Датчик температури

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем ZUK, 1 кві 2009.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не згоден.
    Аргументи Акнода і МакАра цілком на мою думку правильні.
     
  2. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    +1 Дуже дякую!!!! Після свят буду пробувати!!!
     
  3. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Був сьогодні на діагностиці! Датчик однозначно НІ !!! Вся проблема в щитку приборів. Проте мені сказали, що є одна проблемка - при знятті щитка спрацьовує імобілайзер (вже таке було в аналогічних VW) і потрібно нову прошивку, яка проводиться тільки на славнозвісному "Алексі" і коштує десь до 1000 грн! Що робити??? :wacko1:
     
  4. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Привіт всім!До всіх хто має двигун 1,3.датчики температури біля термостату синій і ще один.Питання конкретно по синьому як підключити до ньго дроти бо обламана фішка?і за що він відповідає?Може через неправильне підключання глючити датчик температури на щитку приборів?Дякую всім хто відпише?
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Точно не памятаю який за що але 1 - для мозгів а 1 для приборки
    Якщо в тебе карб то тобі важливий тільки 1 - той що на приборку. На скільки помню там 2 контакти. Якщо їх криво підключити (навпаки) то нічого не зміниться. Полярність теоретично там ролі не грає бо це звичайний терморезистор. Якщо там контактів більше то тре брать схему.
     
  6. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    ZUK напиші свій він код може покажу тобі на схемі якщо пробю. або хоч мотор скажи.
     
  7. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    І в мене навернувся датчик температури, той що чорний. (( Підкажіть чи довго міняти і як це зробити? Pol, ти будеш на з'їзді 01.05.09?
     
  8. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    ні нажаль я в Житомері.
     
  9. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    якщо перед зняттям щитка зняти фышку акамулятора то нычого не мало б спрацьовувати...
     
  10. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Краще перепитати
    Тримай, може там щось вичитаєш




    Снятие щитка приборов на VW Passat B5, личный опыт. Фотоотчет. [​IMG] [​IMG] Автор Sergej Taslykov 07.11.2005 г.

    Первое, что понадобится, это набор ключей и звездочек, и отвертка, она у всех должна быть в багажнике...


    Взять отвертку и снять черную крышку, закрывающую блок предохранителей, а затем открутить нижнюю часть торпеды, там 4 болта.

    Откроется картина такого вида:
    [​IMG]
    Теперь откручиваем болты,которы отмечены стрелками, они с обоих сторон.
    И ещё оттягиваем пружину, она обозначена точками. Пружина удерживает кожух рулевой колонки.
    [​IMG]
    Пружину лучше снять, что бы она не была натянута.

    Затем оттягиваем руль и кожух колонки вниз, там есть 2 болта которые держат козжх, для этих болтов нужен ключ звездочкой, но маленкий, буквой Г!!!
    Такого у меня под рукой не было, поэтому я применил силу и немного оторвал крепление, но ничего страшного, ничего не дребезжит и все, и без него сидит хорошо - короче отрывать можно, если ключа такого нет. [​IMG]
    Далее там 2 болта, которые держат считок, их легко открутить, после этого щиток свободен.
    Теперь с задней стороны щитка, мы его выталкиваем наружу в салон...
    [​IMG]
    Когда щиток немного вышел, надо отсоеденить клипсы с проводами, их две на левой и правой стороне, нужны худые руки чтобы к ним добраться.
    [​IMG]
    Теперь ничто щиток не держит, вытаскиваем его осторожно, придерживая кожух вокруг руля снизу.
    По обоим сторонам щитка - 2 болта.
    А вокруг пластмассовые замочки, их нужно поддеть отверткой, и все, щиток открыт.
    Два болта толко у щитков фирмы VDO, но у французских motometr(зеленая подсветка) их около 20! А так все такое же.
    Когда будете собирать все обратно, важно соблюдать последовательность, шаг за шагом, но только в обратном порядке.
    [​IMG]
    Под крышкой щитка, зеленая плата с диодами, резисторами и т.д., там тоже пару болтиков, но там уже все так просто что и рассказыват не стоит.
    Так выглядет мой щиток, без крышки, видно моторчики, которые двигают стрелки.
    Еще пищалка, которая пищит и главные процессоры.
    Тот процессор, что обведен белой резинкой(изоляцией), основной - "мозг" щитка.
    [​IMG]
    А это щиток с обратной стороны, здесь расположены светодиоды подсветки.

    Это передняя часть щитка, которую видит водитель, только с обратной стороны.
    [​IMG]
    Это светодиоды вблизи, обведены кружками, их там действително море.
    Фотоаппарат неможет больше приблизить, жаль...


    [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif](c) http://passat-b5.ru[/FONT]

    Прийшлось пару фоток видалити, передивись оригінал
    http://www.passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=284&Itemid=57
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Ото велике дякую Тобі !!!!!!
     
  12. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Двигун 1,3 мн карбюратор 2е3
     
  13. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    никак не пойму, у меня стрелка вот так- это какая температура ?[​IMG]
     
  14. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    це приблизно +84С, тоді і вмикається "пропєллєр" на повну потужність і зганяє жар :)
    читав на декількох сайтах, інфа точна. бо мав проблеми з неробочим Fanом на радіатор, то шукав таке.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не вірю
    2 andsag
    Это явно завышеная температура и такой она быть не должа! На рисунке красным отмечена температура около 100 градусов. Ща пороюсь и дам более точный ответ
     
  16. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Я згоден. В мене ніколи стрілка до такого положення не доходить, вентилятор включається раніше, тому вважаю що при такому положенні температура зависока.
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Выдержка из мануала для Поло
    Выдержка из мануала для Г2
    Судя по твоему термометру у тебя не работает первая скорость вентилятора.
    Проверяется очень просто с помощью пинцета или другой херни которой можно замкнуть контакты на фишке термовыключателя
    Кстати очень может быть что неправильно передает данные на приборту сам датчик и его пора менять.
    Проверка: Проще всего засунуть в расширительный бачок термометр. Когда на приборке стрелка посередине на термометре должно быть 90 градусов
     
    Останнє редагування: 10 чер 2009
  18. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Привіт всім!Не зрозумів що треба міняти датчик чи терморегулятор.Наскільки знаю терморегулятор знаходиться на радіаторі,а де датчик і якого він має бути кольру на моторах 1,3.В мене стрілка заходить за середину але не так як на фото.Якщо стрілка втому положенні як показано на фото в мене включається вентилятор.Добре це чи ні?
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так. Коректніше називати термовиключатель. Бо є ще термостат який відіграє роль терморегулятора але це вже зовсім інше.

    Він зразу під трамбльором. Там їх кажися 2. Зніми з одного фішку і подивись на приборку. Якщо стрілка впала то значить він.

    Це пізднувато. Перша швидкість вентилятора має включатися як тільки стрілка зайшла за лампочку.
     
  20. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    все дело в том, что при таком положении нижний патрубок довольно холодный , соответственно и возле датчика прохладный . верхний горячий . но радиатор прохладный
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)