однаково на впуску і на випуску, а для цього ставиться не проспортовська банка з 50 трубою, а рахується колектор-випуск і також доробляється ГБЦ. Все написане - грубо і схематично, я не спєц в тих питаннях.
Зміст звісно буде, але надто малий. Я це добре розумію. Буде труба 50-ка та 2 резонатори, щоб сильно не гуділо.
Понимаешь какое дело, например есть такая компания "Суперспринт", так над каждым выпуском трудится куча инженеров, проверяют каждую(!!!) мелочь и продувку выпускных газов, одним словом именно строят выпуск и над этим трудится целый коллекив инженеров с неслабым техобразованием, а ты вот так запросто, будет труба 50 и 2 резонатора. Улыбнуло. ЗЫ Сам я обладаю фирменным девайсом от Суперспринт, паук, резонатор и глушитель. Очень зачетные вещи. Ну и голова дорабатывалась немчурой. Пока ее не трогал и не думаю это делать, так как тямы у самого нету. И не подпущу к машине того, кто тоже не понимает, что он делает. Тебе проще - есть пословица, очень емко отражающая что ты делаешь! Звучит она так - Сам себе злобный буратино! Только без обид!
Поясни який? Відсутність низів і більший розхід + інші признаки запізнення, наприклад перегрів вихл. колектора. А взагалі....по-моєму ми говорим на різних мовах. Від калхозного прямотоку крім прибавки шуму можна добитись погіршення динаміки, перевірено на власному досвіді (3 рази переробляв весь вихлоп). не хочеш вчитись на чужих помилках - вчись на своїх. пи.си. грамотний тюнінх починається з вдосконалення підвіски і гальм, а не прикручування псевдоспортивних девайсів без розуміння для чого вони треба. Все ІМХО.
Хотів, але шось якось ..... Не став короче. Порадився з слопцями, вони трохи пісимістично до цього віднеслись. Мовляв: "тоді тре одразу коленвал поршні... Не діло тільки маховик." Якби не довелося купляти Солек, зробив. Та всеж основна причина брак часу. В понеділок на лінію.