Братський форум

Тема у розділі 'Про сайт і форум', створена користувачем MARTINI, 3 чер 2009.

Статус теми:
Закрита.
  1. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Бачив власника того львівського Каймана біля Ельдорадо на В Великого, напевно в Ельдорадо того дня якийсь мега ексклюзив продавали.
    Версія2- то був власник Ельдорадо.
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Треба щоб MARTINI нам відсипав того що він сьогодні вживав - бачу класно пробиває:D:dance2::rofl::good:
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Погоджуюся з народом, заклик "власники ауді, заходьте на фолькс.львів.юей" звучить трішки негостро...
     
  4. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Проблема власників Ауді і українського Аудіклубу в дубовому і вкрай незручному в плані спілкування форумі, хай поки розділ "поживе",а там на розгляд адміністрації.
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    А їх не треба закликати, вони вже давно тут :) І зі Шкодами те саме
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Так, так підтримую
     
  7. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Ой влетить тобі за це...
     
  8. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    За що? То було моє прохання і інших власників,зокрема Ауді, Мартіні пішов на зустріч, за що йому я вдячний.
    І чому на мене сьогодні кидаються?
     
  9. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    це volkswagen.lviv.ua
    а не volkswagengroup.lviv.ua
     
  10. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    цікаво шо більшість, мабуть, думають шо всім тим автопарком заправляє
    Volkswagen, а насправді - Porshe

    Ownership Wikinews has related news: Porsche and Volkswagen automakers agree to merger


    The share ownership of Volkswagen AG is distributed as follows:

    In percent of voting rights:
    50.76% - Porsche Automobil Holding SE [18]
    20.10% - State of Lower Saxony
    3.58% - UBS AG, Zurich.

    In percent of subscribed capital:
    22.5% - Porsche Automobil Holding SE
    14.8% - State of Lower Saxony
    30.9% - Private shareholders / others
    25.6% - Foreign institutional investors
    6.2% - German institutional investors

    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group
     
    Останнє редагування: 3 чер 2009
  11. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Знайшов того Каймана на сайті ЛТК
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]


    Ловимо власника і заманюємо,заманюємо,до ізмора поки не здастся
     
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    той білий набагато крутіший за любого каймана. як він бідний туди попав....:shok::russian_ru:
     
  13. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    :D:D:D то зібрання родичів тільки беха з хюндаєм не в тему
     
  14. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    даремно ти так, у нього тоже мотор ззаду

    а ще у львові є помаранчевий кайман
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    я без сарказму. Між іншим власники таких Зазів є дуже круті чуваки, бо то вже ексклюзив. Багато здано на металолом. Хто має "вухатого" - то ще покруче, а за горбатих - то просто олігарх... у Львові я чув є клуб "горбатих" і там їх переробляють на передньоприводні і т.д.
     
  16. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Ех і у мене такий ''звір'' стоїть в гаражі. . . перша машина.
     
  17. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    минулого тижня в мене біля будинку об дерево розбили такого горбатого...
    ото вже діти мали 2 дні потіхи поки ДАЙ не забрала))))))
     
  18. dunkan

    dunkan Active Member

    Авто:
    passat B4 1996,Оpel vectra C 2004

    так тре було троха розібрати,всежтаки один концерн:cool:а менти думаюб не замітили:bye2:
     
  19. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    Якого кольору був Горбань ?

    Той клуб називається "Козак".
     
  20. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Ну якщо про родичів то пориємося в родословній-
    Не буду затмарювати славу першого Жука, оскільки Ф. Порш просто зробив здешевлену і бюджетну копію своєї 911 і їм подібних, мотор ззаду, привід на задні колеса та технологія живе і понині напр. в Формулі 1., для чого було видумувати Веласіпед і тратити гроші на розробку як є все готове, тоді німцям потрібні були тоді танки,війна на носі.
    Подібний метод пробували зробити і Совети і випустили Горбатого Запора, який був копією FIATa 126. Ті горбаті їздять і понині і зробили свій клуб Козак. , а от продовження у вигляді Ушастого запора то вже діагноз і чисто самостійна розробка Советів, хоча та модель значно полекшила життя інвалідам.


