Браковані гальмівні колодки!!!

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем ROS, 10 лют 2011.

  1. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Колодка зношена нерівномірно(з одного краю як нова з іншого наполовину) - це поперше, подруге тиск який створює гальмівна система це декілька тон(тому зігнути металеву пластину в 5мм непроблема). Я небуду доказувати свою правоту і казати що ти неправий, але казати що металурги погано розмішали сталь а потім погано розкатали заготовку в лист, з якої відштампували основу колодки....
    Якщо автор теми зверне увагу на місце посадки колодки на супорт то він там знайде заусеницю, чи раковину, чи виробітку саме в тому місці де колодка незношена, а отже вона вільно не рухалася(з одного боку), та всетаки під дією гальмівних зусиль колодку прижимало що призвило до нерівномірного зносу. Потім в один з моментів перекос дійщов до граничних розмірів(розмір колодки по довжині) а тому і почався її вигин. Я всетаки вважаю що необхідно уважніше передивитися супорт і після встановлення колодок перевіряти чи вони можуть вільно рухатися до - від гальмівного диску. Якщо мене не підводить пам"ять то в напрвляючих колодки(непам"ятаю як правильно називається, куди вставляємо колодки а зверху одягаємо скобу з супортом) є в самому початку ніби "ступєнька" в яку і могла потрапити колодка.
    Доречі таке явище досить поширине! Метал в колодках одинаковий, різниця лише в фрекційній накладці(її составі) в мене на БРЕСКу гальма пливли після декількох інтенсивних розгонів і гальмувань + пищали, після декількох мокрих потів викинув колодки незносивши навіть до середини.
    Scirocco давай завершим цю безкінечну дискусію а то отримаю по шапці за флуд:) Кожен з нас висловив свою думку:drinks:
     
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    dima1405 і scirocco правий, але чудес не буває, я написав чіткий натяк про ці колодки
    Ось тому підтвердження:
    Так не виключено що в даному випадку - причиною вигину металевої пластини колодки було підклинювання в області всього механізму (скоюа, супорт, направляючі і т.д.)
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Тому що з однієї сторони вона приклеєна, з іншої ні. Фрикційна насадка не могла згинатися півкругом як підкладка, вона не така еластична, тому і стерлася косо.
    Менше однієї тонни. Не забувай, що гальмує не притискання до диску а тертя. Тим не менше, для півкруглого згину такого невеличкого коліна без форми потрібні десятки тон, оскільки метал потрібно не лише деформувати а і розтягнути вширину, адже як ти пишеш, краї колодки були намертво закріплені в пазах. Та і щоб закріпити колодку в супорті потрібні величезні тиски а не заусеницю, чи раковину як ти пишеш.
    Та які там в Бібрці металурги, не сміши :)
     
  4. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Після моїх всіх псіхувань і заливання алкоголем цієї халепи в пятницю був поміняний супорт і колодки. Після прокачки гальмів результат-"0". Сьогодні при неділі "запхався чи заїхав" до Юри за порадою. Діагноз був простий, раз колесо димить тра його знімати. Зняли, ще раз прокачали і ніякого позитиву, колодки не відходили. Зняли гальмівний бачок і Юра зразу виявив хворобу. Головний циліндр був в піщинках, відєднали трубку яка іде до супорта і ледве видули якусь хрень, продули також головний циліндр. Зараз все окей, але на днях буду повністю відєднувати гальмівні трубки від головного циліндра і шланги на супортах, буду продувати під тиском і міняти гальмівну рідину. На одне колесо потратили 20хв.
    Недарма в періодичність ТО закладено заміну гальмівної рідини. Мому авто вже 21рік і я більше ніж впевнений, що коли авто попало до України(2004рік), ніхто цієї процедури не проводив!!!! Чесно, я був шокований побаченим, бруд!!!
     
  5. Шульц

    Шульц Active Member

    Авто:
    VW Golf IV 2.0 (був), Skoda SuperB 1.8Т
    А якої фірми порадите брати колодки?
    По тексту теми бачу непогані відгуки про Феродо?
     
  6. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    На фото трохи зле видно, колодка зношена рівномірно і вигнута чомусь в рівний радіус і відклеєна рівномірно з обох боків. На цапфі жодних задирів, рівна поверхня.Ставив її легко, в мене це не перша машина. Загадка, або щось пороблено.
     
