Колодка зношена нерівномірно(з одного краю як нова з іншого наполовину) - це поперше, подруге тиск який створює гальмівна система це декілька тон(тому зігнути металеву пластину в 5мм непроблема). Я небуду доказувати свою правоту і казати що ти неправий, але казати що металурги погано розмішали сталь а потім погано розкатали заготовку в лист, з якої відштампували основу колодки.... Якщо автор теми зверне увагу на місце посадки колодки на супорт то він там знайде заусеницю, чи раковину, чи виробітку саме в тому місці де колодка незношена, а отже вона вільно не рухалася(з одного боку), та всетаки під дією гальмівних зусиль колодку прижимало що призвило до нерівномірного зносу. Потім в один з моментів перекос дійщов до граничних розмірів(розмір колодки по довжині) а тому і почався її вигин. Я всетаки вважаю що необхідно уважніше передивитися супорт і після встановлення колодок перевіряти чи вони можуть вільно рухатися до - від гальмівного диску. Якщо мене не підводить пам"ять то в напрвляючих колодки(непам"ятаю як правильно називається, куди вставляємо колодки а зверху одягаємо скобу з супортом) є в самому початку ніби "ступєнька" в яку і могла потрапити колодка. Доречі таке явище досить поширине! Метал в колодках одинаковий, різниця лише в фрекційній накладці(її составі) в мене на БРЕСКу гальма пливли після декількох інтенсивних розгонів і гальмувань + пищали, після декількох мокрих потів викинув колодки незносивши навіть до середини. Scirocco давай завершим цю безкінечну дискусію а то отримаю по шапці за флуд Кожен з нас висловив свою думку
dima1405 і scirocco правий, але чудес не буває, я написав чіткий натяк про ці колодки Ось тому підтвердження: Так не виключено що в даному випадку - причиною вигину металевої пластини колодки було підклинювання в області всього механізму (скоюа, супорт, направляючі і т.д.)
Тому що з однієї сторони вона приклеєна, з іншої ні. Фрикційна насадка не могла згинатися півкругом як підкладка, вона не така еластична, тому і стерлася косо. Менше однієї тонни. Не забувай, що гальмує не притискання до диску а тертя. Тим не менше, для півкруглого згину такого невеличкого коліна без форми потрібні десятки тон, оскільки метал потрібно не лише деформувати а і розтягнути вширину, адже як ти пишеш, краї колодки були намертво закріплені в пазах. Та і щоб закріпити колодку в супорті потрібні величезні тиски а не заусеницю, чи раковину як ти пишеш. Та які там в Бібрці металурги, не сміши
Після моїх всіх псіхувань і заливання алкоголем цієї халепи в пятницю був поміняний супорт і колодки. Після прокачки гальмів результат-"0". Сьогодні при неділі "запхався чи заїхав" до Юри за порадою. Діагноз був простий, раз колесо димить тра його знімати. Зняли, ще раз прокачали і ніякого позитиву, колодки не відходили. Зняли гальмівний бачок і Юра зразу виявив хворобу. Головний циліндр був в піщинках, відєднали трубку яка іде до супорта і ледве видули якусь хрень, продули також головний циліндр. Зараз все окей, але на днях буду повністю відєднувати гальмівні трубки від головного циліндра і шланги на супортах, буду продувати під тиском і міняти гальмівну рідину. На одне колесо потратили 20хв. Недарма в періодичність ТО закладено заміну гальмівної рідини. Мому авто вже 21рік і я більше ніж впевнений, що коли авто попало до України(2004рік), ніхто цієї процедури не проводив!!!! Чесно, я був шокований побаченим, бруд!!!
На фото трохи зле видно, колодка зношена рівномірно і вигнута чомусь в рівний радіус і відклеєна рівномірно з обох боків. На цапфі жодних задирів, рівна поверхня.Ставив її легко, в мене це не перша машина. Загадка, або щось пороблено.
Ну, як бачимо, причина все таки виявилась не в колодках. За моєї пам"яті, з досвіду користування авто, неякісні колодки траплялися або в частині неякісних гальмівних накладок, або ці накладки були неякісно закріплені на металічну основу. Неякісної металічної основи я ще не зустрічав. Тому й припустив, що причина не в металічних пластинах колодки. І як бачимо, дещо мав рацію. Але мушу визнати що трохи страшнувато стало якось. У самого на переді стоять такі колодки, уже другий комплект катаю. то аж не знаю, мабуть зараз міняти не стану, але як докатаю, то мабуть уже такі брати теж не ризикну.
Я це зрозумів по-іншому: колодка деформувалася від перегрівання, що свідчить про її вкрай низьку якість. ROS, проясни плз!
ну я зрозумів, що все таки була проблема з гальмами, не відпускався супорт і постійно був в зажатому стані. не спорю, що можливо якісні колодки в цьому випадку можливо і не деформувались би, хоча хто зна, але все таки, проблема була в гальмівній системі, а колодка - це вже наслідок проблеми. принаймні я зрозумів так.
Власне про що мова - нагрівання колодки це звичний ефект при гальмуванні 100% справної системи, навіть клин супорта при умові якісної колодки викличе лише легке підсвистування і непомітне підгальмовування, викликане лише тепловим розширенням диску і фрикційної насадки, можна сказати, на їзду особливо не вплине. Але деформація - це вже активне гальмування з притисканням колодки до диску, тобто вже загроза зносу машини. Власне на це хочу звернути увагу всіх читачів.
