Заблокувала моя товаришка свою сім-картку МТС. Прийшла до їхнього салону і просить допомогти. Їй кажуть, щоби вона задзвонила на інфолінію - там допоможуть. Вона каже, що не має звідки задзвонити, бо ж номер заблокований! І просить працівників салону дати свою мобілку. Відповідь: - Не можемо! У нас Київстар... No comments.
Нормальна ситуація. Якщо наприклад я працівник ЗАЗу, це ж неозначає що я маю їздити на ЗАЗі. Так само і з будь-чим іншим.
А я вважаю, що у салоні мобільних телефонів працівники (у робочий час і на робочому місці) повинні користуватися рідним продуктом (оплаченим працедавцем), щоби цей же продукт промувати. Що вони юзають у неробочий час - їхня приватна справа!
В мене жінка працювала в колишньому ЮМС а користувалась білайном. В них були спеціальні пакети для співробітників з спец тарифами пакети були не для продажу але не кожен на них переходив. Був в них ще безліміт робочий. І в цих мав бути, а чому вони відмовились допомогти це вже друге питання.
Вирішив я зайнятися колись покинутим мною МТС (воно ж ЮМС, через їх довбані прибрехеньки в рахунках вдало кинувся того ровера колись). А як дзвонити на інфолінію, не маючи номера МТС, щоб проконсультуватися який тариф краще? Ну звісно - 044. Але чому така велика мильна бульбашка як МТС не спроможна досі ввести безкоштовну лінію 0 800? Київстару та всіх інших це стосується так само. Заробляють як можуть. Чи може я чогось не знаю? Подумав і вирішив ну його нах ще платити за це, поки довбані записані дури розкажуть про всі їх паршиві акції та про всі можливості, які нікому абсолютно не потрібні. Спробував взнати де в них офіси - виявилося лише два і в дуже незручному як для автовласника місці. Та пішли вони всі! Не хочуть думати про потенційного клієнта ще на початку процесу підключення, то чого я маю довіряти їм в подальшому? А на сайті розбиратися в їх трахомудріях я не маю ніякого бажання. Абсолютно.
Я користуюся МТСом маю ще тариф "перший" 10коп перша хвилина, всі наступні 3коп + 27коп за з"єднання (це в мережі). Вирішив змінити тариф: спочатку прочитав інфу на оф. сторінці, вибрав тариф, а потім вирішив прослухати інфу через довідку, то виявилося що на сторінці не все написано(шукав навіть дрібний текст), поспілкувався з представником оператора і виявилося що дійсно не всю інфу по тарифах викладають на оф.сторінці причому таке майже на всіх тарифах. А найбільше напрягає це 10-20-50 СМС чи ММС чи ще якоїсь фігні в день за які станом на 00год 00хв поточного дня знімають плату а чи тобі вони потроібні чи ні це нікого не хвилює. РЕклама тарифу: "користуйся вільно, без абонплати, без обмежень на день, без обов"язкових платежів" і далі цифри: ви маєте поповнити рахунок на 30грн в місяць (можете не поповнювати но буде плата за з"єднання і вартість хвилини 1грн), на місяць виділено 1000хв в мережі і в дужках 30хв/день, щоденно знімається плата в розмірі 99коп і навіть якщо гроші скінчилися то плата буде зніматися в "-" а розмовляти ви зможете лише коли поповните рахунок. Та всерівно користуюсь і буду користуватися МТСом, бо всі хочуть заробити лише ненравиться неправдива інфа яку надають тіж оператори мобільного зв"язку.