Допоможіть підібрати в пасат Б-5 звук

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем lugnik, 9 тра 2010.

  1. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Перед тим як купувати, я слухав їх на стенді, звук дуже сподобався, чіткий сильний бас, +приємні верхні частоти (не пищучі)).але то таке, все від голови залежить, ну або якшо є підсилювач( в мене просто голова і 4 динаміка). З такого класу колонок шо були в наявності - ці найкращі. Брав їх зимою в час знижок то пара получилась 90$ такшо приблизно все обійшлося в 190$.
     
  2. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Чекаєм фотозвіт!!! Успіхів!
     
  3. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Ящо влючиш дві пари алпайнів через підсилювач питання з вуфером відпаде на 99% :)
     
  4. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Всім привіт! як і обіцяв виставляю невеличкий фотозвіт.
    Перед початком роботи я обдивився дуже багато фотозвітів з різних сайтів, але у всіх був один мінус - всі різали сіточку на обшивці! Портити салон я не збирався тому зробив трошки по іншому...

    Отже на самперед скинув масу з акумулятора. Дальше знімав обшивку. Процес не фотографував, якось вилетіло з голови, але там все просто спочатку знімаєм заглушки з дверних ручок і фігурною викруткою відкручуєм болти. Також в нижній частині обшивки потрібно відкрутити саморізи під торкс викрутку. А дальше акуратно відтягуєм обшивку на себе, щоб не поломати защолки. Впринципі всі защолки міцні, і шоб вломати їх - треба постаратись :) Тепер , коли обшивка знята , потрібно від"єднати фішки від склопідіймачів і замків.Ну от, по зйому обшивки більш-менш все описав.
    Ось така картина появляться без обшивки.

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350957/

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350958/

    Оригінальні колонки прикріплені закльопками, тому взяв дрельку і висверлив всі колонки. Щодо пищалок, то вони дуже легко заплавлені в своїх місцях. Всьо дуже просто - плоскою викруткою потрібно відламати пластмасу, якою заплавлено динамік (три кріплення). На фото видно,що колонки мають фішки, їх просто обрізав і зачистив дроти.

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350959/

    Всі двері не фотографував, бо все ідентично. Отже прикрутити просто колонки до передніх дверей не получится, бо скло не опуститься до кінця, тому потрібно зробити подіуми. З задніми дверима все набагато простіше, бо скло опускається не до самого низу, а чуть більше половини вікна. Колонка мішати не буде, але я все ж таки зробив подіум під них також:yes:
    Тож приступаєм до виготовлення подіумів. Для того щоб магніт динаміків в передніх дверях не мішав рухові скла, колонку потрібно було "винести" з дверей десь на 1.5см. Я вирішив "винести" на 2.5см. В наявності була 10мм і 15мм фанера. Заміряв внутрішній і зовнішній діаметри і приступив до вирізання:

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350960/

    Отже на передні двері по 2 кільця товщиною 15мм і 10мм. На задні двері - по одному кільці - 15мм.
    Спочатку думав це всьо діло посадити на клей, але нехотів чекати поки воно буде сохнути то просто скрутив болтами. Все пристало дуже щільно, без зазорів. Виглядає не дуже красиво, але таке - під обшивкою не видно, і я впевнений в міцності конструкції :)

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350961/

    Дальше приступив до кріплення пищалок.

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350962/

    З задніми дверими проблем не було - вони сіли як рідні) І дальше просто приклеїв їх.

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350963/

    З передніми пищалкми - прийшлось погратись. Вони кріпляться не до обшивки, а до пластмасових трикутничків, які кріпляться до дверки. І місце там дуже обмежене. Як на зло, нова пищалка не підійшла під гніздо штатоної. Тому прийшлось штатне гніздо трохи розширити, а саму пишалку обшліфувати так, щоб діаметр зменшився приблизно на півміліметра. Опісля просто приклеїв пищалку в обробленому гнізді. Вибачаюсь, але сфоткати забув :gamer:

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350964/

    Залишилось просто прикрутити мідбаси і з"єднати контакти. Все виглядає так:

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350965/

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350966/

    Ось і все, ще раз перевіряєм всі підключення і просто збираєм обшивку до купи :) На все пішло вечір п"ятниці і майже ціла субота з багатьма переривами. Всьо керується ось таким пристроєм :bomb::

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350967/

    А так виглядає мій машин :dance:

    [​IMG]
    http://fotki.yandex.ru/users/taras24/view/350968/


    По звуку: сильний чистий звук, з непоганим басом. але всетаки хочеться шоб бамкало посильніше:D тому можливо трохи пізніше прикуплю підсилювач.

    Всім дуже дякую!
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    А де кросовери? Ти забув останній штрих, обклеїти все шумкою і карти також.
     
  6. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    напевне на пряму підключино, він дротів неміняв.
    Там все обклеювати нема змісту, тільки середину дверки, але щоб зняти цей захист потрібно довго наї-сь, по собі знаю.
     
  7. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Так без кросовера кака буде:nea:
    Також думав нема змісту, але після обклейки карт не пожалів, пропали свірчки на великому звуці.
     
  8. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    А зовсім забув, 1998 рік такий стан під обшивкою, як в мене з 2005р.
     
  9. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    після шумки і встановлення кросоверів звук буде набагато кращий.
    зараз разом з дифузором динаміка звучать карти дверей,та бляха дверей.
     
