Якщо кататися на них сезон, то невеличкі протертості на колесі роблять, знаю зі слів бобіководів у Славському. Але це лише при умові сильної натяжки, коли ланцюг завжди строго в одному місці. Для боротьби з тим Славчани трішки відпускають натяжку, що також сприяє зменшенню розривів - ланцюг повинен працювати як прокладка між колесом і снігом а не як оболонка колеса, що бере на себе крутні навантаження.
Подивися на другу фотку в 35 дописі, там пружина і резинка, які тримають ланцюг в постійному натягу! Такі треба купувати!!!
Друзі, подивіться уважно - натягування у всіх вказаних випадках (як і в дописі №35) є динамічним, тобто таким, що при навантаженні розтягується. Це зроблено для того, щоби при буксуванні крутний момент передавався поверхні а не ланцюгу, іншими словами, щоби ланцюг не лопав від перенятяжки при буксуванні а міг знайти місце між колесом та поверхнею. У випадку відсутності динамічної стяжки (пружини чи гумки) ланцюги просто підпускають, про що я говорив вище.
Ну ти даєшь !!!!! Ти колись цепи надягав !? На пружині там стоїть защелка, яка не дозволяє вертатися назад - не розтягується...
ну нафік цей лід... годину додому (від грушевського до водоканалу) і дофіга бензину на пробуксовках... схиляюсь до "шкарпеток" PUT&GO на колеса...
Ще раз причіпишся до мене а не до моїх аргументів - підеш звідси в баню. По ділу: Якщо придивитися до фотографії ROS - пружина заміняє одну ланку ланцюга, роблячи натяжку динамічною. Власне це і є захистом від перекруту, від чого у переважній більшості рвуться якраз натяжні ланки ланцюга, причому це найгірший для авто розрив, ланцюг може намотатися на піввісь.
ЦЕПИ против скольжения http://www.oavto.ru/sovet/4696.html --- http://www.industrystock.ru/html/product-service-ru-36184-0.html
ROS, Тема називається "Цепи на колеса ваше мнение " На які саме в темі не вказано... І перш ніж писати - пройди по ссилкам...
Народ, спакуха, у кожного своя думка, це нормально. Stas, буде непогано, якщо даватимеш коменти до картинок та лінків, можливо не всім буде легко розуміти, що саме ти ними хочеш сказати.
А що тут давати. Фотки просто бомба ! але... були питання стосовно ефективності цепів - гадаю, що ці фотки - один із доказів, що якщо на 8х8, 6х6 та 4х4 надягають цепи , то беспосередньо ефективність будь яких цепів ДУЖЕ велика ! Лінки... - гадаю пройти і прочитати буде корисніше ніж офтопити тут Вже не в одній рецензії чув вираз як "на танку "... Підтритую цій вираз.. Сам використовую цепи з 95 року, в тому числі на джипі, долав на цепях сотню км, сточував сталевий квадрат на прут, але життя дорожче комфорту...
Вчера протестил цепи - Дождь шел 2 дня потом вечером ударил мороз , дорога сплошной лед , выехал без них - даже не смог тронуться возле двора , колеса просто прокручивались на любой передаче , цепи надел за 10 мин , надо было създить в соседний поселок спуститься и подняться ( подъем 30 град ) очень затяжной около 2х км , Такого эфекта от цепей я не ожидал - полностью груженая , пустая ( неважно ) машина трогаеться стоя на гору с первой ( не 2й или 3й ) даже без пробуксовки , я даже специално оставновился на средине и тронулся опять без букса - вывод отличная вещь для гололеда либо глубокого снега , снимаються без проблем 2-3 мин , доехал до трассы снял и спокойно поехал в город ! Большой + в том что в какую погоду ты бы не возвращался домой нигде не станешь , + занимают очень мало места в багажнике .