Дискусія на тему взаємозамінності пружин Пасат Б4/Б3 та ВАЗ 2101

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Kinder, 27 чер 2012.

  1. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    у меня у самого стоят на седане В3 задние пружины с В3 варианта, они гораздо жёстче при полной нагрузке, зад не падает и в тоже время мягкие при пустом авто, так как оригинальные задние пружины В3 вариант имеют разный шаг витка и разный диаметр прутка...
    у меня эти пружины уже стоят лет 6-7, не каких нареканий....

    как говорят - ПЛЮС МУЛЬЁН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    Останнє редагування: 13 лип 2012
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    хіба в понеділок спущусь в підвал, поміряю
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нє, ну пружини з ВАЗа, це взагалі якись гумор. притому всьому навіт ьне простий, а саме чорний гумор.
    Ну по-перше, я незнаю шо треба робити з пружинами щоб вони просіли в пасаті. Завжди вожу багато всякого важкого і немаю проблем. А може не пружина просіла а подушці з опорним дупа?? Якщо стара подушка промята, то машина падає на 3 см до землі.
    Ну але зразу і ві-даб, не треба нічого придумувати, щоб занижати)) *жартую*

    НУ а друге - це статистика. Часто чув від знайомих ВАЗоводів і на форумах всяких "тріснула пружина". А от від ВАГоводів я такого не чув.

    Я купив магнітофон не за 1000грн, а за 200 вживаний і динаміки дешеві, зате купив нормальну німецьку пружину. Або хочаб якісний замінник, наприклад такі контори як "Lesjofors" і "Ruville" роблять дуже непогані замінник в плані пружин точно.
     
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    було в мене таке що тріснула пружина після пробігу 5000км після пригонки її в Україну
     
  5. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    есть прецеденты, лопаются иногда пружины, но опять же, можно сказать, что большинство по вине владельцев автомобилей, плохие дороги и перегруз авто...
     
  6. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Зовсім і не гумор, я озвучив на форумі досвід знайомого, спитав як йому їзда - відповідь - ніякої різниці. Чоловік трохи розбирається в машині.
    Чоловіче, вистарчить купити машину, якій 10 років і вона вже на просівших задніх пружинах, а вбити її дуже легко, розказую як. Ти будуєшся, пакуєш в багажник і салон по 12 мішків цементу, вона ледве дихає но їде. Піднімається машина перший раз, піднімається другий, піднімається сьомий, а на восьмий більше не піднімається. Є поняття в фізиці - "ефект пам*яті", довго пояснювати що це за явище.
    Особисто я на свої просівших пружинах гружу 2 мішки картоплі, дохріна закруток і соків, привожу додому з дачі, починається злива, кидаю машину на стоянці на ніч з цим усім мотлохом, на другий день в обід розвантажую, а машина піднялася аж за годину і то не повністю, за добу повністю. Таких пару циклів як я зробив і вона сидітиме на "дупі".
    Наявний приклад маю колеги. який купив Ауді А8 9 річну і вона жостко сидить на "сраці", думав що фігня поміняти, а як почав порпатися, а пружини то не дешеві до Ауді, а вживані на таку "корову" не рекомендують.
    В мене особисто тріснула пружина моїй попередній Джетті-2, злапав жостку яму.
    Друг на Пасаті влупив пружину і мабуть довго їздив і не знав що тріснута, в співробітника на Ауді А4 6ти річній тріснула пружина, вони тріскають як не крути.
    А на рахунок чи просіла пружина чи опорні не тримають, чоловіче, ходова робилася повністю, люди знають свою справу, діло в пружинах.
     
    Останнє редагування: 13 лип 2012
  7. PVN

    PVN Початківець

    Авто:
    пасат б3
    не заводся,пів країни їздить на китайських запчастинах,а тут якась пружина з далекого СССР
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Для цього є відповідні автомобілі.

    Юрко, я не розумію, ти зараз з шкіри лізеш шоб комусь шось доказати, не спробувавши сам. Ти запитався поради чи вартує і який резульат цього. Тобі всі кажуть що не вартує, а ти просто щось доказуєш, навіть не дуже зрозуміло шо. Якщо критично ціна - бери ВАЗівські, ніхто тебе в цьому не засуджує. Поїздиш, будеш мати досвід такої їзди - напишеш відгук. Я думаю з цієї теми ти висновки собі зробив.

