час від часу моргає лампочка тиску мастила

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем stealth, 10 жов 2007.

  1. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Схема спрацьовувння зуммера така: якщо тиск слабий і оберти до 2000, то блимає світлодіод. Якщо оберти більше 2000 а тиск не виріс, то включається зуммер. Заміни датчик високого тиску(частіше білий і коштує до 20 грн). І перевір МАНОМЕТРОМ тиск мастила на холостих на прогрітому моторі.
     
  2. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    на сервісі залили напів синтетику
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    Промивку заливали? Чи до того теж півсинтетика була? Чи ти незнаєш?
    Думаю промивочне масло і мінералка виправить ситуацію з тиском мастила.
    А на щупі масло не пінисте?

    Додано через 44 секунди
    Скільки моторчик пробіг без капремонту?
     
  4. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    промивку заливали перед тим як поміняли масло і до того стояла напівсинтетика


    не помічав завтра гляну

    270тис
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    stealth, наполегливо раджу заїхати на будь-яку СТО. Два датчики одночасно з ладу не виходять. Якщо так сильно падає тиск, значить знос мотору збільшився в тисячі разів, і скоро його можна буде на свалку. Поки не пізно - заїдь до майстрів, але в жодному разі не тих, в яких робив мотор.
     
  6. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    може порадиш куди- до якого майстра?????????????

    Додано через 10 хвилин
    www.golf2club.com/forum/index.php?showtopic=14473&st=0

    Додано через 10 хвилин
    отаке ше знайшов
     
  7. elvic

    elvic Початківець

    Авто:
    VW Golf III 1.4 1993
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    В мене таке було. Рік назад бавився присадками від LiquiMolly залив якусь в масло весною, ніби проти розріджування масла після зими. Все було класно місяці 3. Потім почала періодично поблимувати лампочка (без зуммера). Заїхав на заміну масла, бля, замість масла якась густа емульсія. Промив двігло (майстер ще лякав що якщо тою гидотою позабивалися масляні канали - то хана, двігло розбирати і промивати)
    Слава богу все ітак промилося і вже не верталося. Присадки - зло.
    Але, мене попередили, що від неякісного масла може бути щось подібне.

    Додано через 12 хвилин
    І ще від мене. Також пищить зуммер і лампочка якщо їдеш на швидкості 130-150 десь з півгодини, а потім скидуєш газ і оберти. Позумить секунд 10 і перестає. (Якщо в цей момент додати газу - не зумить, бо оберти і маслонасос піднімають тиск)
    В мене теорія, що масло дуже нагрівається на цих обертах і стає дуже рідким (хоча по температурному датчику - 100град, норма для такого режиму). Коли оберти спадають - різко падає тиск масла і спрацьовує датчик низького тиску (хоча писали що зуммер то датчик високого).
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: час від часу моргає лампочка тиску мастила

    та до будь-якого! В даній ситуації несуттєво, на кожному СТО є моторист.

    Дуже схоже на гниле масло.
     
  9. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    І яка причина була в мене таке саме що порадиш
     
  10. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Хлопці поможіть в мене лампочка блимає при оборотах 2000 і звучить зуммер а повинна світити і звучати зуммер чи як?Яка причина .Дякую наперед
     
  11. оксі

    оксі Новачок

    Авто:
    фіра
    Напевно ти мурміцику здурів:man_in_love:
     
  12. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Запитання:Може масляний фільтр SKT(новий) впливати на тиск масла і при цьому блимати лампочка тиску масла і жужати зуммер при оборотах 2000 і більше
     
  13. Transporter4

    Transporter4 Початківець

    Авто:
    VW Transporter
    Хлопці,а в мене що:При температурі двигуна 70-80 на холостих моргає тиск і пищить зумер, коли газонути перестає.Приборка не рідна, (на рідній працював тільки тахометр), а на цій тахометр на холостих показує 4900. Порадьте щось PLEASE!!!:ireful:
     
  14. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    давно я в свою тему не заглядував
    як я вирішив свою проблему з моргаючою лампочкою:поміняв датчики і залив мінеральне масло ,те що гольфам прописано інструкцією по експлуатації
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ні. В системі є перепускний клапан на випадок якщо фільтр забитий.
    Мигати не повинно! Повинно горіти постійно. Якщо блимає з однаковим інтервалом і пищить то з електрикою швидше всього не альо. Проте стверджувати на 100 не можу. Тре дивитись

    Думаю приборка винна. Справа в тому що приборка аналізує данні від датчиків тиску масла і співставляє з кількістю обертів мотору. Якщо кількість обертів висока(як в тебе) а тиск замалий то сигнал пішов. Коротше справа в приборці.
     
  16. Transporter4

    Transporter4 Початківець

    Авто:
    VW Transporter
    Дякую, буду шукати іншу приборку.
     
  17. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Фільтр може впливати але в перші секунди після пуску. В ньому є клапан який не повинен дати маслу витекти з системи, і після пуску двигуна майже відразу лампочка повинна погаснути.

    Хлопці а мене таке питання: Чи у всих гольфів є той зумер? І ви ще писали про світлодіод який спрацьовує на низькому тиску(моргає переривчасто), і про лампочку яка спрацьовуе разом з зумером на високих? Світлодіод я бачив, а от зумер нечув(може це й на краще!)
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    цей же світлодіод світиться безперервно на високих
    Багато хто його просто відключає даби не розрушав своїм писком мозк.
    Куда витекти? Редукційний клапан є в насосі, а в фільтрі - тільки фільтр.
     
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    не підключили показника обертів на контроллер датчика. Датчик високого тиску повинен спрацьовувати після 2000 обертів а не на холостих. Тому в тебе все ок з мотором, але не все ок з проводкою. Як правило таке трапляється з причини обриву доріжки на платі щитка. В першу чергу оглядати треба гнучку плату, що йде від тахометра. Раджу звернутися до толкового автоелектрика або заглушити зуммер, як тимчасовий захід.
    Ні. Навіть якщо фільтр діравий або глухо забитий.
    У фільтрі немає клапана, який не дає маслу витекти з системи. Лампочка світиться поки у фільтрі є повітря, яке стискається та не дає датчику коректно спрацювати.
    у всіх. З 1982 року.

    P.S. У 98% випадків, коли на прогрітому двигуні починає спрацьовувати датчик високого тиску пов'язано зі зносом вкладишів, через які падає тиск в системі. Як би це прискорботно не звучало, але краще це знати відразу ніж гробити мотор, їздячи з марними надіями. Цифру взято з особистого досвіду та досвіду чесних мотористів.
     
    Останнє редагування: 14 кві 2009
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я б з тобою погодився як би тахометр нашого колеги не показував 4900 об/хв. Мені здається що сам датчик кількості обертів бреше. Оскільки це дизель то уявлення не маю як його діагностувати. В даному випадку вважаю що проводка до датчика тиску справна!
    Товариш Yur попав в 2% і з власного досвіду може сказати що цей відсоток можна збільшити, хоча дійсно найпоширеніша проблема - вкладиші.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)