Блог по відновленню Г2 1.3 МН

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Victorlas, 28 вер 2008.

  1. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    GT то тоже тупік в плані двіжка там або GX або RP шо в одного шо в другого 90 коней як і в простого 1,8 CL якшо брати то GTI однозначно.. але якщо міняти по одній стойці то ліпше ТАЗ бо з таким підходом загубиш доволі рідкісну машину а російських хватає тому нежалко..
    все написане ІМХО
     
  2. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Після того як двигун розібрали, майстер це одразу сказав, сильно не розточиш, і до того ж на впуску отвори не круглі, що укладнює роботу. В мене буде доробленій впуску, випуск та фаза газорозподілення точніше відрегульвана, на цьму скоріш зупинюсь.
     
  3. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Я не знаю який інший поставить, тому поки залишустарий.
     
  4. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Движка в процесе зборки:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Со старой шестерни изготовлена разрезнаю. Вышло отлично! от "конвеерной" почти не отличается:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Отполирован и отстыкован вкуск:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Каналы на впускном коллекторе стали огромны, увеличились почти в 1,5 раза! Кто видел родные поймет.
    [​IMG]
    Вся остальная начинка лежит на полке, все тщательно вымыто от масла и грязи, все наружние детали покрашены:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 10 лют 2009
    • Подобається Подобається x 2
  5. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    И конечно банка:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Victorlas, ІМХО банка лишня на такому моторі!! чомусь відразу згадалися жигулі які ніфіга не їдуть і пердять на весь район.. з тих самих міркувань не ставлю ту руру собі :pardon:
     
  7. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Банка тут не тільки для понті, на трубу 50-ку старики глушак приварити важко. Як я хочу його почути!
     
  8. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    Поясніть будь - ласка, якшо не важко. Шо таке розрізна шестерня, чим вона відрізняється від не розрізної і в чому її достоїнства?
     
  9. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Розрізна шестерня потрібна ТІЛЬКИ з тюнінговим роспредвалом зі збільшеними фазами відкриття і закриття клапанів. Потрібен він для більш тонкого регулювання фаз роботи впуска-випуска. На стоковий роспредвал ту приблуту ніхто не ставить. Нема сенсу.

    ЗІ Маркель прийде і якщо я щось написав нетак, виправить! Но основна думка така - є тюнінг роспредвал - повинна бути розрізна шестерня, стоковий роспредвал - стокова шестерня.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    В данной ситуации она нужна для более точной настройки фазы газораспределения, тоесть клапана будут поезде открыватся и позже закрыватся, тоесть донаддува. Что обеспечит максимальную мощность на высоких оборотах. Основной упор делаем на всасываюшие клапана!
     
  11. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Каким боком, если они раньше будут открываться, то они будут позже закрываться? За счет чего, если у тя распред - штатный? Это у тюнинг вала фаза растянута, а у твоего штатного картинка будет иная. Клапан как раньше откроется и на СТОЛЬКО же раньше закроется. Рабочее поле распреда у тя не измененное, поэтому не нужно писать ерунду. Ты этой шестерней можешь или заставить раньше открываться и закрываться клапана или позже открываться и закрываться. И не более. Я на последнюю инстанцию не претендую, но вижу все это именно так.
    А как на самом деле думаю рассудят спецы.
     
  12. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Клапана ( всасываюшие)будут позже открыватся и позже закрыватся.
     
  13. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Смысл тюнинг распреда - раньше открыться впускным клапанам и позже закрыться, чтобы больше смеси впрыснуть в камеру сгорания. Смысла в более позднем открытии впускного клапана и более позднего его закрытия я невижу никакого.
     
  14. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Це називається пізнє запалювання. І випускні в тебе точно так само будуть пізніше відкриватись-закриватись, вал то той самий лишається - проста механіка. А взагалі, який зміст в ПІЗНІШОМУ відкритті впускних клапанів?
    Часовий інтервал між відкриттям/закриттям клапанів шестерня не поміняє, ти просто змістиш фази в сторону пізнішого-ранішого вікриття клапанів віносно ВМТ поршнів. Коли ставиться горбатий вал, розрізна шестерня необхідна, бо на штатній тобі може не вистачити кроку регулювання по зубу для точного виставлення фаз, розрізною ти собі будеш мати можливість регулювати грубо кажучи по пів-зуба і менше. Повторю 10-й раз питання: шо тобі дасть можливість такого регулювання на штатному РВ? В тебе міняються фази чи їх ширина внаслідок розширення каналів чи покраски блока? Мені як дилетанту просто цікава твоя логіка.
    Доводка ГБЦ - це дєло, але вона має бути продуманою і порахованою. Зміна січення каналів це тонка справа. Так само має значення форма/розмір впускного клапана і місце прилягання його тарілки, бо саме через нього попадає суміш в циліндр (в карбовому моторі). Якшо просто розвалити канали, а сам клапан/камеру згорання не доробляти (як мінімум - вирівнювання фаски/згладжування кута) - то може привести до завихрень потоку і гіршого наповнення камери згорання. А ше треба думати про випуск, для нормального провітрювання камери згорання під більше наповнення, шоб "продувалось" однаково на впуску і на випуску, а для цього ставиться не проспортовська банка з 50 трубою, а рахується колектор-випуск і також доробляється ГБЦ.
    Все написане - грубо і схематично, я не спєц в тих питаннях.
     
  15. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Зміст звісно буде, але надто малий.

    Я це добре розумію.

    Буде труба 50-ка та 2 резонатори, щоб сильно не гуділо.
     
  16. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Понимаешь какое дело, например есть такая компания "Суперспринт", так над каждым выпуском трудится куча инженеров, проверяют каждую(!!!) мелочь и продувку выпускных газов, одним словом именно строят выпуск и над этим трудится целый коллекив инженеров с неслабым техобразованием, а ты вот так запросто, будет труба 50 и 2 резонатора. :) Улыбнуло.

    ЗЫ Сам я обладаю фирменным девайсом от Суперспринт, паук, резонатор и глушитель. Очень зачетные вещи. Ну и голова дорабатывалась немчурой. Пока ее не трогал и не думаю это делать, так как тямы у самого нету. И не подпущу к машине того, кто тоже не понимает, что он делает. Тебе проще - есть пословица, очень емко отражающая что ты делаешь! Звучит она так - Сам себе злобный буратино! :) Только без обид! :)
     
  17. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Поясни який? Відсутність низів і більший розхід + інші признаки запізнення, наприклад перегрів вихл. колектора.
    А взагалі....по-моєму ми говорим на різних мовах. Від калхозного прямотоку крім прибавки шуму можна добитись погіршення динаміки, перевірено на власному досвіді (3 рази переробляв весь вихлоп). не хочеш вчитись на чужих помилках - вчись на своїх.
    пи.си. грамотний тюнінх починається з вдосконалення підвіски і гальм, а не прикручування псевдоспортивних девайсів без розуміння для чого вони треба. Все ІМХО.
     
  18. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    [​IMG]
    В пятницу с утра надеюсь заведу!
     
  19. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Victorlas, ти собі маховик облегшив??
     
  20. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Хотів, але шось якось ..... Не став короче. Порадився з слопцями, вони трохи пісимістично до цього віднеслись. Мовляв: "тоді тре одразу коленвал поршні... Не діло тільки маховик." Якби не довелося купляти Солек, зробив. Та всеж основна причина брак часу. В понеділок на лінію.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)