Датчик температури

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем ZUK, 1 кві 2009.

  1. Borman

    Borman Місцевий

    Авто:
    VDub Golf Mk3 AirRide
    Клубна карта:
    000100
    термостат відкривається? може він мертвий?
     
  2. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    но верхний патрубок горячий , но мне меняли помпу- разве что завоздушена- как правильно выгнать воздух ?
     
    Останнє редагування: 12 чер 2009
  3. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    можна купити на базарі за 30 гр. китайський тестер з термопарою (з термометром),
    прогріти мотор , після виключення вентилятора його заглушити, акуратно відкрити розширювальний бачок, і заміряти реальну температуру тосолу.
     
  4. PIRAT

    PIRAT Початківець

    Авто:
    VW Golf II GT 1.6 1987
    В мене також таке бувало, я собі зробив на пропєлєр кнопку і нема проблем. Головне не завтикати!!!! На ті датчики вроді коли попадає вода - вони люблять не погано підкорочувати, через то горять.
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    жжош!!!
    НІКОМУ не раджу зі зрозумілих причин :)

    З таким же приколом замість датчика холла і вакуума можна теж кнопку поставити!
     
  6. PIRAT

    PIRAT Початківець

    Авто:
    VW Golf II GT 1.6 1987
    Датчик хола, тож є цілий фізичний процес, і якщо ВИ його замінете кнопкою, то ви можете отримати НОБЕЛЯ!!! А в дизелях того датчика вроді нема! Чи я помиляюся???
     
  7. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    плохая идея . если термостат не открывается, а ты в наглую кнопкой вкл. вентилятор, то охл. радиатор, который и так холодный + датчик на вентилятор , так что перегреть двигло прямой путь
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну это не зависит от того стоит кнопка или термовыключатель. Но то что идея плохая - это точно.
    Не помиляєшся, нема. Датчик Холла практично дає команду на іскру, тобто коли її подавати. Оскільки в дизелів немає свічок запалювання то й датчик Холла не потрібен.
    Отож я тобі й кажу - не намагайся "отримати Нобеля", постав термовиключатель як і має бути!
    Чекай, чи термовиключатель в тебе стоїть і він справний? Перегрів йде через підклинений термостат? Міняй термостат бо буде ще гірше... і викинь ту кнопку!
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    В мене така проблемка: двигун прогрівається до робочої температури, радіатор гарячий(після прогріву), вмикається вентилятор радіатора - з цим все добре, а от показчик в приборці показує максимум вихід з прогрівочної зони(тобто широка біла полоса в самому початку шкали). Приборку змінив, нетак через показчик як через годинник який був на старійприборці. На новій є тахометр а от показчик температури всерівно на білій зоні. В чому можуть бути проблеми? в приборпці?(хоча в двух ідентичні показники) чи датчику температури?(ті що під прамплером) і куди який?(синій-???, чорний-???).
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    1 - Проводка від датчика до приборки (завеликий опір)
    2 - Датчик чорний(зелений)

    Якщо з кольором не впевнений то просто зніми фішку з датчика і побачиш чи впаде стрілка
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    В мене стоїть вприск чи нетрапиться чогось типу пшииии? під капотом?
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    На гарячому двигуні.
    Зніми просто на виключеному запаленні. Включи запалення подивись чи не піднялась стрілка. Якщо не піднялась то це він.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)