Діагностика і обслуговуванння мотору 9А.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем craz, 17 бер 2010.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Для 2.0 літрових норма місто -10-11 замісто -7-8л. Якщо розхід більший значить вприск розладований.
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тобто, якщо я знаю що рухався в пробці 1 годину, замість того щоб проїхатись 3 хв, то в мене рохід буде в межах 10-11, та не вже?

    скоріш за все ви не зрозуміли іронії що до нашого міста і корків.
    А по темі : я питався чи по трасі за містом розхід такий же? І що розхід по місту - це не показник.
     
    Останнє редагування: 19 жов 2010
  3. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    то так до 80км/год
    якщо по трасі ...то комп показує що бере від 7,5 і вище ...по трасі 200грн 200км ..наїжджаю
     
  4. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    ...може і вприск поганий ...бо дуже чути вихлопними газами ...тіпа машина погано бензу спалює ...але машина їде ніби норм ...
    походу лямдазон..накрився ...???
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    А як щодо шрубки на заслонці?
    Все залежить від їзди. На KR у мене по трасі економний рекорд 4,6 л на 100 км на маршруті зі Сколе до Кам'янки Бузької. Антиекономний рекорд по трасі зі Львова до Києва - 16 л/100 км, вся дорога складалася з розгонів на 2-3 передачах на повному газі (всі фури обганяються на 2й передачі, на ній найкращий ривок в зоні 80-115 кмг). Зауважте, це різниця майже в 4 рази. Так що говорити про якийсь єдиний розхід не доводиться. 16v двигуни тим і славні, що суміщають переваги малолітражки і спорткара в одному, все залежить від контролю водія.
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На 9А забрали шрубку. щоб на другій не їздили 115 кмг.)))))))))))))))))
    КР і 9А відрізняються контроллерами і то дуже. Так само як і відрізняються дозаторами. На КР дозатор управляється гідравлікою через регулятор тиску а в 9А дозатор управляється через ЕРГД, який в свою чергу управляється контроллером.. тобто на 9А більш удосконалена система вприску ..... там можливий той самий ривок що і на КР але при розході 10-11 л/100 км. все звичайно залежить від стану самого вприску. Доречі 9А єдиний з двигунів VW що ставились на ВМW 5 серії тих років ....настільки добрі були його характеристики.
    Але на 9А вже розходу по трасі 4.6 не буде... там контроллер не позволить такого збіднення суміші. І це мінус..
     
    Останнє редагування: 20 жов 2010
  7. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    ..вот ..по приколу відєднав ..лямбдазонд....і ХХ став у норм ...
    це може на щось пошкодити ..що я його відєднав?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти перевів роботу контроллера в режим доїзду до гаража... так званий аварійний режим....
    Скоріше всього в тебе або непрацює мікрик включення режиму ХХ або є десь підсос. Коли ти відключив лямбду то пішла збільшена подача палива по факту повітря і ХХ вирівнявся, але розхід зросте ...пропаде ривок і тяга на деяких режимах... в кінці кінців може заляти свічки і машина просто перестане їхати
     
  9. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    опа ..то треба підключити але коли підключиш ..обороти далі почнуть плавати (((
    і ніде неможу знайти підсос воздуха ....
    і може ще обороти плавати ..тому що десь форсунки забиті ..і замало палива дає???
    чи такого неможе бути )
     
  10. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    ви були праві ..машина тягу втратила і росхід на 2 літри більше(( підключив є тяга і росход менший став.....
    о і таке питання машина масло їсть але не димить і сапуном недимитть ... всьо поршнєвій чи сальники ?
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    може бути... коли форсунки ляють то трудно ХХ добре виставити. Механічні форсунки майже не забиваються.... вони можуть не давати факел --- ляють.

    То треба міряти компресометром...так трудно сказати
     
  12. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    а через що можуть лєти форсунки ??? інжектор погано настроєний ??
    тіпа компресію??
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Через те що їм уже кирдик...нічого вічного немає.....
    Угу..... тіпа компресію
     
  14. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    короче треба міняти )
    але якщо масло їсть ...то компресія полюбе є
     
  15. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ну ти розсмішив... компресія є завжди, будь то 5 чи то 11 :))
     
  16. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    добре ..постараюся змірати
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)