Допоможіть .! Дьоргає Гольфом 2 у холодну погоду !

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем modern1992, 10 лис 2012.

  1. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Лямбда зонд зазвичай стоїть в випускному колекторі або в "штанах", перед каталізатором. Тобі всі тут кажуть що проблема не врозходомірі і не в лямбді бо ці два датчики плавно змінюють програму інжектора і якщо виходять зі строю комп"ютер переходить в аварійний режим (сам відключає зламане) і керує двигуном по шаблону який зашитий (прошивка інжектора). Тобто комп. некорегує суміш, це призводить до збільшеного розходу пального (постійно збагачена суміш) інколи це виливається в "тупості" двигуна але аж ніяк не в "дьорганні" чи провалах (суміш подається хоч і збагачена). Шукай проблему або в поганих контактах або в с-мі запалення. Доречі тиск пального міряли?
    Уважно читай пости! я в тебе зщапитував в при яких умовах проявляється дьоргання: під час розгону, при натяжці чи при будь яких режимах. Незадавай декілька раз одне і те саме питання.
     
  2. modern1992

    modern1992 Початківець

    Авто:
    Golf 2
    Як заведеш усе в нормі проїзжаєш десь 1км і сіпає всю дорогу почерез 5-7 секунд дьограє у всіх режимах їзди ( Зїхав ти наприклад з траси і включив пержу передачу їде вона і може заглохнути від того що нею так сіпає аби ви недумали що щось інше, іменно від цього якщо не газуєш Насос дивилися Все добре виносили датчик у салон і так їхали насос ніяких збоїв недає. І доречі вона вона у мене зараз їздить але пройде якийсь час і настане те про що я вам пишу. І Від прохолодної погоди це брехня сам согодні переконався то походу дьоргає в будб яку погоду ! Що робити я незнаю.......... немає конкретої відповіді?
     
  3. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    а діагностику робив? що вона каже?
     
  4. modern1992

    modern1992 Початківець

    Авто:
    Golf 2
    Діагностику робив діагностика каже що все норм....
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я так розумію що діагностику проводили в той момент коли з авто все добре. Питання: трамблер дивився? бо судячі з допису двигун дає збої (заглох-завівся), в мене колись було щось подібне: без навантаження (при вимкненій передачі) двигун бере оберти як не газуй (різко, плавно), холостий теж був в нормі, а тільки втикнеш передачу починало дьоргати (починалися збої). В чому була проблема так і не зрозумів але заміна трамбплера допомогла (окремо докуповував новий ваккуум-регулятор). Можливо розбиті втулки в трамблері і від "бовтання" чіпляє датчик хола що й приводить до збоїв. Я на 99% впевнений що проблема саме з запаленням, доречі не забувай що в системі вприску digifant 1,8 повний інжектор (якщо втебе така) датчик холу це ще й датчик "положення колінвалу" (відповідає за момент вприску) і якщо по якісь причині він (ДХ) недає сигнал то пропадає як іскра так і пальне.
     
    Останнє редагування: 16 лис 2012
  6. Kefir4uk

    Kefir4uk Початківець

    Авто:
    Гольф3
    в мене другий гольф дьоргав в зимну пору року
    справа була в конденсаті що утворювався внаслідок того що не було теплозабірника від колектора
    це дуже теплолюбива машинка)
     
  7. Chooh

    Chooh Новачок

    Авто:
    Golf 2 LD 1986 року
    как он выглядит, у меня анологичные проблемы, гольф 1.3 1986 г.
     
  8. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    А у мене, в свій час, було через те, що відсиріли та були старі ВВ дроти.
    Це якщо у сонячну погоду все гуд, а в дощ - дьоргається.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)