Дискусії про швидкісну їзду

Тема у розділі 'Колектор', створена користувачем Shaggy, 11 бер 2013.

  1. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    По перше свої слова я не перекручував, я дописав в розгорнутому вигляді, що я мав на увазі під тим своїм попереднім дописом, щоб такі прискіпливі люди як Ви з VladyslaW нарешті зрозуміли, про що я писав, але бачу Ви далі до слів чіпляєтеся і до Вас так і не дійшло. Тому сорі, але більше тут не має про що писати, всі хто хотів той зрозумів.
     
  2. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Люди добрі,мій дід мне вчив їздити швидко,і впевнено, але з розумом,невпевнений,неїдь і не обганяй,продумуй дії інших на крок на наввипередки,вони можуть бути не найкращими по відношенню до тебе,стався до інших учасників, ДР так як ти хочеш аби ставились до тебе, спробуйте але все і одразу і буде вам щастя
     
  3. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    +
    Якщо ти їдеш зі швидкістю, набагато більшою за швидкість основного потоку, ти повинет враховувати і передбачати можливі дії всіх, хто на дорозі - маршрутки, пішоходи, тварини ... Якшо є перешкода, то логічно, що водій її об`їде, а не буде чекати, поки ти за пів кілометра позаду проїдеш.
    Тільки "довбодятли" надіються на шини і гальма, а не на голову.
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Зверя з Шегом явно пора в довбодятли записувати.

    В мене потужний двигун, тому я лечу 160... От будеш на німецькому автобані, тоді й лети 160. Потужний двигун не стільки для швидкості, скільки для ДИНАМІКИ, щоб ти міг швидко обігнати, швидко набрати крейсерську швидкість.

    Я лечу 160 і нікому не заважаю... Але коли доведеться гальмувати, твої 160 можуть відібрати здоровля або й життя не тільки в тебе, але й в ні в чому не винних людей, які їздять з нормальною швидкістю. А зі 100 загальмувати простіше і безпечніше.

    Та зрештою, швидкість перевищують практично всі. Хто на 10-20 км, хто на 80. Але не всі адекватно оцінюють дійсність. Ось в цій темі найбільше обурює, що довбодятел, який валить 160 чи більше, довбодятлом називає того, хто їде 80 бо бачте йому гальмувати довелося. Чоловіче, якщо тобі заважають на дорозі люди, які дотримуються ПДР, то проблема не в тих людях, і не в ПДР, а явно в тобі. Особисто я в такій ситуації сказав би собі "от я придурок, ледь біди не наробив, треба збавити темп". Але рагуль буде звинувачувати всіх навколо, тільки не себе.
     
    • Подобається Подобається x 5
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На цю тему буда цікава історія. Маю колегу (один з львівських олігархів))). Машини в нього типу Q8. Х6, порш кайен... міняє їх що два роки. Їздить з середньою швидкістю 200 (по трасі) і вже довго їздить. Назиаю його по нашому довбодятлом. Була раз ситуація . Пізня осінь дорога на Самбір асвальт з снігом. Як зажди летить 200. В переді за метрів 100 по ходу жигуль і трошки далі поворот направо. Через секунду з поворота вилізає газон і бачу що газон порівняється з жигулем якраз тоді коли будем за пять метрів до нього.Колега з початку добавляє газу, а потім бачить те що бачу я і починається екстренне тормозіння Х6, бо з боків по при дорогу ліс. Х6 розвертає і вліво і в право, кидає на обочину. звідти на середину дороги. Газон побачив і тікає вбік. але місця все одно немає. Жигуля доганяємо боком і за пять метрів до нього швидкості вирівнюються і машина теж. Коли обганяли жигулика то по шоферу було видно що він не бачив що в нього робилось в заді і якщо б на дві секунди пізніше почали тормозіння то самому богу відомо чим би то все кінчилось.
    Через те мораль з того всього така: Таких гонщиків на дорогах трохи є. Щоб їздити більше 140 то машина має бути абсолютно справна ( до честі Х6 то він таки втримався на дорозі, хоча на вигляд каракатиця). В зеркало заднього виду треба дивитись так само як в перед... водій має контролювати простір кругом машини. майже автоматично. Усвідомлювати що при високих швидкостях рішення приймаються за долі секунди, а це можливо тільки на рівні підсвідомості. А ця підсвідомість формується з досвіду. чим більша практика водіння тим автоматичніше все відбувається.
    А ще краще памятати байку про зайця і черепаху і спішити повільно
     
    Останнє редагування: 17 бер 2013
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Записуй. Тіки спершу уважно почитай то шо я писав. Бо ти прочитав тіки те що хотів прочитати, а не те що я писав. Так само як і допис Звєря.

    І про ситуацію на дорозі теж уважно почитай, що я писав.
    А не починай закидувати на мене наклепи.
    Читаєш, те що хочеш прочитати... Образливо, товаришу Мартіні...
     
  7. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Согласен на все 105%
    Хлопці а давайте раз в неделю в теплую погоду выезжать и отрабатывать навыки вождения в экстремальных ситуациях! Предлагаю для начала на велосипедах. И физуху подтянем. Пусть меня закидают тапками любители 4х колес, но для меня это всегда было показателем. Нельзя тренироваться однобоко. Мне вот иногда рассказывают водители со стажем 20-25 лет, да я на газоне или на жигулях... а нет, там разные скорости, разная динамика, машина совсем по другому ведет и соответственно другая ситуация.
    ЗЫ. Если дрифт с покрышками в брюхах, то это не то!
    [​IMG]
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    та ви обидвоє чешете, що той хто перестроюється такий сякий, сліпий довбодятел бо він бачте в дзеркалі не бачить, що ззаду несеться НЛО на третій космічній. Ну не бачить, то зле. Льотчику в труні буде легше від того, що він був правий, а довбодятел ні? Я однозначно прихильник приповідки тихше їдеш - далі будеш. І не тільки ти далі будеш, але й інші учасники руху. Бо твої 160 це не тільки для тебе небезпека. Правила писані кров"ю, не дурний сказав.

