буду, бо суцыльна ы мены нема чого порушувати. Хоч не тому, що я такий наъвнийі чемний, а тому що авто не таке вже й круте, щоб маневрувати і те де. ТОбто, якщо я не впевнююсь на 100% що мій обгін є безпечним, я цього не робитиму. Грін теж хороші речі пишеш, але відчувається "з крайності в крайність"
нормально було б штрафи і по 50 грн, але щоб контроль за дотриманням правил був суворіший. типу краще штрафанути 10 винних по 50 грн ніж 1 на 500. в загальному педагогічний ефект буде відчутніший(частіше штрафування).
Штраф: хоч 50, хоч 500, хоч 1500 - нічого не міняє. Їздять всі - хто як хоче. Правил дотримуються одиниці.
Бо їх неможливо дотримуватись. Ніде в світі їх не дотримуються на 100%. В Норвегії драконівські штрафи. Наприклад за пасок - 2000Кr., при середній з/п 20000Кr. (1$ = 5,7Кr.). За перевищення і п'янку взагалі мовчу. Так ось, вночі на моторвеї (при обмеженні 130-140) шпарять поза 200.
Штраф в розмірі 50грн. міняє ВСЕ. Бо більшість віддасть ті гроші офіційно в касу, в бюджет держави. А при оф.штрафі 500грн., порушник дасть ДАЙЦЮ В КИШЕНЮ 100грн. А при оф.штрафі 1500грн. на цьому форумі ми будемо створювати теми а-ля "Свавілля ДАІ. Махінації з радаром. Фальшива експертиза спідометра."
Скоріш всього, що це варіант "на відчепись" і фігушки вони когось покарають, справи розтворяться в повітрі. Для прикладу: 1. Вибухи в Дніпропетровську - на так і давно трапилось, а вже всі забули; 2. Пограбування банку з кількома смертями - всі забули; 3. Ще трошки і народ забуде про "Караванівського стрільця", 4. Інцидент з ДСОшніками та міліціянтами Сихівського РВ, і т.д. до нескінченності можна продовжувати. А тут шо? ГАІ-НАРКОДИСПАНСЕР-ПРОКУРАТУРА -- та-а-а-а-а фігня. Як правило -- покарають прибиральницю того наркодиспансера чи якогось секретаря, визначаться в тому "трикутнику", хто буде контролювати так звану "казну" або переглянуть "табличку ділення" і все далі буде як і було. А народу косточку кинули і показали для народу, що все таки контролюючі органи відпрацьовують зібрані податки з народу.
При зарплаті закосмічній 15 000 грн працівник ДАЇ задумається хто ще платитиме такі гроші і подумає чи брати хабаря. А якщо правильно зробити внутрішню безпеку також з хорошою оплатою 50 000 грн, які б робили підстави і лапали своїх було б все гаразд. Мотивацію відчуваєте? Люди також би задумувалися чи варто по 2 рази в день відвалити 4 000 грн при зарплаті 5 000 -10 000 грн, але карати усіх, пофік кого зупиняєш не боячись. мене така схема більше влаштовує ніж лояльна, бо іноді чуюся лохом коли мене три машини поруч другим рядом об*їздять на червоне світло а четвертий зізаду мигає щоб я їхав а не стояв. Тема трохи опущена, пропоную повернутися до свавілля ДАЇ з фальсифікаціями. Мене цікавила лише мотивація цієї схеми з алко та нарко сп*янінням.
А мене більше цікавить ПРИЧИНА свавілля ДАІ. Закінчать розводити з алко/нарко сп'янінням, то вигадають розвод по-іншому якось. Наприклад будуть перевіряти СО, ручнік, чи пропускну здатність шиб. І підгонять під це новий штраф космічний. Боротись треба з причиною свавілля, і цим самим унеможливити різні наслідки. Р.S. А в кого з/п 5000-10000грн. ? ? Якщо це багато хто так заробляє, то чому 15000грн. - закосмічна ? ?
ну в мене зарплата 5 000-10 000 грн. А космічна бо на 5000 більша за 10-000 ))))))))))) Пропоную перейти до теми.
15000грн. - ДАЙцю ! ! ! І ще 50000грн. - бєздєльніку який буде його контролювати ! ! ! Я валяюсь під столом. Як писав КІТ - економіка рухне. Контроль над діяльністю ДАЇ здійснює : 1. УВБ 2. СБУ 3. Прокуратура. Ефективно ? ! ? ! Ще треба когось ?
Та в принципі дискусія по темі. Треба щось робити для того, щоб унеможливити такі розводи. А то незабаром міліціянти будуть вриватись в житло до простих громадян з криками - "ви підозрюєтесь в убивстві Джона Кеннеді ! " І відразу - "порішаєм на місці ? " Про схему Кіndеrа. Колись в Україні було створено спецзагін "Кобра". По-моєму 1 рота. Підпорядкування - Президенту України, височезні зарплати, елітна екіпіровка, шалений соцпакет, швидкісні сучасні авто, новітня техніка ! НЕПІДКУПНІ ! І чим це все закінчилось ?
А закінчилося так бо їх ніхто не контролював і робили що хотіли. Як не крути, але над українцем треба ще німця з нагайкою, тоді буде порядок.
Тобто треба зробити так : 1. Зарплату ІДПС - 15000грн. 2. Працівнику- контролеру - з/п 50000грн. 3. Контролеру контролера ІДПС - з/п 100000грн. Над ними ще можна поставити двадцять - тридцять контролерів, а ще над ними НІМЦЯ ?
А хто буде утримувати таку рахітичну структуру ? Я, hоlubеts і ще мільйони простих громадян ? Зараз перереєструвати стару машину з генералки на себе коштує 2-3 штуки гривень, а стане 6-7 штук ? Бо треба годувати орду дармоїдів ?
У всіх получається, і в українців може получитись. Але для цього потрібно всім над цим працювати. Але не всім - це вигідно. Для прикладу, в Грузії получається. (Сам не знаю, але кажуть, що там з тим все просто). Просто контролюючих потрібно менше, а злапали - то зразу тюрма. А казну, якраз за рахунок штрафів і можна поповнити. А інспекторів можна камерами замінити. І тоді всі хто їдуть на червоне, просто заплатять штраф, бо буде фіксація на камері...
В Україні взагалі чомусь вигідно тримати стадо баранів і платити їм 2000-3000 грн замість того щоб скоротити їх кількість в 2-3 рази і відповідно підняти їм зп. І відповідно піднялася б мотивація і якість праці наших слуг закону.
Погоджуюся! У Грузії на даний час все працює! Комусь вони заваджали, мені вони подобалися! Але в них не були вельми хороші умови оплати праці, а трішки більше.