ЧЕРІ АМУЛЕТ - в перекладі означає Омлет (яєчня) з вишнями)))))):D Всі добре знають, як готується омлет. беремо 2 яйця, пів-стакана муки, і стакан молока. Все збиваємо, мішаємо і на сковорідку. Зжарилось - на тарілку і їмо. Так і тут - всі болти по гаражі збираємо, кусочки уголків, бляхи - вкидаємо в один контейнер, топимо, варимо, виливаємо в форму. Потім не дивуйтесь, якщо знайдете під низом болтики, що просто висять. це те ж саме, що ненароком шкарлупа попала в омлет.:D:D:D:D:D:D:D:D
В мого друга є Амулетик, він ним накатав вже 65000 км, значиться так: 15000 км - заміна сайлентблоків нижніх ричагів і втулок стабілізатора, 20000 км - заміна гальмівних колодок (людина не льотчик їздить акуратно), 35000 заміна всіх амортизаторів, + заміна сайлентблоків верхніх ричагів, 48000 - заміна гуми, ну і нарешті 65000 км якогось дива потекли соти на радіаторі, пробував паяти - невиходить, новий щось 2500 на шротах немає, от і стоїть тепер в гаражі. Тепер скажу про власний досвід водіння тої автівки: відносно керованості і злітання з дороги на невеликому повороті то туфта і на пассаті з дуру можна вилетіти, Амулет дороги тримається добре, мотор і коробка нарікань немає ніяких, шруси впринципі на 65000 км також невиказували проблем, в салоні справді сильно все тарабанить, як на мене самий більший мінус салону це запах навіть через 2 року експлуатації він ніде не дівся і сильно нагадує про себе, всі ризинки ходової це один в один 3 гольф, після того як замінив то проблем немає, амортизатори передні підходять з пассата Б3, а от задні замінників немають, або ставити оригінал на 25000 км, більше їх не вистачає чомусь, або переробляти з Б3, моторчик досить різвий, ніяких деформацій металу,покрайній мірі я, небачив, кондиціонер і електрика проблем невикликала, ржавчини за 2 роки ніде немає (авто пройшло обробку кузова від корозії перед тим як забирали її з салону), бампер був коцнутий в стопчик і відбито кусок - товщина становить 4 мм (я б несказав що паперосна бумага), керується авто добре (нетак як пассат)))))), але набагато краще ТАЗу), передачі вмикаються легенко і чітко. Вцілому по авто моя думка ІМХО - якщо вибирати між 14 річним Б4 і новим Амулетом то особисто я вибрав Б4 (тут навіть немає про що сперечатися), але якщо вибирати між новим ТАЗом і Черріком то я б вибрав Черріка, ТАЗ новий ломиться не меньше ніж Черрік (може й більше) а от запчастини від Гольфа туди не підходять)))), так що хлопці нетреба виносити думку якщо самі не юзали а десь побачили чи хтось колись десь казав, все залежить від прокладки між сідушкою і рулем. Все вище ІМХО! І щасливої всім дороги)))))))))))). І ще додам, самі більше мене в нему поражає те, що після 65000 км ніякого підтікання паливомастильних матеріалів на двигуні і КПП, загляньте під капот ТАЗів з таким пробігом!
мабуть його занурили в ванну зі смолою)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Вважай - ніде не видно, це не означає, що її нема. Потім може бути дуже прикольно, коли з мастикою відпадає кусок металу)))))) то може краще Б3 взяти ніж щось там кулібіти???
Я написакв свою думку по авто Амулет, я особисто навіть нерозглядав його як майбутню автівку коли купував пассата, але є люди які принципово хотять нове авто і переконати їх в тому що Б3 буде кращим (невикликає ніяких сумнівів) неможливо!
Які ще верхні ричаги? На цьому Чері, що дивився з під клапанної кришки є підтьоки мастила. Ущільнювач на заміну. Двигун 1,6 лицензійний Форд.
Як на мене, то розмова перейшла в русло "дурак - сам дурак". Я вважаю, що якщо людина (dido) висловила досвід експлуатації автомобіля, то це не означає, що її треба переконати в її ж неправоті. Кожен має право на свою думку і ніхто не зобов"язаний вважати саме так, як вважаєте ви. Тому що все написане - це суб"єктивна думка. имхо набагато ввічливіше було б просто приводити аргументи а не спорити, що хтось правий а хтось ні.
Тут я вибачаюся!!! Я просто коли писав то говорив зі своїм колегою про його ВАЗ-2107, він розказував як міняв верхні ричаги, мав на увазі опори, ще раз вибачте друзі за глупость
і я свої 5 копійок вставлю. тут просто без слів. тільки аргументи. я проти таких катафалків на дорозі http://www.autoreview.ru/tmp/crash_amulet/
А ніхто йому й не каже, що він дурний. Просто нема на Черрі ніяких верхніх ричагів! Він й сам визнав свою помилку. Так що не треба пусте в порожне переливати! А с приводу підтікань... Я написав те, що сам бачив. І не бачу нічого в тому цитата: "дурак - сам дурак".
Ця стаття вже давно на теренах інтернету і у ній є 1 маленька дрібничка. Якщо ти не помітив то на розбитому капоті красується така собі наклеєчка "АВТОВАЗ" з логотипом лада Як ти думаєш чи може така наклейка вплинути на швидкість руху і результати підопитного автомобіля який знаходиться в одному ціновому діапазоні з Ладами?