  7. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Ну, як бачимо, причина все таки виявилась не в колодках. :nea:
    За моєї пам"яті, з досвіду користування авто, неякісні колодки траплялися або в частині неякісних гальмівних накладок, або ці накладки були неякісно закріплені на металічну основу. Неякісної металічної основи я ще не зустрічав. Тому й припустив, що причина не в металічних пластинах колодки. І як бачимо, дещо мав рацію.
    Але мушу визнати що трохи страшнувато стало якось. У самого на переді стоять такі колодки, уже другий комплект катаю. то аж не знаю, мабуть зараз міняти не стану, але як докатаю, то мабуть уже такі брати теж не ризикну.
     
    Останнє редагування: 13 лют 2011
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Я це зрозумів по-іншому: колодка деформувалася від перегрівання, що свідчить про її вкрай низьку якість. ROS, проясни плз!
     
  9. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    ну я зрозумів, що все таки була проблема з гальмами, не відпускався супорт і постійно був в зажатому стані.
    не спорю, що можливо якісні колодки в цьому випадку можливо і не деформувались би, хоча хто зна, але все таки, проблема була в гальмівній системі, а колодка - це вже наслідок проблеми.
    принаймні я зрозумів так.
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Власне про що мова - нагрівання колодки це звичний ефект при гальмуванні 100% справної системи, навіть клин супорта при умові якісної колодки викличе лише легке підсвистування і непомітне підгальмовування, викликане лише тепловим розширенням диску і фрикційної насадки, можна сказати, на їзду особливо не вплине. Але деформація - це вже активне гальмування з притисканням колодки до диску, тобто вже загроза зносу машини. Власне на це хочу звернути увагу всіх читачів.
     
  11. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    чесно кажучи не розумію, що ми один одному доказуємо.
    я з самого початку радив звернути увагу на супорт, бо вважав шо сама по собі колодка так вигнутись не могла, мусіли бути на то якісь причини.
    як ROS згодом написав, проблема була в гальмівній системі, через що супорт не "розгальмовувався" і відповідно колодки були весь час зажаті і грілися, внаслідок чого і деформувалися.
    те що колодка від нагрівання деформувалася, ніхто не каже що це гуд, звичайно це не добре.
    Але чи деформувалася б колодка, чи не деформувалася, це суті справи ітак не міняє - проблема була і залишається в гальмівній системі, про що ми з діма 1405 говорили з самого початку.
    невже якби ROS в даній ситуації вийняв рівні колодки, які були заклинені супортом, то було б все нормально, а якщо вийняв деформовану - то ненормально? все одно потрібно вирішити питання з гальмівною системою.

    з.і. а про клин супорта і непомітність цього на їзді - ти неправий. напевно ти ще не мав клина.
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Serg9, тільки не злися у нас здорова дискусія. Я дякую, за те, що ти вже не наполягаєш на тому, що колодку зігнуло від натискання поршня. Але є ще декілька моментів які я мушу пояснити, бо вони прямо зав'язані на безпеці.

    Міняє, ще й як міняє. Для розуміння повторюся - нагрівання колодки при гальмуванні це звичайний процес. Але от її перекошення від тепла - це вже сильне гальмування без участі водія і загроза блокування колеса при їзді. Такої різниці гріх не помічати, цей форум читають і будуть читати інші люди...

    Я вважаю, що в цій ситуації неправий ти. Між зупинкою ходу колодки і її дуже сильним притисканням до диску завжди буде суттєва різниця. Спробую пояснити:

    1. У випадку справного суппорта та якісної колодки: Від теплового розширення фрикційної насадки колодка матиме куди відходити завдяки ходу металевої основи в пазах суппорта.

    2. У випадку використання справного суппорта та низькоякісної колодки від нагрівання розширюється не тільки фрикційна насадка а і пластина. Від теплового розширення пластина стає більша і вже не може рухатися в пазах. Тоді вона впирається в бокові стінки суппорта, таким чином створюючи заусеницю і зупиняючи свій хід.

