Відповідь: Чип - тюнинг Цей датчик температури тосолу показує комп'ютеру температуру двигуна для автоматичного підсоса. Тобто своїм резистором ти будеш показувати, що двигун холодний, а комп відповідно буде більше відкривати заслонку підсоса. Збільшаться оберти холостого хода, розхід палива, а толку нуль.
Відповідь: Чип - тюнинг http://belbmw.agava.ru/techfls/tuning/power.htm то для тих хто думає чіпуватись - почитайте і подумайте!
Відповідь: Чип - тюнинг Правильно! чіп тюнінг має проводитись в комплексі з заміною поршнів і клапанів на ковані а також з заміною розпредвалів, бензонасоса і ше багато чого... мені взагалі дивно - навіть зчеплення чи півосі - вони розраховані на певну потужність! а коли починаєш збільшувати то вони всі швидко вийдуть з ладу.... то всьо в комплексі треа робити....
ЧІП тюнінг де у Львові можна зробити чіп-тюнінг і скільки він приблизно коштує на пасат 97року Б5 1,8Т АЕТ.чи зменшується ресурс мотору?кто мае якусь інформацію то дайте її.дякую
Раджу тобі пошукати чіп-тюнінг від VTG і їхати робити його в Київ. То шо пропонують в нас, то повна фігня. В мому розумінні нормальний чіп-тюнінг- це коли ти приїхав на динамометричний стенд, там зняли твою реальну потужність, запитали тебе шо ти хочеш (крутящий на низах, довгі верхи, економію пального чи кращу віддачу), після чого роблять пррошивку конкретно під твій мотор і твої вимоги, і потім знову заганяють на динамометрію і показують тобі різницю. Таке задоволення коштує в районі 500 - 700 Є для 1.8 Т, шукай тему на www.vwclub.org.ua
і шо приблизно за ті гроші отримуєш якщо хочеш збільшити потужність??? ІМХО краще поставити серйознішу турбу і її вже настроювати якщо хочеться реально відчути щось..
штатна турба теж дає можливість підняття тиску наддуву і коректування суміші під більший тиск, шо дає можливість з 1.8т 150 к.с. штатно отримати 180-190 к.с. + збільшення крутящого тільки прошивкою. На сучасних турбодизелях ці показники ше більш заманчиві. Чим ця контора мені сподобалась (хоч я нічого в них не робив) - вони мають стенд і міряють до і після, показуючи тобі результат, і прошивку роблять під твій конкретний мотор з його особливостями і твої побажання. А ше вони чесно признаються, шо чіповка атмомотора без заміни заліза дає не більше 3-5% потужності і відмовляють таке робити (будеш наполягати - зроблять, за ті самі гроші), а не розказують басні. Стенд не обдуриш. До речі, якщо тестування виявить якісь несправності (форсунок, ДЗ, глюки датчиків) - вони відправлять до усунення недоліків, або запропонують самі зробити шо в їх силах, якшо нічого серйозного. Якщо турба подихає - вони теж про це скажуть і відправлять. пи.си. я їх не рекламую і незнаю наскільки якісно вони шось роблять, але по спілкуванню з їх представниками і по відгуках - в них самий серйозний підхід.