    Я б такого не робив, бо незнаю як себе та пружина повееде на різній дорозі. Якщо грузити цемент і возити тоді різници може і не почуєш. А коли я їду в Росію за 2000км, то там дороги бувають дуже не передбачувані, то що машина не сидить нижче ще нічого не пояснює.
    Ти вже 2й раз ссилаєшся на фізику про "втому металу" і "пам"ять металу". Пояснювати мені що це - не потрібно, я достатньо освічений щоб це знати. Але ти б тоді мав знати що пружина має параметри жосткості стиску і жосткості розтягу! На стиск ми зрозімли, а як питання з ростягом коли в тебе колесо на 150км/год в яму падає, які наслідки будуть? Або на трасі коли на горбочку то передня то задня вісь підскакує? То все питання...

    Став попробуй - скажеш, Особисто моя думка - я проти такого.
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дискусію затіяли однобоку. Крім пружин не останню ролю грають амортизатори. Пружини з амортизаторами розраховані під вагу авто. Ваговські пружини мають кольорові мітки, які визначають їх параметри в залежності від планів експлуатації авто.
    Крім того пружини з амортизаторами починають грати роль на безпеку водіння на швидкості десь після 80 км. Якщо хтось любить іздити більше 130 то взагалі підбір пружина амортизатор має бути чуть не ідеальний, бо при проходженні поворотів чи попаданні на яму при поганому підборі просто можна вилетіти з дороги. Якщо все це знати то можна ставити пружини від жигуля і їздити акуратно... тобто проходити повороти з невеликою швидкістю і не "ганяти". Якщо "ганяти" то треба підбирати підвіску так як завод вимагає.
    ПС. Пружини можна частково відновити знявши з них нагрузку..... скажем залишивши машину на місяць часу в гаражі у піднятому стані (на цеглах) щоб колеса висіли в повітрі
    ,
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    это конечно что то новое в металловедении, но каждый сам решает - ВЕРИТЬ/НЕ ВЕРИТЬ в это...
     
  11. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Я Тобі надав відповідь як попередній власник мого авто міг імовірно "вбити" пружини, Ти запитався як, я відповів.
    Перед тим як спробувати, я випадково почув як зробив це наш коллега з клубу, як він задоволений в дорозі і по ціні і вирішив проговорити.
    Дискусію веду однобоку, бо тільки зараз починаються вагомі аргументи висувати, до того ні один не переконав, а була лише бакланка, на бакланку без аргументів я відповів такою ж бакланкою з сарказмом.
    Ти не нервуйся, всі кажуть багато, але аргументи були "пустенькі", а не ставити "ботак" я ніколи не сприймаю як аргумент.
    Я також не знаю, але спитав може хтось знає.
    А саме це мене й цікавить, за це тобі плюсик поставлю, хоч щось близько. А яка різниця жорсткості і стиску на Вазівських і наших ти знаєш? Якщо все в межах граничних одиниць, то чого б не ставити, правда?
    Якщо підскакую, то явно амортизатор не відповідний або вже не робочий, но не пружини.
    Я Тебе почув...
    Згідно законів фізики - є таке поняття, "зняття напруження частково".
     
    Останнє редагування: 14 лип 2012
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Значить десь прогуляв одну з лекцій, коли читали металознавство
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну особисто я тобі двічі відповідав нормально;-)

    Тоді треба пере переж купівлею авто зважати на е що йому 20 років і імовірно вбиті пружини і треба купляти нові. Ну і намагатися з попереднього власника ціну збивати за таке.

    Я думаю цими параметрами можуть володіти тільки недалекі люди від інженерів ВАГу і ВАЗу. Я не сумніваюся в умілості і знаннях радянськіх інженерів, але пружини конструювалися під різні автомобілі, під різну вагу, відповідно параметри їх теж мабуть різні. Це тільки допущення.
    Знов ж таки, як каже кум, до 80км/год можливо все і непогано, але більше - все стає значно гірше. Це 100% правда, тоді кожен сантиметр кліренсу і жосткості вирішує в керуванні автомобілем. Ну про це я теж писав ще раніше.