    Ще мене все бісить, коли починають розказувати от я стільки їхав, а я стільки, чи питають скільки їхав я. Посони так міряються піськами, в кого крутіша тачка. Та то брєд. Це показник не тачки, а обезбашеності людини. І коли я кажу, що їжджу 100-130, мені зразу така либа "а нашо ти тоді таку машину купував?". Дятлу не зрозуміти, що я вибираю авто з потужним двигуном не для швидкості, а для власної БЕЗПЕКИ.
     
  9. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Gurkha, я не знаю що ти маєш на увазі, коли пропонуєш тренувати навики екстремальної їзди на ровері, але взагалі я за те, щоб десь за місяць-два, коли буде сухо і тепло, зробити вело-з"їзд :) Можна якийсь маршрут цікавий собі придумати до якогось замку. Або скажем до озера в якихось дебрях, куди автомобілі не доїжджають.
     
  10. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Приєднаюсь залюбки із сином
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та до чого тут вже НЛО і 3тя космічна?? Не пиши фігні.
    Прочитайт попередній пост про мою їзду ще раз!

    А про перестроювання - це взагалі окрема тема, яку зачепив не я. І таких ситуацій у мене одиниці було. І бувало, в мене що їду по трасі 100 спокійно нііко го не рухаю на обгоні 2-3 машини, і тут передімною вискакє інша машина для обгону. Яка різниця яка швидкість? В загальному говорю про ситуацію. А коли я їду швидко тоді я такі ситуації присікаю ще до їх винекнення. Гальмую, переконуюся що ніхто не виїде тощо. залежить від того що є.

    Ти просто капєц повільний. Чо ж ти не їдеш тихше. тобто по всіх правилах 60 в НП, а ти їдеш 80... Не їдеш 90 по трасі, а 100-110. Тебе тіки ПДР стримують. Дай волю тобі по Київській трасі 160 їхати, не будеш? Будеш 100, так?

    Мої 160 це рідко буває, і коли машин нема на трасі дуже. Поодинокі. Мені 120-130 впалнє хватає на дорозі з 2ма смугами руху і 110 на одній смузі. але і на такій швидкості вискакують перед носом на обгоні. Стабільності по часу на 160ти нема майже, бо гальмувати часто доведеться, а розхід буде чималий.
     
  12. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Значить формулюй внятніше, що хочеш сказати, бо тут на форумі не одному мені склалося враження про шега неусратись льотчика :)
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Бо всі читають тіки те що хочуть прочитати, ти як бачимо не інакше.
    Вартує тіки раз написати шо їхав 160, так всьо, пі...ц, налетіли коршуни.

    І так я льотчик неусратись впринципі. але я завжди це роблю зрозумом. І обганяю на 160, щоб не мучати того кого обганяю. Щоб він міг маневрувати нормально по смузі... А на мене тикають пальцем і кажуть - вот даун, полетів як... І хрестять на дорожку...
     
  14. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    [OFF][youtube]iN2pDsP3Gn4[/youtube][/OFF]
     
  15. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    так, всі прочитали неправильно, а ти один написав правильно
     
  16. vasilukr

    vasilukr Початківець

    Авто:
    VW Jetta 2
    на мою думку в зеркала заднього виду вартує дивитися часто. Хтось колись писав, що дивиться кожні 2-3 хв. або по ситуації... І по трасі потрібно також дивитись, якщо подивився і машини не видно а через 2 - 3 хв. вона появилася, значить швидкість її велика. Тому можна і передбачити цю ситуацію, але не завжди... Тому потрібно їздити за правилами. Бо коли зустрічаються на дорозі таких два горе-гонщики, то може по різному статися. Але машина на швидкості 160 точно не керована, а ще й на поганій дорозі. А коли прочитав, що по дорозі на Самбір можна летіти 200 км. то взагалі жахнувся... Колись була аварія на перехресті біля ЛАЗу то казали що там швидкість була за 200 от і стала вона фатальною для когось
     
  17. vasilukr

    vasilukr Початківець

    Авто:
    VW Jetta 2
    Забув дописати, а що коли в цей час вибіжить хтось на дорогу, навіть якщо це лось!!!
     
  18. derektor

    derektor Початківець

    Авто:
    Golf 2 1.8 2е2
    Шановний Шег,можливо це не мої проблеми, але порахуйте скільки у Вас сталося ,, міні " ДТП за час, який Ви їдите на Ауді!? Можливо потрібно поміняти своє ставлення до ПДР та інших учасників дор. руху!?
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ого, замучаюсь рахувати. Аж 2. В першому випадку я безперечно винен, але до чого тут ауді? Просто дурна ситуація, не переконався і поїхав...
    В другому випадку я ніфіга не винен, нічого не порушив. А той чувак на сітроені взагалі не моніторить дзеркала і дорогу...
    ПДР я повністю намагаюся дотримуватись, не рахуючи деколи парковки в центрі і швидкісного режиму на трасі. А розганятися в місті за 5 секунд до 80ти і так їхати правилами не заборонено.
    Всі їдуть 70-80, а не 60.

    Інших учасників руху я поважаю, писав неоднократно. Читайте уважно. Дякую. Прийму ваш коментар до уваги.

    Sent from my MB855 using Tapatalk 2
     
  20. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)