шось в мене в голосуванні кодування галіме.. заправляюсь на укрнафті бо по дорозі з роботи але остінні рази машина чомусь глохла.. заправив Shell V-Power то не глохне і їде краще але туда їздити наламує..
to Solaris Боже борони заправлятись на укрнафті, єдиний раз заправився на укрнафті так після того в масло почала бенза гнати, обійшлось чисткою форсунок, а так заправляюсь на АТМОСФЕРІ біля епіцентру, Shell в принципі хороша, WOG останній раз заправляв минулого року з заправки невиїхав, ОККО також декілька разів попадалась паршива. лию 92-й
) прікольно А хтось може мені пояснити цей факт? Бєнза в масло... Чистка форсунок??? Як чистка форсунок повязана з паливом у маслі? І як якість палива повязана з попаданням його у масло? Наперед дякую. )
Дуже просто, замість бензини заправляеш в бак масло,або мішаеш 50х50 відчутно дорожче але після свят буває.Внаслідок хім реакцій та бенза і гонить масло і засирає чорним коксом всю паливну магістраль.Правда не зрозумів про яку машину йде мова- то бензина чи дизель?
я також перше думав що якщо забиті форсунки то попадає менше бензи, на стенді перше знімають заміри то три показали 17мл а одна 19мл, після чистки всі по 17мл двигун 1.6 інжектор 101 кс
Дивно, обем з фізики то густина матеріалу( бензина) на масу.Кількість бензини яку пропускає форсунка за певну одиницю часу залежить від діаметру форсунки і від тиску подачі палива. Ставимо диференційний діагноз- Оскільки змішування масла і бензину в паливній магістралі конструктивно не можливо ( мій попередній допис то святковий жарт), то і густина бензина не мінялася, тоді залишається- тиск, час і температура навколишнього середовища( від тепла тіла збільшуються).Температуру відкидаємо впливає не суттєво, час думаю при всіх замірах однаковий.Залишається тиск- тиск створює бензонасос, через засмічення він може подавати менший тиск але як мені відомо насос не подає паливо безпосередньо до форсунки існує ще паливна рамка де той тиск також регулюється і або додатковий насос або ще якась конструкція для акумулювання тиску пального, проблема десь в паливній магістралі або скоріше брак тої одної форсунки.Поправте що не так. Де робив, багато на форумі якраз шукають де промити форсунки.
після чистки форсунок проблема зникла; чиску робив на рясному точної адреси не знаю якщо комусь потрібно можу показати, коштувало в районі 100-130грн самі форсунки знімав у знайомого в гаражі перш ніж промивав форсунки: знімав чистив бак(не дуже забруднений) сіточка бензо насоса(легкий наліт) заміна масла результату ніякого тобто дальше збільшувався рівень масла і відчувався явний запах бензину після промивки проблеми нестало.
Стараюсь запрвлятись на запрвці Руно та шо за містом попри Метро на кільці наліво там все ціни нижчі, сьгодні наприклад 95-й по 4,75грн
Проголосував за Окко, але мені здається шо на 92 менше бере, бо завжди лию 95 укрнафта говно, АНП говно, ну а Вог має дизель хороший, бо в колеги на Укрнафтовському дизелі в Берлінго замерзла солярка.
заправляюсь на окко або WOG -95.Після заправки на Укрнафті машина взагалі не їде,так шо обминаю стороною
УкрНафта лив 3 рази - 1 нормально, 2 і 3 не їхала; ОККО - може бути, раз дуже сподобалось, коли лив на заправці, що біля СКА; WOG - залив сьогодні, гірше ніж ОККО, немає такої тяги і розхід більший; Лукоил - вері гуд, раджу, але вже 3 раз заїжджаю і немає А-95. (( S/N - не лийте тої гадості! Раз залив, всю дорогу матерився!
то означає, шо був сильний перелив бензину, або форсунку просто заклинило в відкритому стані, через шо вона постійно лила бензин (стравлюючи залишковий тиск після вимкненя двигуна).
хто чистив форсунки і дивився за всім процесом як проводиться чистка етап1 4 форсунки підключають до стенду на них подається бензин при однаковому тиску і рівний проміжок часу під форсунки ставлять ємкості в які стікає бензин (не памятаю скільки часу вони так працювали) бензин з ємкостей почерзі виливають в мензурку і записують скільки є бензину заміри показали 3 форсунки рівно по 17мл одна 19мл 2етап сама чистка (досить довго схарився ходити по території і заглядати в кожний кутик) 3 етап повторне знімання замірів всі 4 по 17мл в попередніх дописах я описав проблему, від чого вона виникла, і вирішення ще одне проїхавши приблизно 100км рівень масла піднімався десь на 2-3 см вище нормального рівня(до вирішення проблеми)
коли форсунки на стенді, треба ще звертати увагу не лише на об"єм, але й на саме розпилення, форсунки повинні не вливати а розприскувати пальне
В Скирокко лил только Ventus Заправка - "Овис " на других что то издавало цокот из под капота или ехала не очень хорошо... в Чератто лью его же - проблем нет ! расход в норме !