    Їдем далі, глянувши на Америку з їхніми однаковими платформами,конвеєрами і копірайтами коли однакові машини продавалися під різними назвами і позиціонувалися Дженерал моторс як «ну зовсім різні авто» , Фолькс удачно передер і собі подібну стратегію і розуміючи подальший тупіковий розвиток Жука в 1975 р передирає в Ауді(яка була до 65р в складі Мерс.Бенц їхню модель 50 (1974-1975) і називає її Поло.

    Audi 50 (внутреннее имя Typ 86) — автомобиль класса супермини, производимый в Германии компанией Audi с 1974 по 1978 года и продаваемый только в Европе.
    Автомобиль предлагался как 3-дверный хетчбек с бензиновым двигателем объемом 1093 см³ мощностью 50 (37 кВт) или 60 л.с. (44 кВт) для LS и GL моделей соответственно. Модель была популярна в Европе, во-первых, по причине богатой комплектации для автомобиля того времени, а во-вторых, из-за сравнительно низкой цены.
    http://ru.wikipedia.org/wiki/Audi_50
    В 1974 году Ауди 50 с мотором мощностью 50 л.с. был представлен публике. Автомобиль имел поперечно расположенный четырехцилиндровый двигатель, привод на передние колеса, независимую переднюю подвеску со стойками McPherson и полунезависимую заднюю на продольных рычагах, соединенных поперечной балкой. Этот автомобиль был призван удовлетворить потребность рынка в небольших машинах. И его ждал мгновенный успех...

    Как видно на фотографиях, Ауди 50 внешне отличается от VW Polo I только эмблемами. Но, в отличие от Polo, Ауди 50 комплектовался двигателем в 50 л.с. и имел более богатую комплектацию.

    Производство Ауди 50 было прекращено в 1978 году. Далее он существовал только как VW Polo. За 4 года производства, несмотря на тяжелый экономический кризис и конкуренцию с тем же VW Polo I, было продано более 180 тыс. автомобилей Ауди 50.

    http://www.audi.org.ua/catalogue/376.html


    Аж сльози навертаються, і поїхало-Форд тоже копіює Поло і випускає Фієсту (1976-83)
    З копії Фієсти яка є копією Поло яка є копією Ауді 50 зробили
    НАШУ ТАВРЮШУ, передок тільки «заточили як в зубила»


    Да то вона копія-копії-копії, може через те вона така хрінова. Їдем дальше 1974 випуск Гольфа1, «чісто самостійна» розробка- додали двері ззаду
    А от з чим вгадали то з ЖТІ, псевдо-спорткар по доступній для всіх ціні,який легко обганяв БМВ і їм подібних.
    І поїхало –Гольф2 з 83року, всі його знають, Гольф3- зализаний Г2.
    Наш Совєт Республік тоже не стояв і випустив в 1983 році Зубіло

    Яке було здерто з того Гольф2, тому і попадаються взаємозамінні деталі,

    Доречі мотор таза доводили в Порші і хай хтось скаже,що вони погані.

    Известно, что советский переднеприводник возили в Германию дорабатывать в исследовательском центре Porsche. Что именно улучшали и вышел ли прок от столь дорогостоящих консультаций, история умалчивает. Как показал водитель Совтрансавто Иван Сидоров, возивший Зубило в Цуффенхаузен и забиравший его обратно в закрытой фуре, внешне это был один и тот же автомобиль.
    Для своего времени, автомобиль "Спутник-Зубило-Самара" заслуживал положительной оценки. Особенно его мотор. Вывод напрашивается сам собой. Скорее всего, предметом доработки специалистов Porsche был прежде всего, зубильный движок и переключалка. Ее сделали так, чтобы вместо первой скорости включалась задняя, это фирменный знак автомобилей Порше.

    І повне відкрите родичання почалась з випуском Гольфа 4 майже близнюком Ауді А3, Октаві і всяких Сеатів.
    А наш всіма любимий Гольф2 під іменем Поінтер продається і донині.
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)