Чистка механічного інжектора

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем rew9090, 7 чер 2011.

  1. rew9090

    rew9090 Початківець

    Авто:
    Ауді 80 1.8E
    угу ціни реально низькі дивився на паливні насоси ціна в районі 200-350грн. в нас бош 800-1000.
     
  2. rew9090

    rew9090 Початківець

    Авто:
    Ауді 80 1.8E
    kym можеш хоч шось приблизно сказати до того шо я написав.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе система KE Motronik. Якщо там ніхто нічого не переробляв то вона проста як палка. Саме перше правило герметичність системи. Твої признаки якраз дуже подібні на підсос повітря. Почни з того що провір всі повітряні і вакуумні шланги... Зніми чарепаху що йде з розходоміра до дроселя візьми в руки і згинаючи всюди дивись чи нема тріщин і проколів ... потім по черзі познімай всі які бачиш шланги і проведи з ними таку ж процедуру... зверни увагу на місця кріплень хомутів. Коли знімеш черепаху почисть напірний диск і заміряй зазор від диска до краю воронки. Як зробиш напиши .... розкажу що далі робити.
     
  4. rew9090

    rew9090 Початківець

    Авто:
    Ауді 80 1.8E
    зняв пару шлангів почистив докрутив ті шо галімі поміняв. також поміняв гофру на інжекторі стара мала пару тріщин.

    ще одна фіча деколи як глушу мотор і повертаю повністю замок запалювання за пів секунди до повної зупинки мотора коли колінвал ше крутиться 2-3 оберти добре чути свист я так поняв це підсос воздуху але таке не постійно. думав шо може то через гофру але поміняв на нормальну то так само.
     
    Останнє редагування: 9 чер 2011
  5. rew9090

    rew9090 Початківець

    Авто:
    Ауді 80 1.8E
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щоб уточнити - скажи який в тебе дозатор (павук з якого виходять трубки з бензином до форсунок) - чорний чугунний чи алюмінієвий ..? На k-jetronik -ах не ставили регулятора ХХ... там інший принцип стабілізації ХХ- на впускному колекторі ставили винт регулювання подачі повітря байпасом..... але меньше з тим.
    Цікавить чи передивився вакуумні шланги на наявність підсосів починаючи з вакуумного підсилювача тормозів... такий великий чорний баняк коло панелі... нехай хтось понатискає тормоз а ти послухай сам баняк і шланги від нього чи не шипить (двигун працює).
    Наступне - треба преревірити чи не має підсосу повітря в стаканах форсунок і в каналі обдуву форсунок. Попробуй руками самі форсунки чи плотно сидять в гніздах. Щоб провірити чи там все добре - купи балончик аерозольної очистки інжекторів/карбюраторів. Заведи двигун і попшикай в гнізда форсунок....- якщо оберти виростуть значить смокче повітря через стакани форсунок і треба міняти уплотнюючі кільця на форсунках... можеш попшикати всі підозрілі місця..... Метод простий - аерозоль попаде в циліндри замість повітря і підвищить оберти... Аа і подивись колір свічок ... коли скачуть оберти ХХ. Дивно що нічого не змінилось.... полюбому мусіло щось змінитись коли поправив шланги - десь та мусіли бути негерметичності.... якщо шланги старі і ніхто їх не провіряв.... передивись ще раз все ...і грубу і тонкі.... особливо ті що йдуть до впускного колектора... плюс подивись чи нема заглушених входів виходів на колектолрі і повітряному фільтрі.
    І ще чи стоїть втебе лябда зонд і якого кольору температурні датчики і скільки їх на водяному патрубку що виходить з ГБЦ
     
  7. rew9090

    rew9090 Початківець

    Авто:
    Ауді 80 1.8E
    Щоб уточнити - скажи який в тебе дозатор (павук з якого виходять трубки з бензином до форсунок) - чорний чугунний чи алюмінієвий ..? На k-jetronik -ах не ставили регулятора ХХ... там інший принцип стабілізації ХХ- на впускному колекторі ставили винт регулювання подачі повітря байпасом..... але меньше з тим.
    Цікавить чи передивився вакуумні шланги на наявність підсосів починаючи з вакуумного підсилювача тормозів... такий великий чорний баняк коло панелі... нехай хтось понатискає тормоз а ти послухай сам баняк і шланги від нього чи не шипить (двигун працює).
    -----
    та ніби нє все ок
    ----
    Наступне - треба преревірити чи не має підсосу повітря в стаканах форсунок і в каналі обдуву форсунок. Попробуй руками самі форсунки чи плотно сидять в гніздах. Щоб провірити чи там все добре - купи балончик аерозольної очистки інжекторів/карбюраторів. Заведи двигун і попшикай в гнізда форсунок....- якщо оберти виростуть значить смокче повітря через стакани форсунок і треба міняти уплотнюючі кільця на форсунках... можеш попшикати всі підозрілі місця..... Метод простий - аерозоль попаде в циліндри замість повітря і підвищить оберти...
    ----
    купив попшикав на одну форсунку то обороти збільшились поїхав до одного толкового моротиста поміняв то казав шо кольцо галіме одне але поміняв всі.
    ----
    Аа і подивись колір свічок ... коли скачуть оберти ХХ.

