Відповідь: DEMO-car клубу Давно думав над цією ідеєю. Хороша ідея, рекомендую її підтримати, а саме... Пропоную купити доки, під них Корадо і забацати поступово... Хто може скласти повний кошторис по фінансах з вкладеннями під ключ? 1. Машина клубна і ніхто не має на ній їздити крім нас (хто здав членські на машину). 2. Не їздити кожен день по картоплю і на б-лятки. 3. Зареєструвати на 3х осіб (1 власник, 2 співвласники) на всякий трафунок. 4. Зберігати в якомусь гаражі. 5. Машину не варта купувати і тюнінгувати відразу, можна по трошки, потім загоряться інші люди і діло піде легше. 6. Розписати правила юзати її і відповідальність. Головне начало купити і поставити на облік. Я думаю 20 людей знайдеться які вкладуть бабки. Якщо та машина зі старту стокова обійдеться в 6 000 / 20 людей то вийде по 300 долярів з брата, але думаю до 60 людей дотягнемо. Я готовий починати відкладати в клуб, але жінці не кажіть :mrgreen:
Відповідь: DEMO-car клубу А звідки ти взяв, що гроші мають відбитися? Це ж не бізнес-кар. По перше Петро буде їздити на своїй ласточці, по друге ми не купимо відразу клубом в Петра, а по третє так як Петро їздить, то ця машина більше 4х років в клубі не проживе. Для Перта особисто. Я не маю нічого проти їзди Петра, але їздячи на квесті за Петром мені серце кров*ю обливається :mrgreen:
Відповідь: DEMO-car клубу Оптиміст ти Кіндер Ми ще й 20 карток не продали , а ти вже кажеш шо 60 людей знайдеться готових по 100 баксів вкласти в клубну вітрину
Відповідь: DEMO-car клубу Треба мріяти котику Мрії збуваються :!: я також не думав що їздитиму на Пасаті, думав Ваз 2101 то моя крейсерська машина на все життя!
Відповідь: DEMO-car клубу Якшо чесно, щось я не панімаю приколу в тій демо машині... Давайте кращі свої тюнити і наклейки ліпити. :roll:
Відповідь: DEMO-car клубу Люди, не робіть з клубу дитсадка. 1. Ідея вартує обговорення лише у випадку побудови драгстера, тобто машини, яка буде абсолютним чемпіононом у своєму класі в драг-рейсингу. Реальність зараз 100%-на тому виникла така ідея. 2. Якщо хтось планує купити гольф і обліпити його пластиліном і пластмасою, нехай забуде - проект не матиме ні логіки ні майбутнього. 3. Вартість побудови драгстера включає в себе тільки вартість покупки авто, все решту - його облегшення, яке не потребує додаткових затрат а тільки роботу на СТО Петра і Остапа. 4. Документів на машину не потрібно. Я зроблю довідку з автоклубу в обмін на їхню наклейку на виступах. Ставимо на цьому крапку. 5. Кіндер має рацію - ніхто на машині нікуди не їздитиме, як би того не хотів - вона робиться для виключно драгу. 6. Вартість проекту - 12-13 чол по 100$. Не починайте тему де їх взяти чи жалітися на студенство - якщо вчитеся в серйозних закладах і їздите на машинах - значить були звідкись на це гроші. Батьки, куми, свати - не цікавить. Прошу тут цього не обговорювати. 7. Зараз є 4 людини, які готові дати гроші.
Відповідь: DEMO-car клубу Ну тут я знову внесу свою лепту... Не можна зациклюватися тільки на своїй ідеї яка несе тільки спортивний боліт чи машину. Хоч мій проект щодо тюнінгованої гарної машини ще на цій стадії не реальний, але я переслідую в майбутньому також клубну машину у версію супер-пупер Фольц-тюнінг. Ніхто її не рахував кошторису, але думаю мала десь вийти в 10 000 уо. Наразі я зрозумів і підтримую орест щодо спорт кару, але іміджевий проект мав би не відкидатися на перспективу. Зі всім решти тобою написаним я погоджуюся, рахуй мій коммент доповнення до твоєї пропозиції.
Відповідь: DEMO-car клубу Нормальне ставлення. Якщо людина живе "не по средствам", то це її проблеми. Якщо тато дав на машину за 7000, то якісь нещасні 100 зелених на благородну справу просто не можуть бути проблемою нє?
