Недавно став щасливим власником passata b7(1.6 tdi). Це мій перший дизель, тому питаю пораду куди краще звернутися у Львові з заміною ремня ГРМ, роліків і помпу. Думав на "офіційному Алексі" де б мали працювати професіонали, але відпало бажання після прочитання окремої теми на форумі!!! Буду дуже вдячний за пораду!
чувак, роби в офіціалів і точка! Про кожний сервіс можна знайти негативні відгуки, позитивні вот мало хто пише.. як кажуть скупий платить двічі, напорять тобі вищезгадані писаки щось або зберуть херово і потім будуть доїти тебе.. Офіційний - то офіційний, ще й податок державі за роботу заплатиш і доказ матимеш для наступного покупця, що ремінь справді мінявся... Хоча якщо ти голодупий скупердяй, то рішай сам )
Чоловіче, може в'їби себе в "їбальник" ? Якщо я скажу, якщо ти мудак, то це ще не значить що я тебе прямо мудаком назвав.. Грамотєй, бльє..
Знову жаба появилася і все зіпсувала! Раджу поїхати в Городок до Олега, будеш приємно вражений персоналом і зробленою роботою. Коли мав Гольфа то заїхав раз на Алекс, вже пару років обминаю то СТО. Наші службові машини також колись обслуговувалися на Алексі,но....вже років з чотири туда не заїзджають. Обслуговувалися: Пасат Б5, Каравелли.
Там свіжий тільки салон - двигун то копія старого 1.6 з новим CR вприском і новою турбіною- простіший як двигуни 05 модельних років
Юра, ну ж не копія )) навіщо Ви таке пишете ) а щодо заміни ГРМ - просто робити на грамотному СТО, де є умови і весь інструмент, а не затички і палки. Олега СТО Комфорт норм для того підходить. в мене самого скоро заміна ГРМ. був би у Львові - то сам би до нього поїхав (машина в підписі, якщо щось... не гольф )
Ну по перше СТО не бувають грамотними чи безграмотними, грамотними бувають люди і роблять не СТО а люди, по друге я взагалі то мав на увазі інше - в нових модельних роках автовиробники в новий кузов пхають старі силові установки трохи їх модернізувавши. Принципово новими можна напевно назвати гібриди і електро, а все решта то модернізоване старе. Так виглядає що уже не будуть вкладати кошти в розробку нових ДВЗ
ну, тоді можна взяти до уваги, що двз взагалі не змінився від часу винаходження ).. ті ж циліндри, ті ж поршні, ті ж клапана ))) 4и або 2а такти... про СТО - я і маю на увазі комплекс - майстри, обладнання, умови. кінець )
Я знову не про це.... )))) Так само як авто є певних модельних років так само силові установки є певних модельних років. Я звернув на це увагу ще минулого року коли притягнули Інсігнію 2015 р .... відкрив капот і побачив старий вектрівський ЕКО Тех з новим обвісом, потім притягнули на капіталку Джету 2014р а під капотом старий 1.6 від Гольф3 - змінили тільки рециркуляцію і форму датчиків і розйомів - потім В7 - один до одного 1.9 з В5.... тільки кришка пласмасова зверху блискучіша..... На Ауді вся зміна тільки в тому що замість ремнів на ФСІ поставили ланцюги, відмовились від PD і перейшли на CR.... Це все розробки 90- тих. А гроші деруть як за новий модельний ряд. Вважаю це свиньством
Добрий день! Дякую що відписали! Порадьте до кого звернутися можна із заміною ремня грм, пассат 2017, 2.0 дизель.