Чіп тюнінг є???

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем Genyk, 1 бер 2010.

  1. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Хочу вставити свої 5коп.! В мене авто чіповане ще 5 років назад в Києві(300у.о.), результат помітили присутні на з'їздах клубчани.
    Від себе: присутній приріст динаміки(потужності), авто розганяється шустріше!
    П.С. Зараз поставив двигун-2Е при теперішньому блоку управління і вприску(дігіфант), хочеться траси, адреналіну. Між РВ(1.8) і 2Е(2.0) різниця відчутна!!!!!!!!
     
  2. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Друзі, питання теми -
    закінчуйте оспорення :drinks:
     
  3. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    я ще раніше писав в постах, що саме дало мені чіпування і чому воно варте тих грошей, котрі я за це заплатив, по цифрах - щоб остаточно закрити суперечку - пишу те що бачив на власні очі на дисплеї, плюс ці дані підтверджуються своїми враженнями і відчуттями "до" і "після". Тому і написав - не вірити цим даним ДЛЯ МЕНЕ немає сенсу. Єдине що об'єднує всі чіповані двигуни - потужність збільшується на 10 - 15 коней, і якщо їхній калькулятор видав 104, то мені всерівно чи це 103 чи це 110. Тому і пишу, те що побачив, а в темі починається доводження даних тез графіками та "теоремами Піфагора".
     
  4. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Офтоп!!!
    Олег, тут майже кожна тема починається з одного, а закінчується іншим.:nea:
     
  5. Genyk

    Genyk Початківець

    Авто:
    VW GOLF3 1.4 93
    Всім великий привіт і велика подяка за обговорення теми!!!!!!!(особливо leopold):D
     
  6. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Та немає за що:hang1: завжди радий допомогти:pardon:
     
  7. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Згідний на всі 100%!!! До зустрічі на зїзді, на трасі!!!!!!! Чіп рулить, доведено!!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Справжнього вдосконалення заводських програм управління вприском немає. Всі заводські налаштування ЕСУ двигуна зафіксовані в середьостатистичному режимі... тобто трохи економічний трохи не спортивний трохи сімейний. можна зміною інтервалів вприску бензину на форсунках і базового кута запалювання вийти на так званий економ чи спорт режим. Це є пародія на вдосконалення бо в режимі економ машина тупіє...в режимі спорт ..розхід бензини росте, але ні там ні там серйозно показники двигуна не змінюються. Спавжнє вдосконалення коли полірують і міняють геометрію впускного випускного колектора, форсують циліндрову групу, під то роблять свою прошивку ЕСУ і ще багато чого роблять .....в результаті потужність росте на 30-40 КС..... і то коштує набагато більше ніж 300 американських.... то що у нас роблять то просто розвод, а результат чисто психологічний....я був там мені зробили.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Куме, друже не флудь - сказали що до табуна пристало троха коників після чіповки - значить пристало!!! Крапка.
    І нічого тут доводити не треба, це ж не теорема а аксіома!

    П.С. Щерез прошу вибачення у топікстартера за останній пост з флудом. Адміни можете видалити всі мої пости в даній темі.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Лишилося тільки оприділити чи справді пристало......чи здається що пристало. Тут вже хтось писав що реального стенду по визначенню потужності у нас немає...а все інше то емоції. Часом після звичайної грамотної регуліровки двигуна здається що він у два рази краще їде. Крапку рано ставити..... Багато людей не розуміють що то так звана "чіповка" , а другі просто розводять на то що хтось не розуміє..... а це не є добре. Дампи прошивок контроллерів ЕСУ є комерційною таємницею VW. Зчитати дамп можна, але грамотно його переробити неможливо, немаючи тої інформації що має VW.
     
  11. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Ну яж і кажу,це просто зміна показників, кожен показник має своє мінімільне максимальне значення. Це так само я приїхав на сервіс і попросив наставити в компі почергове відкривання дверей, підключили комп поміняли цифри у відповідному меню і все.
    В знайомого ланос є, так от він дуже тим зацікавився (Чіпом) купив шнур, лазить по форумах шукає інфу і експерементує. Раз так наробив що більше 120км не їхала:D А потім виправив розігнав його на 170 і казав що далі пішлаб, добився динаміки на 1,2,3 передачах.

    ПС тепер може запросто (чіпувати) ланоси, за гроші, розумні.
     
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    звичайно, що відчутна. особливо для Джетти. я на своєму Пасцаті на 2,0 буксувати не вмію))) бо передні колеса просто скачуть, підстрибують.))) так що і без "чіповки" мені вистачає.

    п.с. коли здох компресор на попередньому Жо-60, то "народні умільці" агітували мене за 100 баксів "зачіпувати" компа, що він не буде розрізняти того компресора і буде працювати мотор, як звичайнийтипу ПБ Дігіфант.
    Але мене стримувало одне - при чому тут чіповка, якщо компресор то механічний, а не електронний, поршнева група якраз і розрахована на компресор і т.д. і т.п.
    на ці питання, ті "народні умілці" знаходили якісь там відповіді, яким я навіть не придав уваги.
     
  13. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    Доброго всім вечора. Бровзаючи в інеті натрапив на такий сайтик http://chipovka.com.ua/menus/view/157. Що думаєте на рахунок такого девайса?
     
  14. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    в кожного думка своя,я думаю,що це просто блок для отимізації роботи двигуна,в тому режимі в якому хоче клієнт.ОПТИМІЗАЦІЯ.
     
  15. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    Ну так потужності вона додає чи ні? Трохи порившись по відгуках, навіть скептики після тестувань визнавали ефективність цієї коробочки. Може хтось користується таким і поділиться враженнями.
     
  16. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    цікаво,хто зна,може і так.
     
  17. d00md00m26

    d00md00m26 Новачок

    Авто:
    passat B5 2000р.USA, 1.8T 170 k.c.
    Їду робити на Пасічну до Руслана.Потім розкажу що і як)ціна в нього на мою машинку 2 тис.гривень.каже,результат буде супер)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)