    Ну не зовсім то воно так. Так то воно так, але при одному параметрі пружини. Інша ситуація, якщо ти ставиш пружину припустимо слабшу на стиск, тоді при тому коли в тебе передня вісь вилітає з горбочка - пружина не встигає розтиснути амортизатор. Аналогічно інша ситуація, якщо пружина слабша на розяг то колесо буде слабше утримуватися в піднятому стані, коли ти наприлад проїжжаєш над ямою. В другій ситуація ймовірно срок життя амортизаторів зменшиться в рази. Адже частенько буває дорога з маленькими ямками, латками і т.д. На швидкості в 130-140км/год вони можуть практично не відчуватися, так як колесо пролітає, а якщо колесо буде слабо утримуватися то буде падати в ту ямку, відповідно буде стійка отримувати слабкі удари. Згідно законів фізики воно так, як на практиці воно є - хз. А якщо ти не гонщик і не їзди в на 10х різних типах пружин і стійок, ти може і не відчуєш різниці і скажеш шо все гуд.
    В даній ситуації точно треба шукати точні параметри обох пружин.
     
  14. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    можливо, напевно...
    дуже багато часу минуло, та й за фахом я авіаконструктор, а працюю з авто...

    але сівшие пружини, завжди міняють на нові, ось питання на які нові ...
    у мене у самого на В3 стоять попереду, стійки в зборі, так звані В4, а ззаду стоять варіантовскіе пружини, машинка піднята, але в межах розумного, можна навіть сказати, що в межах заводського допуску ...
     
    Останнє редагування: 16 лип 2012
  15. Ilgmar

    Ilgmar Початківець

    Авто:
    Scirocco 16v
    Интересно, ставить пружины на седан от варианта - хорошо, а от Ваза (хоть она всего лишь жоще) - плохо ? :)

    Купил Пассат, в течении полу года лопнули обе задние пружыны. Поставил от Ваз, еду уже 3 год. Не стало жощче (на мои ощущение). Может потому что пружыны от Вас были не новые.

    п.с. Не купил пружыны от Пасста, так как они у всех поломаные, а новые мне не внушают доверия (сделанно в Китае)

    ну и ещё по тому что эта машина на каждый день (таратайка) ))), для фанатического подхода у меня есть вторая машина, которая питается искручетельно новыми и оригенальными деталями.
     
  16. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    не чего интересного - обычный прагматизм и я не говорил, что плохо, а что хорошо...

    у варианта специфические пружины, при пустой машинке мягкие, при загруженной, зад всё равно стоит ровно - переменный шаг витков и переменный диаметр прутка...
    а самое главное - оригинальное, немецкое качество...

    я не спорю с тазовскими пружинами, но они не рассчитаны для безопасной езды на VW, это просто моё личное мнение...

    общаясь на своём сайте с русскоязычными владельцами В3 по всему миру (http://www.passat3.ru), я знаю, что в Казахстане, многие ставят задние пружины китайские, хватает на год, но цена такая, что можно и каждый месяц менять, а нормальных у них просто не достать...

    так что каждый сам решает, что? и как?...
    тоже не один автомобиль в семье, но как то ко всем авто подхожу одинаково...
     
    Останнє редагування: 17 лип 2012
  17. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ми говоримо про якісь технічні характеристика, а Ви про країни виробника і бренди.
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Гадаю, що то тісно переплітається ;)
    Продовжуйте, тема цікава...
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Якість якістю, але таки жорсткість пружин різна і я б не був впевнений на незагруженому седані їхати на трасі на великій швидкості... Ви самі розказували про те що там інженери сидять які думали...

    Невідомо шо гірше їздити на сівших пружинах, чи на ВАЗівських, але просто я б ставив оригінал, або хоча б замінник не китайський.Якщо б вже просіли.
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ніби це всім відомо, що оригінал - це краще, ось проблема в тому що оригінал дорогий, або більш примітивніше, нема нічого крім китайського і вазівського, от як людина прj близький схід тут розказує - от це проблема, і ця тема якраз стає актуальною.

    Для себе я не сумніваюся - оригінал новий, або рекомендований замінник.

    А по темі - запасся великим попкорном... :D
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)