    ----
    колір свічок білий ну може вони просто практично нові бо проїхали 500км
    ----
    Дивно що нічого не змінилось.... полюбому мусіло щось змінитись коли поправив шланги - десь та мусіли бути негерметичності.... якщо шланги старі і ніхто їх не провіряв.... передивись ще раз все ...і грубу і тонкі.... особливо ті що йдуть до впускного колектора... плюс подивись чи нема заглушених входів виходів на колектолрі і повітряному фільтрі.


    І ще чи стоїть втебе лябда зонд і якого кольору температурні датчики і скільки їх на водяному патрубку що виходить з ГБЦ

    ---
    лямбди нема ну так говорив моторист за датчики я його питав але шось непамятаю скільки їх там є.
    ---

    І вот доречі знайшов одного майстра вроді толковий мужик Бажанов в Тернополі. Приїхав до ноьго розказав шо поміняв/зробив/купив/поставив нове. Він ше тоже пропшикав всьо шо там тільки можна поковирявся в тих шлангах то всьо було чисто. Потім витягнув якусь х..ню(тобі думаю краще знати) біля того інжектора(на фото показано) і сказав шо вона справді багато жере. Сказав шо має бути якийсь там рівень (ЦО чи СО - непамятаю) 0.5 або 1 а в мене було 9. Потім всунув ше одну х..ню в глугак і потім на шось там втикав то казав шо параметри в нормі. Питав чому так свистить насос сказав шо так має бути але я так поняв краще поміняти і ше для профілактики почистити бак від іржі. Збоку в нього була 80ка 88року то насос свистить але набагато менше в мене чути свист в салоні при робочому моторі. На другій фотці стара гофра))))))))).

    Ну і висновок незнаю чи таке реально але заляв 10л бензи то проїхав в Тернопіль(70км) + по місті їздив і назад то якраз виїздив ту бензу шо влив. якшо всьо порахувати то десь 150км. але х.з може і не так одним словом бере набагато менше. Два тижні назад треба було заляти не менше 15л. Обороти стоять на 1000 коли завожу мотор зразу стають на 900 але потім вирівнюються на 1000. Мотор ривок як мав суперовий так і має після ремонту. Так шо трохи сам а трохи помогли зробити всьо до путя.

    Всім велика подяка тим хто спробував допомогти в моїй ситуації. Особлива подяка Кум!!!!!!!!!!!!!!!

    http://imageshack.us/photo/my-images/225/222de.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/864/111pgm.jpg/
     
    Останнє редагування: 10 чер 2011
  8. Alex20

    Alex20 Новачок

    Авто:
    B2
    Проблему решили? Двигатель JN?
     
  9. rew9090

    rew9090 Початківець

    Авто:
    Ауді 80 1.8E
    так проблема вирішена мотор DZ.
     
  10. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    В мене теж подібна проблема (Audi 100 1990 рік, мотор MC 2.2 turbo), нестабільні холості, але то так не дуже заважає, бо коливаються відносно не сильно від 750-950, але розхід великий по місту десь 17-20 літрів виходить (при спокійній їзді), хоча бортовий компютер показує 10-11 літрів розхід. В чому може бути проблема і до кого можна підїхати, щоб подивилися, що з ним не то? Дякую
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Маєш шикарний двигун.... Розхід завеликий ... то треба дивитись вприск... там причин може бути багато. можеш підїхати подивимось.
     
  12. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    А можна буде в цей понеділок підїхати, якщо будете мати час?!
     
  13. Bibas

    Bibas Новачок

    Авто:
    Audi 100 "82р. 2,2
    Мені теж потрібен грамотний спеціаліст по мех. інжекторах. В мене Сигара 82року 2,2, почав троїти двигун. Перше, куди я поліз - перевірив кришку трамблера, свічі, високовольтні дроти. Мене дивує, що свічі всі робочі, жодна не залита, іскра поступає у кожен з циліндрів. Звідси зробив висновок - або не поступає паливо, або немає компресії в якомусь циліндрі, можливо прогорів клапан чи щось серйозніше. Хтось має якісь контакти? Дякую.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)