  10. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Покопали мене :gamer: Ну я в цьому ділі новачок, тому підключив все на пряму. Проясніть будь ласка шо таке кросовер і яка його функція. Чув шо він розділяє частоти.... І до речі також читав шо в цій магнітолі є цифровий кросовер:scratch_one-s_head:
     
    Останнє редагування: 17 тра 2011
  11. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Глянув на твою модель акустики в неті, впринципі якийсь крос в ній присутній на динаміку, може бути, я думав ти просто викинув кросовери :) В неї слаба чутливість, треба потужний підсилювач щоб відкрити її потенціал, а інакше не заграє.. Щодо магнітоли, налаштування звуку в ній дуже серйозні, побався, можна вистави дуже якісний звук, успіхів.
     
  12. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Дивився за підсилювачами. Потрібна порада: який краще взяти Alpine V-Power 4-Channel Car Amplifier (MRPF300) чи Alpine X-Power 4-Channel Car Amplifier (MRXF30)?
     
  13. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Яб радив до такого придивитись, якщо знайдеш EOS AE-300F Начинка в ньому дуже серйозна.
    F300 буде замало для твоєї акустики, якщо Алпайн то брав би MRP-F600 але ціна...
     
    Останнє редагування: 19 тра 2011
  14. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Взяв за хорошу ціну алпайн MRX-F30. думаю цього буде ок для мене. Дякую за допомогу!
     
  15. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Всім привіт. Вже місяців як 4 назад обезшумив машину і поставив підсилювач, але ніяк руки не доходили запостити фотографії.

    Обезшумлюючий матеріал - FatMat
    Підсилювач - Alpine PDX-F4

    Спочатку розібрав передні дверки. Отже потрібно витягнути 2 заглушки, опустити вікно вниз доки не появляться болти, які кріплять скло до склопідйомного механізму. Їх потрібно послабити після чого скло руками підтягнути в вверх і зафіксувати. Я просто приклеяв його скотчем.
    [​IMG]

    Дальше розкручуєм десять болтів на 10 які кріплять плиту з склопідіймачем (навіть не знаю як її назвати:)) Також потрібно видавити дві заглушки, на фотографії вище, з правої сторони. Також повід"єднувати всі фішки. Дальше плиту просто потягнути на себе, але не різко, щоб не пошкодити дріт від замка дверки (центральний замок). Пізніше фішку від замка відчепити і всьо, верка повністю розібрана. Не знаю чому, але зняти ту останню фішку було справжна морока!!

    З задньою дверкою набагато всьо складніше (принаймі так було для мене). Процедура та сама, тільки скло кріпиться не болтом... На перед перепрошую, бо технічних назв деталей не знаю такшо просто виставлю фотографію. Отже вибивав спочатку менше кільце, після чого друге кільце просто потиснув пальцем. В інтернеті читав шо багато хто висверлював ті пластмаски.... Шоб розібрати задню дверку пішло набагато більше часу, і тонна нервів.
    [​IMG]

    Після того як розібрав всі дверки, обезжирив їх всередині і почав клеяти обезшумлюючий матеріал. дальше обезшумив плити.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Одночасно протягував шнури для підсилювача, який розмістив під задньою полкою. Отже вирішив по лівому порозі тягнути "+", і шнури від лівих переднього і заднього динаміків, а по правому порозі - акустичні дроти, і дроти від правих перенього і заднього динаміків. "-" взяв з болта під полкою. Все досить просто, пороги тримаються на закльопках. Але також потрібно зняти задне сидіння. І чого я тільки не знайшов під тим сидінням :D цукерки, шоколадки, копійки, всяке сміття, мармелад... Також зняв бардачок.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    Плюсовий дріт від акумулятора пустив по трубках кондиціонера. Щоб вода не затікала в салон, замазав всьо сіліконом.

    [​IMG]

    Читав шо підсилювач "вверх ногами" кріпити не варто, бо буде грітись, але інших варіантів я не знайшов. Тим більше мені подобається що його не видно )) шоб зменшити нагрівання, прикріпив його до полки з зазором в 1.5 см, для чого вирізав з шлангу 4 піставки. дивиться акуратно, а також поглинає вібрацію. До речі полку обезшумив також.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Оскільки обезшумлюючий матеріал ще залишився, я обезшумив дно, під заднім сидінням.

    [​IMG]

    [​IMG]

    А дальше лишилось просто зібрати все до купи. Як казав вище, найбільша морока з задніми дверками. (до речі виявляється, що в правій задній дверці я погано закріпив скло, і воно вискочило з кріплення. Але його я вже відремонтую літом)) Всі пластмаски міцні, не зломив жодного кріплення!

    [​IMG]

    [​IMG]


    Отже результатом дуже дуже задоволений!!! В машині стало набагато тихіше, пропали поскрипування в дверках, при закритті дверки чується приємний глухий звук!
    А щодо музики то просто супер! нарешті колонки заграли по-справжньому!

    [​IMG]

    Оскільки бардачка не було, зняв також "мозги" круїз-контроля, і пропаяв всі ножки. Тепер педалька газу віддихає ))
     
  16. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Гарна робота, але чому тільки віброізоляцію зробив?
     
  17. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    Теж виникло таке питання )) де шумка ???
     
  18. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    В мене аналогічно і повірте цього достатньо, а віброшумив тільки дах.
     
  19. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Шумки ніде в місті не міг найти. Але всеодно результатом задоволений!
     
  20. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    А якби кинув ще шумки був би в два рази задоволеніший ))
    Але і так молодець !!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)