Демонтаж DPF i EGR

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Eizerman, 22 січ 2020.

  1. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Доброго дня. Маю євро-5. Пробіг 210тис. Почалась майже постійна регенерація сажовика. З ранку недогрітий мотор при нагрузці неприємно клепле. Стоїть питання чистити чи вирізати систему еконорм, бо думки різні по цьому питанню. Ті що займаються видаленням одноззначно кажуть так. Ті кому вже видаляли DPF i EGR можуть всього і не розповісти. Хотілось би почути незалежну і професійну думку по даній проблемі. Дякую
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що тут говорити... є варіанти вприску євро-5. є євро-4 є євро-3,2..В євро-4 нема сажового в євро- 3,2 нема ЕГР. Якщо в євро-5. викидати сажовий і ЕГР тре глушити механічно і перепрошивати бортовик до євро-2... Механічно можна заглушити... чи коректно перепрошиють з євро-5. на євро-2 не знаю...хтось розказує що вміє і бере за то гроші...я в це не дуже вірю бо треба змінити алгоритм роботи програми бортового компютера. Є "специ" які методом тику найшли в таблицях програми бортовика якісь коефіцієнти повязані з сажовиком і ЕГР ом і НЕХ редактором коригують ці таблиці... Наскільки коректно буде працювати алгоритм програми бортовика після втручання туди незнаю...ті що беруть гроші кажуть супер. Я думаю або розхід збільшується або тяга на якигось режимах або одне і друге. Як будеш балакати з такими спецами то запитай чи перепрошивають ..а як перепрошивають запитай як називається операційна система під якою працює бортовик...Я після такого питання отримував словесний понос і що все буде добре ... Реально попадало до мене пару машин з заглушеними і вирізаними сажовим і ЕГР. Найпростіший був механічно зроблені ...при діагностиці в памяті бортовика висіли помилки які не чистились.... тобто вприск працював постійно в аварійному режимі доїзду до СТО..Були такі які помилок не давали а ЕГР і сажовик стояли тупо на одній цифрі і ніяк нереагували на нагрузку - це теж варіант роботи в аварійному режимі але без помилок в памяті, але всі показники по повітрю по відкриттю форсунок були завищені... тобто машина брала більше ...хоч власники божились шо ні...думаю що просто не признавались. Розберись в різниці вприсків між євро-5. і євро-2 і сам побачиш чи можна в умовах самого крутого СТО типу діллера де є майже все обладнання і онлайн доступ до серверів виробника це зробити
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А просто почистити релігія не позволяє? Що EGR, що сажовий то механічне, тобто вічне дрантя, яке просто вимагає доброї чистки і буде їздити ще 200К без проблем.
    Я розумію, щоб то все зняти і почистити/помити, то тре розібрати більшу частину моторного відсіку, але ж проблем воно менше буде приносити і мозги їсти.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    помити і забути. я собі на пасаті так робив.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Чим мив і як??? Може є якась хімія бомбезна для цього?
     
  6. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Такі мотори я у мене пакувались і без сажовика. Значить є прошивка. Якщо видалити механічно і перепрошити відповідно то теоретично могло б вийти добре. Хоча я в принципі за екологію на всі 100.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Звичайно що є... але вона тільки у виробника. Програма яка управляє вприском є комерційною таємницею найвищого рангу... бо можна все скопійувати крім програми роботи вприску...І якщо хтось скаже що має оригінальну прошивку то те саме що я скажу що маю формулу складу кока коли
     
  8. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Ясно. Нерозумію тільки одну річ. В машинобудівній індустрії і не тільки, в останні роки політика спрямована на збереження атмосфери і екології в цілому. Це питання вже майже світового маштабу бо справді проблема є і вже зараз розглядається на рівні політики провідних держав. Чому д тоді кусок сраної труби з керамічним патроном коштує за 1000 доларів?
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Тому що там присутні дорогоцінні метали/матеріали, ну може і не на 1000$, але деталь не дешева.
    То в роках так 90х може так і було.
    А тепер оригінальні прошивки є у вільному доступі.
     
  10. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    мені мили на стенді, егр вручну. сажеві миють на шевченка.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Де??? дай адресу я собі скачаю
     
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
  13. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    На скільки вистачало поїздити після промивки на нашій солярі, і яка ціна. В Чехії помити коштує сажовик 5500 а клапан 2500. Але треба знімати і слати або привозити деталі. Дають гарантію на 2 роки або 100 тис.пробігу.
     
  14. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
     

    Вкладення:

  15. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Це зараз трошки більше як 1000 доларів
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Передивився... написано файно прошивки Free... але Contact us пусто... тільки номера тел скайпи і інша інтернетівська хрень.... Якщо прошивка заклинить двигун...з ким судитись...Таких розповсюджувачів прошивок є купа...У тих що перше посилання інженери все провірили і сидять і дають відповіді і консультації... В середньому інжінір в Європі отримує 30-50 євро в годину ...а тут сидить і задаром роздає прошивки відповідає на питання і консультує... Фігня то все фірма "Роги і Копита" Вони пишуть що прошивки оригінальні ...тільки не вказують чий то оригінал... не написано там що це оригінал VAG.. ..Ну і на кінець Алгоритми роботи програм Євро5 і Євро 2 суттєво відрізняються...це різні програми, які складаються з багатьох файлів... а тут пропонують один файл і щей досить малий... підозрюю що це і є той розвод на зміну константи в таблиці... коли помилка не висить ЄГР заглушений і сажовий відключений а вприск працює в аварійному режимі
     
    Останнє редагування: 25 січ 2020
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Юра, прошивка це знімок мікросхеми в бінарному коді. Його можна зняти з мікросхеми і можна залити в мікросхему (якщо ця мікросхема дозволяє це зробити, бо є однороазові, на кшталт CD-R i CD-RW, тоді випаювати R і замінти на RW...або R прошиту) якщо мати відповідні пристрої для зняття знімків - в народі ці пристрої називають "програматори". Первірка на оригінальність має бути кількість байтів (а точніше бітів) в файлі - він звжди має бути однакової довжини. Причому є багато програм котрі первіряють контрольні коди при виконанні, тобто програма сканує кусок памяті де вона сидить (ніхто не знає який саме кусок, саме фірмові інжінєри знають) і первіряє контрольну суму і якщо вона не збігається то вона працювати не буде - буде так звана "цегла" з мозгів ЕБУ. Тому "круті спєци" які торгують прошивками нічого в алгоритмах поміняти не зможуть, а лише в таблицях даних для цих алгоритмів, інакше "контрольна сума" не зійдеться і буде "цегла". Тому всі ваші "орігвнальні" прошивки то не що інше як лише поміняні таблиці даних. Все що залито не через програматор то лише частка того що потрібно - переважно це і є лише таблиці.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    поки без проблем. ціна всього разом до 200 у/о.регенерації відбуваються,проблем нема. ми в 10000 тому.
     
  19. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Дякую. Дуже прошу якщо маєте контакти (телнфон) на сервіс що я зміг попередньо домовитись. Я з Закарпаття і є кусок дороги, на «ура» не поїду. Знайшов в інеті деякі контакти на СТО які миють у Львові, але дозвонитись до них не можу.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я це все знаю...просто не розжовува так детально.. можу тільки добавити що вистарчить у вприск добавити якийсь один датчик як міняється алгоритм роботи програми вприску...а різниця між Євро 5 і євро 2 напевно в десятку датчиків
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)