Саша, я натайпав в гуглі "краштест черрі" - куча ссилок, на відкритих сторніках ідея краш тесту та сама - машину в букву ЗЮ перекошує, неважно хто той тест робив, чи росіяни, чи німці, чи хто інший... моє ІМХО - уникаю тих машин на дорозі (не їду ззаді них, спереді, збоку і тд), та і ніколи цього не куплю.
Якщо уважно подивитися той сайт то там є краштест ВАЗ-2107, то знего випливає що до даного авто взагалі неможна підїжати ближче 10 км!
можна багато і довго сперечатись аж до "посиніння",але наведу особистий приклад:рік тому подорожували ми з сімєю по европі.проїзжали бусом транзитом:польшу,чехію,австрію.Італію "пройшлись" правим узбережям до сицилії.На острові відвідали всі можливі видатні місця(включаючи острова Вулкано і т.д.).Назад повертались лівим "берегом"(виняток - з Верони У Венецію їхали поїздом,а дальше на байдарках:D).з італії вертались через словакію,румунію(на Чоп),проїзжали Будапешт.так от ...до чого веду...ЖОДНОГО КИТАЙЦЯ на тих дорогах я не замітив!!!тобто допуску в цивілізованих країнах вони(КИТАЙЦІ)не мають...на разі.
Був цього літа в Хорватії. Твоя правда такої купи китаю як у нас я там не бачив. Проте бачив китайця (копія Опеля Фронтери) на їхніх номерах... може щось би ще бачив але спеціально не шукав. Доречі там таке "обіліє" старих жуків!!! Валом просто. На скільки мені відомо то 7-ка і 5-ка поступаються тільки таврії. Твоя логіка мені не зрозуміла. Ти вважаєш що ця машина небезпечніша за 30-річну капєйку? Ну тут сперечатисьне буду... Хоча ніколи не кажи ніколи. Судячи з розмірів кроків що робить китайська автоіндустрія я б не зарікався. Поживем - побачим
Кожен з нас отримавши водійське посвідчення мріяв і рвався з першої хвилини сісти за кермо як офіційний водій, і покласти товстий і длинний на гайців, які стоять на узбіччі! А коли купували свій перший автомобіль? невже хтось переймався питанням:"скільки зірочок в нього по краш-тестах?", чи в когось хочаб думка проскакувала в той момент коли отримували посвідчення та купували авто "а що буде зі мною, чи автівкою якщо я вїду в КАМАЗ?"(тьфу-тьфу-тьфу) - звісно ніхто не задавав цього питання. А на рахунок амулету і тому подібних автівок: представим два варіанти. Перший: беремо за приклад опель кадет 89 року випуску(на гольф рука не піднялась) базова модель- 1,3, карб, звичайні гальма, звичайний салон, гума і т.д. Другий варіант тойже кадет тогож 89 року випуску але: двигун 1,6спорт(це лише приклад) коробка автомат, гальма дискові по колу+абс, салон з бортовим ком"ютером, кондюком, двома подушками безпеки. Обидва варіанти коштують одинаково. Ітак який варіант ви виберете? 99% вибирають другий- чому бо комплектація краща, 1%- вибрав перший варіант бо перепутав його з другим. Йдемо далі при швидкості 60 км/год розбиваємо їх - урон одинаковий що там що там, але ми при покупці авто за 8 тис уо не збираємося його розбивати, а збираємося кожен день з комфортом їздити на роботу, до родичів і т.д. Де комфортніше їздити в авто в якому працює кондиціонер чи в авто в якому вікна опущено повністю і вітер гуде так що й акустики невистачає? Тому й вибирають чері. Поставте на ваз99 кондюк, подушки безпеки, абс, гарте тягло попрацюйте напилком ззовні та з середини авто і його будуть купувати негірше ніж амулет. Чомусь про таврію ви мовчите про краш-тести, про міцність кузова, стійкість в поворотах а вона нічим не краща від амулета. Вибір в кожного свій їздити на метро на роботу чи на власній тавріїї чи на амулеті. P.S. з амулетом ми отримуємо кращу комплектацію за ті самі кошти інколи ціною власного здоров"я!!!
Небудуть:D:D:D, поясню- враховуючи нашу специфіку, менше працювати а більше заробляти + податки і додатки і калькуляція інфляції, ціна тої машини буде тотожна новій Ауді А6. Для прикладу приведу Першу Таврію яка коштувала 3 тис уо і оновлену Нову яка коштує від 5 тис уо, додали гідравліку на тормоза ,підкрилки і фарбу металік, витрам макс на 500дол, защо ще 1500?. А китайці тим і славляться,що ціна їхніх машин які їздять і мають клімати і абееси і блистять перші дні суперово, тотожна нашим цінам на металобрухт.
ану власники так званих (супер карів). якщо згорів регулятор напруги (шоколадка) то де можна її купити? всюди продають разом з генератором (1500грн) а нафіга міняти генератор якщо згоріла шоколадка? та ще як згоріла, просто помили мотор і всьо, генератор перестав давати напругу. довожу до відома всіх власників чері амулетів, в вас там всьо намертво припаяно, діоди і шоколадка і обмотки генератора, всьо припаяно.