Демонтаж DPF i EGR

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Eizerman, 22 січ 2020.

  1. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Було цікаво почути вашу думку. Дякую
     
    Останнє редагування: 26 січ 2020
  2. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Цікаво було б почути думку тих хто має демонтовано еконорми. Ніхто не пише, може таких і нема.:)
    Дуже прошу відзначити хто за видалення DPF i EGR ставте +, хто проти -.
    Дакую всім хто відізвався.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Люди ...ви якісь димвні...Яке може бути голосування в неті по чисто професійних спеціалізовних речах...який толк буде від того що + чи мінус поставить людина яка розуміється на цементі а ніхрена не петрає в програмуванні і ДВС .... капець якийсь...з інформацією треба вміти працювати.... В неті пишуть всі кому не лінь і чи розуміються чи ні.. Давно говорив 90% інформації в неті пустишка
     
  4. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
  5. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Доброго дня. Робили діагностику з сажовим все нормально. Форсунки кажуть теж в нормі. Короче після активної їзди по автобаму протяжністю 70км з швидкістю 160-180 з машиною щось не так. На ранок слабо прогрітий движок почав тарахтіти при нагрузці в районі 2000оборотів по тахометру. При цьому машину дьоргає, здається що мотор троїть. Як скину обороти то все нормально. До гори не прогрітий може й не заїхати. На холостих нормально. Прогрітий теж добре, але розгін не той що був. Кадуть моде топливний фільтр забитий або вода, завтра поїду міняти фільтри і масло. Не знаю що й думати. Спочатку грішили на сажовий, тепер вже інше.
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    З фільтрів тре було починати. Я не розумію чуваків, які знаючи, що в них повітряний брудний, і піску в корпусі на третину, ще вмудряються їхати 180 по трасі. Та вібрація може той пісок поміж прокладок старого фільтру загнати в циліндри, а при такій швидкості змазка вже не та, і той пісок при таких температурах в циліндрі в скло перетворюється і потім стінки циліндра як наждачка...
    То саме з паливним - брудний=нема потужності бо голодання паливне. А потім дивуються що форсунки на сміття.
     
  7. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Масло і фільтри міняється в машинці кожні 10тис. пробігу не зважаючи на те що заливається 5W30 LL. Топливний через раз. Машинка розрахована і на більшу швидкість. Але є одна проблема з нашою солярою і напевно якістю нинішніх розхідників, а гратися присадками чомусь не хочеться. Ось такі пироги.
     
  8. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
  9. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Який код двигуна.... В тебе шестерні, ланцюг чи ремінь на приводі колінвал - розпредвали
     
  11. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    2.0tdi CFGB ремінний привід 125кВт
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Міряй компресію
     
  13. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Сьогодні вирішив поколупати дросельну заслонку і був спантеличиний. Там мокро і маслянисто. Впускний колектор напевно теж такий, страшно й подумати. Літом чистив заслонку так там була сажа але порівняно суха. Масла і мокроти приходять в колектор з воздухоподачею, це видно по свистку (він в середині сухий). Ось фото.
     

    Вкладення:

  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Для дізеля який їздить в міському режимі то майже нормально
     
  15. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    До чого тут компресія, коли непрогрітий мотор в районі 1800 і більше оборотів починає клепати та ще при цьому дьоргає машину. Підбираєш газ втихає. Тут явно з вприском проблема.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти робив діагностику...явних помилок не було...форсунки в нормі... В комон райлі як є проблема з вприском форсунки скачуть стараються вирівняти ваприск... Твій двигун 1.6 -то газонокосилка...В тебе все сталось після швидкої їзди...Міряй чи не прогоріли клапана
     
  17. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
     
  18. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Двигун 2.0 літровий. На горячу вроді добре, але здається трохи розхід збільшився, може із-за присадки, ще не знаю бо в баку ще є соляра з присадкою.
     

    Вкладення:

  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Чи перевіряли форсунки на злив в обратку?
    Ще може бути проблема з надувом.
    перевіряй управління геометрією турбіни.
     
  20. Eizerman

    Eizerman Початківець

    Авто:
    VW Golf 7 1.6tdi bluemotion, VW Tiguan 2.0tdi cfgb 4 mocion, VW CC 2.0tdi cfgc 4 mocion
    Форсунки ще не знімались, бо проблема якби не дуже велика, однак не приємно. Поки не розігріється двигун я його не трощу, а відтак нормально і на протязі цілого дня. Проблема як правило зранку. Заливав ще двохтактне масло трошки поліпшилось було. Потім був в Чехії і там десь 100л випалив Sell V-Pover. Проблема зникла взагалі, потужність зросла. З поверненням додому десь за тиждень все повернулось на круги своя. Думаю що соляра в нас досить кончена, і якась з форсунок вже скидує на холону в обратку. Не знаю чи поможе чистка і де почистити.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)