Чи можливо на Гольфа 2 1996 року на якому 4 ст КПП, поставити 5 ст КПП?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Bodyn, 21 сер 2009.

  1. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    От така зараз ситуація з кулісою - вигляд з салону
    [​IMG]
    Зараз я переключаю буквально штовхаючи трубкою кільце штока, ця кулька пластмасова нижче і взагалі ця трубка з тим шаріком болтається як завгодно на соплях.
    Така картина під капотом
    [​IMG]
    Наскільки я розумію то потрібно відкручати болт що посередині на фотографії?
     
  2. JimmyMS

    JimmyMS Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.3 NZ 1991
    Так, для регулювання куліси треба відкручувати цей болт.
    PS. На фото №2 видно що в тебе МКПП вся в маслі, ти коли осатаній раз перевіряв рівень масла в кпп? Можливо проблема в цьому.
     
  3. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Регулювати кулісу на даний час нема потреби....
    Спочатку купи ремкомплект і поміняй все , що поламане в салоні .
    Якщо не хочеш довго бавитись : двони - розкажу , як тра зробити.
     
  4. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    За 1,4 року скільки в мене машина масло в коробці ше не перевіряв :sad:
    Я також думаю що спочатку треба ремкомплект купити. До речі - де його знайти? В стандартних магазинах типу Сигнал, Вояж, Форсаж .... може бути? І що приблизно туди входить, бо судячи по тому шо той ричаг просто болтається, то там шось відвалилося конкретне, а не якась резиночка.
     
  5. JimmyMS

    JimmyMS Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.3 NZ 1991
    Я чого про масло запитав, бо в мене рік тому якраз 084 МКПП зломалась (тупо не включалася задня передача), теж грішив на кулісу. А як виявилося при заміні КПП, в старій не вистачало в районі 400 мл масла. Характерна ознака не хватки масла в МКПП - нестабільна робота стрілки спідометра, скаче туда-сюда.
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Треба й в себе долити мастило, бо думав що винний привід спідометра, спробуємо!
     
  7. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Ремкомплекти є в магазинах.
    Входить туди : нижня пластмасова опора ( котра тримає кульку ), сама кулька , прижимна пружина і ще якісь дрібниці ( вже не пам"ятаю - міняв три роки тому )
    Куліса впала бо протерласьнижня опора.
     
  8. SantexS

    SantexS Новачок

    Авто:
    Golf 2 1.3hk
    коробка стоит 250-350 уе+кулиса150 гр работа по замене 350-400гр .Коробка для 1,3 только N8 другие не будут норманльно тянуть
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці хтось може дати ссилочку на табличку передаточних чисел 084 та 085 коробок, буду дуже вдячний!
     
  10. JimmyMS

    JimmyMS Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.3 NZ 1991
    подивися тут :
    http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=2180
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Купив сьогодні іншу кулісу на шроті за 100грн. В хорошому стані, навіть якщо порівнювати з моєю до недавньої поломки.
    Зняв стару - в неї шток був такий кривий
    [​IMG]
    Попробував включити задню - вмикається нормально без штоку.
    Поставив іншу кулісу, знову задня не вмикається.
    Настроював по різному - вмикав на коробці задню і на кулісі задню - потім закручував болт кріплення, все одно задня потім не вмикається. Або ставив на обох нейтральне положення між 3 і 4 передачею і потім закручував - не допомагає.
    Таке склалося враження що при намаганні вмиканути задню передачу шток впирається в кузов у цьому місці, хоча шток рівний, чи він має бути трохи викривлений?
    [​IMG]
    + таке враження що шток на 3-5мм довший ніж потрібно.
    В підсумку зараз вже й 1 і 2 передачу важко найти. Поможіть порадою в налаштуванні.
     
  12. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Походу знайшов помилку. Я відкручував верхній болт на 13 а не нижній на 10,
    [​IMG]
    як наприклад показано тут
    [​IMG] і описано в цій статті
    Чи як потрібно?
    І ще купив сьогодні на всякий пожарний ремкомплект куліси - підсунули отакий
    на базарі сказали що підходить до всіх куліс Гольфів, хоча я попереджав що мені на 1,3 на 084 коробку потрібно. Тепер мені здається шо то явно не то що потрібно було мені ще й від здається 020 коробки ?!
    [​IMG]
     
  13. JimmyMS

    JimmyMS Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.3 NZ 1991
    Свою налаштовував так:
    вмикав 3 на коробці і 3 на кулісі, затягуєш і все має працювати.
    Подивися чи правильно закріплена "фігня" (не знаю як вона називається) яка вказана на малюнку стрілкою. Для неї там є чітко визначене місце на штоку МКПП, яке фіксується болтом з низу. Можливо вона в тебе з'їхала і тому не врубає задню.
    [​IMG]
     
  14. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Болт нижній на 10 кріпиться тільки в одному положенні ( на штоку є мітка )
    Тим що на 13 регулюється влючення передач ( повертається куліса відносно штоку )
    А краще приїдь і покажу !!!!
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я також налаштовував на 3тю передачу. Питання а як ти дізнався шо вмикаєш задню за хвостовик? Нижній на 10 стає чітко в одне положення він має бути ніби "заточений", на хвостовику висверлений паз(отвір) куди й має попасти загострений кінець болта на 10. Я це налаштування робив так: одівши на хвостовик потихеньку підкручую цей болт провиртаючи по осі кріплення, відчувши що болт вперся в хвостовик провертаю далі то в одну то в іншу сторону ніби шукаю цей паз коли кріплення вільно починає рухатись значить попав на нього, потім затягую болт на 10.
    А регулювання куліси проводиться болтом на 13, вмикаєш 3тю передачу на коробці, а потім 3тю на кулісі, затягуєш болт на 13 і все має працювати. Доречі в кузов упиратися не повинно, уважно перевір болт на 10 як я описав вище, надіюсь не дуже завернув! Ніпуха!!!
     
  16. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    По включенню лампи заднього ходу, та й звук при вмиканні відрізняється.
    На жаль положення болта на 10 не перевірив, думаю проблема таки в ньому.
    Мабуть все-таки звернуся до Тебе.
    Коли можна буде підїхати?
     
    Останнє редагування: 20 чер 2010
  17. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    А на двигун 1.3 МН, яка коробка (з якими індексами) 5-ти ступка підходить???
     
  18. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    на 1,3 двигун - 5 ст. 085
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    дзвони 067 27 30 495 Степан , наразі маю трохи часу .
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    За допомогою Тора вдалося відрегулювати кулісу, за що йому дуже вдячний.
    Наскільки зрозумів проблема була все-таки в тому болті на 10. Тепер передачі вмикається легко і просто, як гора з плеч, а то промучився з задньої півроку.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)