чесно кажучи не розумію, що ми один одному доказуємо. я з самого початку радив звернути увагу на супорт, бо вважав шо сама по собі колодка так вигнутись не могла, мусіли бути на то якісь причини. як ROS згодом написав, проблема була в гальмівній системі, через що супорт не "розгальмовувався" і відповідно колодки були весь час зажаті і грілися, внаслідок чого і деформувалися. те що колодка від нагрівання деформувалася, ніхто не каже що це гуд, звичайно це не добре. Але чи деформувалася б колодка, чи не деформувалася, це суті справи ітак не міняє - проблема була і залишається в гальмівній системі, про що ми з діма 1405 говорили з самого початку. невже якби ROS в даній ситуації вийняв рівні колодки, які були заклинені супортом, то було б все нормально, а якщо вийняв деформовану - то ненормально? все одно потрібно вирішити питання з гальмівною системою. з.і. а про клин супорта і непомітність цього на їзді - ти неправий. напевно ти ще не мав клина.
Serg9, тільки не злися у нас здорова дискусія. Я дякую, за те, що ти вже не наполягаєш на тому, що колодку зігнуло від натискання поршня. Але є ще декілька моментів які я мушу пояснити, бо вони прямо зав'язані на безпеці. Міняє, ще й як міняє. Для розуміння повторюся - нагрівання колодки при гальмуванні це звичайний процес. Але от її перекошення від тепла - це вже сильне гальмування без участі водія і загроза блокування колеса при їзді. Такої різниці гріх не помічати, цей форум читають і будуть читати інші люди... Я вважаю, що в цій ситуації неправий ти. Між зупинкою ходу колодки і її дуже сильним притисканням до диску завжди буде суттєва різниця. Спробую пояснити: 1. У випадку справного суппорта та якісної колодки: Від теплового розширення фрикційної насадки колодка матиме куди відходити завдяки ходу металевої основи в пазах суппорта. 2. У випадку використання справного суппорта та низькоякісної колодки від нагрівання розширюється не тільки фрикційна насадка а і пластина. Від теплового розширення пластина стає більша і вже не може рухатися в пазах. Тоді вона впирається в бокові стінки суппорта, таким чином створюючи заусеницю і зупиняючи свій хід. Далі вона починає гальмувати, грітись і розширюватись ще більше, розтискаючи вширину суппорт. Але суппорт, гад, моцний і і тоді у неї один вихід - ставати півкруглою! Це єдиний вихід стати довшою і не розширити суппорта! Напрямок згину очевидно визначив поршень суппорта при якомусь черговому гальмуванні. Ну і як наслідок, від зміни кута основа колодки впреться кутиками у посадкову площину на суппорті і шансів повернутися вже не буде жодних взагалі, або доки вона не вистигне (в залежності від глибини і форми заусениці). Єдиним виходом при нагріванні залишиться тиснути на фрикційну насадку, яка тиснутиме на диск. Більше того, від перегрівання у суппорті закипатиме гальмівна рідина і створюватиметься надлишковий тиск, що ще погіршить ситуацію, через мікроскопічні бульки повітря, утвореного внаслідок кипіння не дозволить суппорту розгальмовуватись та фактично зіпсує гальмівну рідину, додавши до неї шлаків, що відійдуть в рідину від кипіння. Таким чином, я підозрюю, що описав Ростиковий випадок. Як би там не було, все, що я хочу тут донести це смертельний ризик купівлі бракованих колодок, які з'явились у продажу.
все розписано до найменших дрібниць, весь процес гальмування від "а" до "я". вся фізика процесу як на долоні. а ти взагалі читаєш, про шо я пишу, чи ні? а я пишу про ПРИЧИНУ, яка стала основою для зажима колодки, її перегріву і деформації колодки. і причиною була несправність гальмівної системи (принаймні я так зрозумів зі слів ROSa) - не відпускався супорт. тому, коли ROS створив тему і питав, як вирішити проблему, я написав припущення, що причина скоріш за все в гальмівній системі, а не в колодках. имхо ROSу не сильно цікава фізика процесу, а цікаво вирішення проблеми. і вирішення її - привести в порядок гальмівну систему. тому особисто я так і не можу зрозуміти, для чого доказувати те, наскільки погані неякісні колодки і що гальма-це безпека. я в цьому ніколи і не сумнівався. гадаю ROSу набагато цікавіше було почути думку саме про те, що було причиною і як її усунути. щоб не робити лишніх рухів і лишніх замін (а відповідно і витрат). немаю часу більше писати......
Сьогодні ввечері будемо з Юрою продувати всю гальмівну систему і головний циліндр, ше якась бяка там сховалася.
Ти хоч знайди час почитати, я описав причину і пояснив її виникнення а ти цього і не помітив Ростик, почитай мій допис вище, схоже шансів у інших причин було не багато.
Короч, епопея з гальмами вчора закінчилася, причина виявлена і усунена. Вчора був замінений головний циліндр, поставив від Пасата Б3, трози більший. Прокачали всі гальма і знову не розторможується переднє праве колесо. Зняли шланг з супорта і продули від головного циліндра, все окей, ще раз прокачали, знову не відходить колодка. Знову зняли і попробували продути наоборот, до головного циліндра, було купа матів і істеричний сміх. Зняли шланг, в одну сторону важко дується, а назад ніяк. Діагноз: внутрішнє розслоєння гальмівного шлангу, працював тільки в одну сторону. Замінено: супорт, головний циліндр, гальмівна рідина-1л, і злополучний шланг. Юра говорив, що такого ще не зустрічав Комусь може пригодитися мій гіркий досвід.
бачиш, до чого можуть довести "неякісні" гальмівні колодки ? то я так зрозумів, проблема була лише в шлангу? чи ще щось потребувало заміни? мабуть заміна рідини, продувка і чистка системи були не лишні. а от супорт і головний циліндр напевно й твої були робочі. у всякому випадку вітаю з закінченням менінгіта.