Відповідь: DEMO-car клубу Здається, мені друже, що ти чи надто оптимістично, чи надто легковажно до того ставишся. Машина без документів. Як я собі міркую, будь-який мент формально матиме повне право до тої машини дої%атися. Не важно, чи вона буде на лаветі їхати, чи ми будем на ній кататися на вулиці Північній. Є машина - пред"яви документ. Довідка якоїсь громадської організації? Скрути в трубочку і засунь менту в вухо - не відмазка. Навіть якщо теоретично уявити собі, що мента, який зупинив і дої%ався, можна якось уболтати, пробити на жалость, дати йому взятку і тд, то не можна відкидати такого фактору як людська непорядність, заздрість і конкуренція. Уявимо, що наш клубний драгстер виграє у своїй категорії один, другий, третій драг. Це багатьом не подобається і на машину дають наводку даішникам. Наступного разу її щонайменше затримають так, що вона нікуди не встигне, або щонайбільше заженуть на штрафмайданчик. Я би казав, перш ніж зважуватися на такий проект, треба було б залучити фахового юриста, який добре знається на всіх нюансах саме автомобільного напрямку. І щоб він розказував не як Орест по понятіям, як було би справедливо, а по закону, як все може відбуватися в реальності і як цьому ефективно протистояти. Ну а взагалі, я вважаю, що найоптимальніший варіант це щоб клубний проект фінансував спонсор, і це була цілком легальна машина, яка буде мати конкретного власника. Цілком природньо було б, якби спонсором такого проекту був регіональний представник VW. Тобто компанія "Алекс". Це буде реклама на колесах для нашого клубу і спонсора. Самотужки ми повноцінне легальне авто не потягнемо. А авто без документів - це завжди загроза того, що нам конкретно вставлятимуть патики в шприхи або навіть ми можемо його втратити взагалі. Дуже добре треба все зважити
Відповідь: DEMO-car клубу треба щоб в нас був громадянин євросоюзу. наприклад Поляк. він би зміг без розмитнення пригнати і відігнати любу машку.
Відповідь: DEMO-car клубу а я вважаю шо не тре з спонсором звязуватись! він потім скаже шо він хоче свого пілота давати на драг або скаже шо львівський драг не легальний і на нього він не буде виставляти ту машину чи ше шось... кароче повністю будем залежати від спонсора... а наскікі я знаю то про алекс не дуже хороші відгуки... більше погоджуюсь з Орестом! машину реально купити на засоби клубу! головне мати таку ціль! от ми з друзями купили вчора запорожця - просто шоб погнати собі! ціна машини - 250 баксів, ясно шо то сума трошки іншого порядку але ми ж і не поїздимо на ньому довго - всеодно розвалиться або розвалим! машина була куплена виключно для розваги. просто було таке бажання! думаю при такому самому бажанні можна скинутись по 100 баксів і збудувати драгстер, тим більше шо ефект від перемог тої машини буде дійсно дуже корисним для клубу! важливо зробити чітку організацію - список людей які беруть в цьому участь і їхні права шодо машини. а також визначити яким чином вона буде робитись - шоб не вийшло шо ми купим це щастя, заженем кудась і воно там буде простоювати.... шодо машини і документів то я незнаю... цей КР шо продається ідеальний варіант з технічного боку але як його сюди приволокти? і чи може хтось чітко сказати чи існує в законодавстві така штука як автомобіль для перегонів і як це оформити?
Відповідь: DEMO-car клубу Я не висловлював свого ставлення до фінансового становища членів клубу, я навпаки хотів пояснити, що тут не місце для обговорень таких тем і проблем на кшталт "звідки взяти гроші". Хочеш - пропонуєш, не хочеш - ні. Ніхто нікого не примушує. Якщо когось цікавить моє ставлення - питайте, розповім. Щоправда в іншій гілці. Не залежно від того, що кому здається, метал, що не перебуває в обліку в ДАІ не вважається транспортним засобом і не підпадає під юрисдикцію автоінспекції. Більшість ралійних машин не перебувають на обліку і возяться на змагання по всій Україні, як спортивне знаряддя. Надалі пропоную цікавитись тим не у мене а, для прикладу, у автоклубах. На Дністровській є ГАК - будеш проїзджати, заїдь туди, запитай. Щодня розглядаю спонсорські пропозиції і тут не бачу підстав для спонсорства - жодному автобізнесу не буде потрібно вкладати гроші в таку справу. Так само як і підприємствам, що працюють в інших галузях. -------------------------------------------------------------------------------- Ага і ще. Для привезення ІМХО не варто брати лавету - машину достатньо розібрати на основні вузли і привезти на вантажівці чи бусику чи на причепі. Питання пілота теж вирішується легко - виступатиме той, у кого будуть кращі результати пробних заїздів.