Датчик температури

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Shpuganich, 12 тра 2010.

  1. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Але прикол в тому що термостат міняли, десь рік тому а от охолоджуючу рідину незнаю. Плюс зимою тріснула та розетка де були датчики 2 вставлені, а нову зара трохи розпирає час від часу і срає на мотор. Що в такій ситуації порадите ?
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Поміняй краб . Краще взяти добрий Б/У , бо нові зараз рідко бувають добрими.
    Нового вистарчає приблизно на рік потім його крутить.
    Термостат ( навіть новий ) перед встановленням перевірити на темперетуру відкривання.
    І буде тобі щастя !
     
  3. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Значить повозився сьогодні, руки свербіли і зняв (з горем пополам) і термостат і тепловий електричний вимикач.
    На термостаті пише 87", при нагріванні вже чуть-чуть почав відкриватися навіть при 82-83", не сильно, але я на світлі помітив. Це нормально чи треба міняти?
    Міряв звичайним побутовим спиртовим термометром в якого шкала до 101", не знаю на рахунок його точності. По книжках і в інеті пише шо на двигун 1,3 ішли два термостати - з 87" (МН і НК) і 92"(НК), може є смисл купити і поставити на 92" ?
    Як я і писав зимою стрілка рідко доходить до середини, навіть весною, осінню при увімкненні пічки або просто при русі по трасі стрілка не доходить до середини.
     
    Останнє редагування: 18 тра 2010
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В принципі нормально... він спочатку чуть відкривається а потім різко повністю. Але треба було його добре оглянути. Чи він щільно сидить на своєму місці, чи часом не клинить при охолодженні. Взагалі то таким методом нагрівання в баняку часом можна вилікувати термостат. Нові термостати навіть рекомендується перед установкою прокипятити в баняку, щоб зрушити пружину. Поїздь на ньому трохи, якщо не зміниться нагрів то значить в термостаті щось не грає і треба міняти.
     
  5. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Нарешті знайшов де пропускає)))), це не з під зєднання між крабом і двигуном, тече з під тих 2 датчиків які з верху. Тепер питання вони мають на собі якусь резинку бо вони в мене дуже теліпаються і якщо порухати їх з під них тече тосол порадьте щось?)))))
     
  6. JimmyMS

    JimmyMS Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.3 NZ 1991
    ці резинки можна купити в любому автомагазині, тиждень тому купляв за 2 грн зеринка і 2 грн фіксатор датчику.
    PS. Вся процедура заміни займе не більше 5 хв.
     
  7. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Ооооо, дякую але прийдеться напевно злити антифриз а тоді вже поміняти.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не треба зливати антифриз. Почекати поки двигун охолодне.... відкрити заливну кришку на бачку...(щоб стравити залишковий тиск) ... закрити кришку.... і знімати датчик... рідина майже не потече.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)