но верхний патрубок горячий , но мне меняли помпу- разве что завоздушена- как правильно выгнать воздух ?
можна купити на базарі за 30 гр. китайський тестер з термопарою (з термометром), прогріти мотор , після виключення вентилятора його заглушити, акуратно відкрити розширювальний бачок, і заміряти реальну температуру тосолу.
В мене також таке бувало, я собі зробив на пропєлєр кнопку і нема проблем. Головне не завтикати!!!! На ті датчики вроді коли попадає вода - вони люблять не погано підкорочувати, через то горять.
жжош!!! НІКОМУ не раджу зі зрозумілих причин З таким же приколом замість датчика холла і вакуума можна теж кнопку поставити!
Датчик хола, тож є цілий фізичний процес, і якщо ВИ його замінете кнопкою, то ви можете отримати НОБЕЛЯ!!! А в дизелях того датчика вроді нема! Чи я помиляюся???
плохая идея . если термостат не открывается, а ты в наглую кнопкой вкл. вентилятор, то охл. радиатор, который и так холодный + датчик на вентилятор , так что перегреть двигло прямой путь
Ну это не зависит от того стоит кнопка или термовыключатель. Но то что идея плохая - это точно. Не помиляєшся, нема. Датчик Холла практично дає команду на іскру, тобто коли її подавати. Оскільки в дизелів немає свічок запалювання то й датчик Холла не потрібен. Отож я тобі й кажу - не намагайся "отримати Нобеля", постав термовиключатель як і має бути! Чекай, чи термовиключатель в тебе стоїть і він справний? Перегрів йде через підклинений термостат? Міняй термостат бо буде ще гірше... і викинь ту кнопку!
В мене така проблемка: двигун прогрівається до робочої температури, радіатор гарячий(після прогріву), вмикається вентилятор радіатора - з цим все добре, а от показчик в приборці показує максимум вихід з прогрівочної зони(тобто широка біла полоса в самому початку шкали). Приборку змінив, нетак через показчик як через годинник який був на старійприборці. На новій є тахометр а от показчик температури всерівно на білій зоні. В чому можуть бути проблеми? в приборпці?(хоча в двух ідентичні показники) чи датчику температури?(ті що під прамплером) і куди який?(синій-???, чорний-???).
1 - Проводка від датчика до приборки (завеликий опір) 2 - Датчик чорний(зелений) Якщо з кольором не впевнений то просто зніми фішку з датчика і побачиш чи впаде стрілка
На гарячому двигуні. Зніми просто на виключеному запаленні. Включи запалення подивись чи не піднялась стрілка. Якщо не піднялась то це він.