Дайте будь-ласка пораду!!!

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Philharmonic, 25 бер 2012.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    да.

    тут неучтьоний воздух скорше не перелив створює, а недолив мені здається.

    Доречі щоб провентилювати інжекторний двигун і висушити свічки швидше можна відключити паливний насос запобіжником реле чи фішкою і помаслати стартером секунд по 8 з перервами щоб стартер не спалити.
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я цілком згоден - теоретично так, але ж на практиці було ні. І не глох, і брав майже 20 на 100.
    Тому і кажу, що лише діагностика може практичну причину виявити, а теоретично, може бути все що завгодно.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Мда. Недолив получається був би в карбюраторних. В принципі тут лямбда наливала через зависокий вміст кисню в вихлопі, а не глох через те що сама лямбда не могла налити забагато. Вона лише трохи коректує суміш. Я це так бачу
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)