    Далі вона починає гальмувати, грітись і розширюватись ще більше, розтискаючи вширину суппорт. Але суппорт, гад, моцний і і тоді у неї один вихід - ставати півкруглою! Це єдиний вихід стати довшою і не розширити суппорта! Напрямок згину очевидно визначив поршень суппорта при якомусь черговому гальмуванні.

    Ну і як наслідок, від зміни кута основа колодки впреться кутиками у посадкову площину на суппорті і шансів повернутися вже не буде жодних взагалі, або доки вона не вистигне (в залежності від глибини і форми заусениці). Єдиним виходом при нагріванні залишиться тиснути на фрикційну насадку, яка тиснутиме на диск.

    Більше того, від перегрівання у суппорті закипатиме гальмівна рідина і створюватиметься надлишковий тиск, що ще погіршить ситуацію, через мікроскопічні бульки повітря, утвореного внаслідок кипіння не дозволить суппорту розгальмовуватись та фактично зіпсує гальмівну рідину, додавши до неї шлаків, що відійдуть в рідину від кипіння.

    Таким чином, я підозрюю, що описав Ростиковий випадок. Як би там не було, все, що я хочу тут донести це смертельний ризик купівлі бракованих колодок, які з'явились у продажу.
     
    Останнє редагування: 15 лют 2011
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А до чого тут Бібрка? Може це робилося у Стрию
     
  14. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    все розписано до найменших дрібниць, весь процес гальмування від "а" до "я". вся фізика процесу як на долоні.
    а ти взагалі читаєш, про шо я пишу, чи ні?
    а я пишу про ПРИЧИНУ, яка стала основою для зажима колодки, її перегріву і деформації колодки.
    і причиною була несправність гальмівної системи (принаймні я так зрозумів зі слів ROSa) - не відпускався супорт.

    тому, коли ROS створив тему і питав, як вирішити проблему, я написав припущення, що причина скоріш за все в гальмівній системі, а не в колодках. имхо ROSу не сильно цікава фізика процесу, а цікаво вирішення проблеми. і вирішення її - привести в порядок гальмівну систему.
    тому особисто я так і не можу зрозуміти, для чого доказувати те, наскільки погані неякісні колодки і що гальма-це безпека. я в цьому ніколи і не сумнівався.
    гадаю ROSу набагато цікавіше було почути думку саме про те, що було причиною і як її усунути. щоб не робити лишніх рухів і лишніх замін (а відповідно і витрат).
    немаю часу більше писати...... :nea:
     
    Останнє редагування: 15 лют 2011
  15. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Сьогодні ввечері будемо з Юрою продувати всю гальмівну систему і головний циліндр, ше якась бяка там сховалася.
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ти хоч знайди час почитати, я описав причину і пояснив її виникнення а ти цього і не помітив :)
    Ростик, почитай мій допис вище, схоже шансів у інших причин було не багато.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Вже прочитав, дякую!!!! Дійсно мій випадок.
     
  18. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Короч, епопея з гальмами вчора закінчилася, причина виявлена і усунена. Вчора був замінений головний циліндр, поставив від Пасата Б3, трози більший. Прокачали всі гальма і знову не розторможується переднє праве колесо. Зняли шланг з супорта і продули від головного циліндра, все окей, ще раз прокачали, знову не відходить колодка. Знову зняли і попробували продути наоборот, до головного циліндра, було купа матів і істеричний сміх. Зняли шланг, в одну сторону важко дується, а назад ніяк. Діагноз: внутрішнє розслоєння гальмівного шлангу, працював тільки в одну сторону.
    Замінено: супорт, головний циліндр, гальмівна рідина-1л, і злополучний шланг.
    Юра говорив, що такого ще не зустрічав
    Комусь може пригодитися мій гіркий досвід.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    бачиш, до чого можуть довести "неякісні" гальмівні колодки ?

    то я так зрозумів, проблема була лише в шлангу? чи ще щось потребувало заміни?
    мабуть заміна рідини, продувка і чистка системи були не лишні.
    а от супорт і головний циліндр напевно й твої були робочі.

    у всякому випадку вітаю з закінченням менінгіта.
     
    Останнє редагування: 18 лют 2011
  20. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Так, справні.
    Думаю, що колодку погнуло все таки від температури і тиску.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)