Датчик AIRBAG

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Digress, 9 лис 2010.

  1. Digress

    Digress Active Member

    Авто:
    BMW E12 518;Volkswagen Golf 4;Volkswagen Caddy
    тобто помилка сама має скинутись????
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так в тебе справа не в помилці а в тому що невідомо чи сенсори удару справні... наскільки я зрозумів.... а само нічого не робиться всюди рук і голови прикласти треба
     
  3. Digress

    Digress Active Member

    Авто:
    BMW E12 518;Volkswagen Golf 4;Volkswagen Caddy
    якщо не помиляюсь,то він справний!!!
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А якщо помиляєшся....??????
     
  5. Digress

    Digress Active Member

    Авто:
    BMW E12 518;Volkswagen Golf 4;Volkswagen Caddy
    буде погано!
     
  6. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    навіть якщо сенсор удару несправний, то подушка не вистрілить, помилка буде світитись, всі датчики одноразові. в машині їх мінімум 3
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А як визначити чи він справний чи ні?
     
  8. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    існує 2 типи датчиків електромеханічні та електронні можна попробувати подати напругу і подивитися що на виході. Якщо в датчику щось болтаеться, то це йому точно пі....ц, це в електромеханічному. В електронному складно, треба купа приладів))))
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Вагкомом можна то перевірити?
     
  10. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    вагком покаже на несправність системи і впинципі несравній елемент, але самий датчик ти ним не перевіриш, адже може бути і обрив до датчика
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якраз Ваг Комом можна перевірити. Запускаєш тестовий режим і іде провірка що самих подушок що сенсорів і з точністю до датчика вказується адрес і тип поломки.
    Більше того якщо датчик в замкнутому стані і чіпляєш подушку то при вкл запалювання дістаєш серйозно по морді......))))))))) за те що не дружиш з машиною.....)()))))))
     
    Останнє редагування: 20 лис 2010
  12. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Взагалі такі процедури найкраще робити діллерським ЕйСітроніком від боша. Сигнал на спрацювання подушок іде імпульсний, бо вразі ДТП після пострілу подушок і піропатронів система знеструмлюеться щоб не виникло пожежі. Якщо навіть і датчик замкнений, то система не дасть сигналу на спрацювання, бо не пройде самодіагностику. Для прикладу-ваше авто сильно вдарили на стоянці, деформували датчики, ви приходите до машини, відкриваете її , і отримуете подушкою по пиці???? - бред)))))))
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Bosch ESI[tronic] - база даних з з/ч від боша плюс програми по ремонту, нормогодинах діагностиці. Прибор який використовує ці прграми називається КТС. І цей прибор не є діллерський. Діллери отримують Васю від Фольксвагена, а КТС то є БОШ.
    Описана ситуація не може бути в принципі бо сенсори удару спрацьовують при певній силі удару, яку неможливо створити на стоянці хіба хтось на швидкості більше 50 км вріжеться в стоячу машину. Бо тоді якщо треба дати комусь по морді вистарчить копнути по бамперу.
    А подушки стріляютьм і щей як... Недаром і в Васі і в ВАГ СОМа перед входом в групу подушок видається попередження щоб провірити готовність системи і вигнати водія з машини (це так по простому).
     
  14. Digress

    Digress Active Member

    Авто:
    BMW E12 518;Volkswagen Golf 4;Volkswagen Caddy
    Переглянь ПП!
     
  15. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Щось мені з висоти донбаських териконів непонятно, то бош це гавно, то судя по темі чіптюнінгу - круто))))))Якась непослідовність....Напевно ви троюрідний брат дєда того дядька Боша, чия бабка у війну сиротою лишилась)))))))))) Або НІХЕРА НЕ ЗНАЕТЕ, а тупо піарите свою кантору.........Стидна внатуре.......
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що не зрозуміло... що Bosch ESI[tronic] не робить діагностики а робить КТС.... так то всі знають. Я ніде не писав що БОШ г...но. Бош робить своє...... Вася своє. А все решта флуд.
    Тут ніхто нікого не піарить....на форумі помагають порадами... якщо чоловік може сам зробити то робить як не може то радять куди поїхати.
    Стидно піднімати тему в якій поверхові знання........
     
  17. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    КТС - це тупо універсальний адаптер, а ейсітронік-діагностична програма)))))))))) і це одне ціле))))))))
     
  18. JimmyMS

    JimmyMS Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.3 NZ 1991
    ФЛУД
    Я один таке бачу? Що не тема про електрику, то суперечка Донецкого і Кума :diablo:
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    100%
    Коротше їм треба якийсь батл електриків влаштувати)))) перевірити хто мощніший)))
     
  20. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Не один, в темі про чіптюнінг те саме-
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)