Чи є на форумі працівники Київстару

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем scrap, 4 лис 2009.

  1. NCRPI

    NCRPI Місцевий

    Авто:
    продано....
    Клубна карта:
    000014
    Спасибі, пройшов! всьо добре!
     
  2. dmytriv

    dmytriv Початківець

    Авто:
    VW golf 2 1.6 EZ
    тестування 1-3-3-2-3-1.
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Відповідь на вікторину за грудень 112313 (перевірено)
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Заблокувала моя товаришка свою сім-картку МТС. Прийшла до їхнього салону і просить допомогти. Їй кажуть, щоби вона задзвонила на інфолінію - там допоможуть. Вона каже, що не має звідки задзвонити, бо ж номер заблокований! І просить працівників салону дати свою мобілку.
    Відповідь:
    - Не можемо! У нас Київстар...

    No comments.
     
  5. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Нормальна ситуація.

    Якщо наприклад я працівник ЗАЗу, це ж неозначає що я маю їздити на ЗАЗі.
    Так само і з будь-чим іншим.
     
  6. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    А я вважаю, що у салоні мобільних телефонів працівники (у робочий час і на робочому місці) повинні користуватися рідним продуктом (оплаченим працедавцем), щоби цей же продукт промувати. Що вони юзають у неробочий час - їхня приватна справа!
     
  7. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    В мене жінка працювала в колишньому ЮМС а користувалась білайном.
    В них були спеціальні пакети для співробітників з спец тарифами пакети були не для продажу але не кожен на них переходив.
    Був в них ще безліміт робочий. І в цих мав бути, а чому вони відмовились допомогти це вже друге питання.
     
  8. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Вирішив я зайнятися колись покинутим мною МТС (воно ж ЮМС, через їх довбані прибрехеньки в рахунках вдало кинувся того ровера колись). А як дзвонити на інфолінію, не маючи номера МТС, щоб проконсультуватися який тариф краще? Ну звісно - 044. Але чому така велика мильна бульбашка як МТС не спроможна досі ввести безкоштовну лінію 0 800? Київстару та всіх інших це стосується так само. Заробляють як можуть. Чи може я чогось не знаю?

    Подумав і вирішив ну його нах ще платити за це, поки довбані записані дури розкажуть про всі їх паршиві акції та про всі можливості, які нікому абсолютно не потрібні. Спробував взнати де в них офіси - виявилося лише два і в дуже незручному як для автовласника місці. Та пішли вони всі! Не хочуть думати про потенційного клієнта ще на початку процесу підключення, то чого я маю довіряти їм в подальшому? А на сайті розбиратися в їх трахомудріях я не маю ніякого бажання. Абсолютно.
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я користуюся МТСом маю ще тариф "перший" 10коп перша хвилина, всі наступні 3коп + 27коп за з"єднання (це в мережі). Вирішив змінити тариф: спочатку прочитав інфу на оф. сторінці, вибрав тариф, а потім вирішив прослухати інфу через довідку, то виявилося що на сторінці не все написано(шукав навіть дрібний текст), поспілкувався з представником оператора і виявилося що дійсно не всю інфу по тарифах викладають на оф.сторінці причому таке майже на всіх тарифах. А найбільше напрягає це 10-20-50 СМС чи ММС чи ще якоїсь фігні в день за які станом на 00год 00хв поточного дня знімають плату а чи тобі вони потроібні чи ні це нікого не хвилює.
    РЕклама тарифу: "користуйся вільно, без абонплати, без обмежень на день, без обов"язкових платежів" і далі цифри: ви маєте поповнити рахунок на 30грн в місяць (можете не поповнювати но буде плата за з"єднання і вартість хвилини 1грн), на місяць виділено 1000хв в мережі і в дужках 30хв/день, щоденно знімається плата в розмірі 99коп і навіть якщо гроші скінчилися то плата буде зніматися в "-" а розмовляти ви зможете лише коли поповните рахунок.
    Та всерівно користуюсь і буду користуватися МТСом, бо всі хочуть заробити лише ненравиться неправдива інфа яку надають тіж оператори мобільного зв"язку.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)