Такими були отвори на впускному колекторі до розторки та поліровки. Правий канал ще не тронутий, а лівий вже початий, шо стало з ними потім можна побачити на минулих фото. Можу додати, що канали на головці майже не розтачувались, лище відполіровані, а на колекторі розточені під розмір головки.
Якщо були відполіровані канали, то нашо лишив "йожика" в впускному колекторі. Їх знімають, бо толку від полірування 0.
Токар за 50 грн поголив . Мій моторист приходить то токаря за новою вставкою, і не бачить мого їжака, токар теж не бачить. Його поцупив воділа з КРАЗу, солярку підігрівать. Тримав руками, мало не ридав. Але мене поряд не було, домовитись не вийшло. Їжака віддав за послуги товаришу, він буде саляру на VW бусі гріти, бо нище ніж +5 возик не заводиться.
Ага, розрізну шестерню ставити є смисл, а маховик полегшити ні...Кароче мотристи в тебе ше ті. Карб від ТАЗа - це теж дуже серйозний крок в тюнінгу. Ше дуже цікаво, який в тебе буде ХХ, наповнення по циліндрах і як буде заводитись холодний мотор після розточки колектора впускного "від фанаря". Але то таке. Головне прямоток. Сам зрозумів шо написав?
Декілька разів перечитував і так і не знайшов. Де я таке писав? Ви хоч читайте, що я пишу! Тільки без образ.
А це ти Markell, знов скучно. Ну напиши улюблене слово "калхоз" воно тобітак подобаеться. Я на практиці бачив і відчував ефект тісля роботи того "калхозного" моториста. Ти еще скажи, что нужно учитивать погрешность китайского калхозного калькулятора.
Victorlas, я розумію що ти думаєш шо тебе просто забакланити хочуть але ти почитай книжку про тюнінг фольцовських моторів (є в бібліотеці клубній) і тобі багато чого стане ясно.. і про шріковські вали і про горизонтальні карби і про суперспрінт.. Markell,треба йому ту банку вислати шо в тебе в гаражі лежить вона якраз впишеться до тюнінха :D
Я тобі задаю питання по суті, вже не перший раз, а ти черговий раз зїжджаєш. Відповіді на свої питання я так і не побачив, як і твого розуміння того, шо тобі роблять і розказують твої чудо-мотористи. А раз ти бачиш і відчуваєш ефект від того чудо-тюнєха, то як то кажуть...чим би дитя не тішилось. а сам читаєш шо пишеш? Що таке "поезде"?
Дай ссылку. Ти ще скажи и тут не зрозумів. Дай свій номер, якщо моему "калхозному мотористу" буде скучно, відповість на те що ти не розуміеш.
Боюсь крім тебе ніхто не зрозумів. Тому надалі наполегливо раджу викладати свої думки грамотно і зрозуміло для всіх, інакше за подібні пости будуть попередження. Хай твій моторист тобі відповість, бо судячи з твоїх дописів ти сам не розумієш шо і для чого тобі там намутили, головне шо всьо називається словом "цюнінх" і мотор нііпаца червоного кольору. Шоб ми більше не сперечались, ти можеш поїхати на динамометрію і потім викласти нам графік свого автомобіля, а ми порівняєм з стоком і зробим висновки, ОК? пи.си. мій тел. номер не секрет, на форумі викладав не раз, захочеш - найдеш. От тіки думаю шо нам з твоїм мотористом не буде про шо говорити.
Я тобі написав як то повинно все ПО ПРАВИЛЬНОМУ працювати. І то прописано у моєму дописі ЦІЛКОМ! А ти з ньго взяв тількі частину допису - цитату, котра запитує яким чином ти того доб*єшся, зробивши ТІЛЬКИ одну розрізну шестерню, не міняючи РВ!!! Відповідно все написанне тобі у вигляді тількі однієї цитати. без контексту, втрачає сенс. Дуже погано, що ти не хочеш прислухатися до спеців, типу Маркеля і продовжуєш веселити людей і наступати на граблі. ЗІ Суперспринт мені коштував у 800 баків. Разом з мотором, доведеним німцями і машиною ФВ Сірко.
Короче Ви написали толом не вчитавшись в той допис. Довести мены syit буде вкрай важко. Дякую, я думав ти про якусь іншу говорив. Цю я читав. Щукаю спонсора.
Я не вчитався? Я як раз повністю вчитався в ту дурню, що ти нерозуміючи робиш з машиною. І відповів тобі, що то робити немає сенсу без тюнінгового РВ. І описав, як працює тюнінг РВ з розрізною шестернею і запитався у тебе, яким чином ти все те будеш робити, а ти зцитував тількі останню мою фразу.
Нарешті завели. Схватилася одразу. Я дуже радий. Сподіваюсь завтра о 16.00 забрати. Хлопці зробили класну защиту від бризг, з алюмінію і ребра жорсткості по контуру нагнули. Навіть зливний болт масла кришкою закриваеться, щоб каміння не летіло. Але про майбутній стаб бони не здогадувалися, прийдеться порім править.
Вніманіє!!! Шановні Markell та Scirocco GTі читайте: Результаты испытаний на мощностном стенде показывают, что настройка эффективных ФГР на стандартном распредвале дает прибавку по мощности и крутящему моменту до 3% без замены распредвала! А при настройке на экстремальное значение (мощность или крутящий момент) — до 5%. Следует отметить, что при управлении клапанами с помощью одного распредвала можно вести речь о эффективной настройке ФГР или только для впускных (что мы с вами только что проделали) или для выпускных клапанов. На двигателях, где управление впускными и выпускными клапанами осуществляется отдельными распредвалами (внимание владельцев 16-ти клапанников!), подбор эффективных ФГР позволяет получить гарантированную прибавку по мощности и крутящему моменту до 7%. Ссилка: http://www.pro-tuning.ru/article/27.html автор: Святослав Федоров источник: КарТюнинг