Допоможіть підібрати в пасат Б-5 звук

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем lugnik, 9 тра 2010.

  1. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Консультація ЗВУК Б4

    Не буду відкривати нової теми, продовжу цю, тим паче давно не було жодних дописів.

    Хто з наших за нормальну кількість натурального пива міг би подивитися + послухати + дати заключення проблеми звуку в авто.

    Суть в наступному.
    Голова (магнітофон) Піонер
    2 колонки спереду в дверях
    2 колонки в задніх дверях
    4 піщалки спереду.
    А ніц не грає, тобто не звучить.

    Було так, звук був, але хрипіло трохи і задні в дверях гряли глухо сильно. Послухали одні дєятєлі і кажуть, передні перестав на зад, задні викинь, а на перед кинь нормальні. Так і зробив, на перед кинув двокомпонентний JBL 16" VDO серії (з потенціалом під підсилювач), перед перекинув назад, задні викинув. Перед грає фігово як монорадіо в маршрутці, зад так же глухо.

    Заключення ще одного спєца. Каже, що провода треба акустичні міняти і все буде добре.
    Заключення третього спєца, каже що задні треба викидати з дверок і врізати в задню полку JBL 20"" + саб пасивний + 4х канальний підсилювач (це все тягне 400 $).

    Але ж є варіанти машин звучання хорошої якості музики і без саба і підсилювача.
    Саб і підсилювач в перспективі. Що порадите на перший час зробити, щоб те чудо ожило.

    JBL WBO приблизно 800 грн, не з гірших, а не грає нічорта.
     
    Останнє редагування: 15 лип 2012
  2. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Якраз актуально зараз поки тримається все в голові, в себе нарешті поставив моноблок на саб(який давно пилився на стриху) а чотирьох канальник кинув на акустику компонентну, одним словом акустика заграла так що аж саба не хочеться, в принципі цього добивався бо інколи саб знімаю.
    Можу глянути на твою систему, збадати в чому там річ.:) Скажу так добитись гарного звуку без підсилювача дуже важко, бо голова більше 17-18ват (реальних) не дасть, можна ставити дорогі компоненти чутливі, тоді вони заграють від голови, але за ту ціну ти купиш усілок і звичайні компоненти які гарно потужно звучать. Міняти дроти спєци сказали...:) нема змісту, коли колонки "качає" мафон ти навіть не відчуєш різниці, це має зміст коли стоїть підсилювач. І ще одне компонентна акустика до 200$ від голови буде грати так ніби хтось затягнув її кульком або шматою, оживає (відкривається) вона тільки від підсилювача.
    Чому в свій час та і зараз навіть, були популярні так звані в народі овали яйця:) бо за рахунок своєї форми і чутливості видавали гарний бас від голови, а 16см круглий динамік такого не видасть від голови йому потрібно більше вхідного струму.
     
    Останнє редагування: 15 лип 2012
  3. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Коли і де?
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Можу також глянути. Правда я не спєц, але може чимось тай поможу.
    Можем на зїзді зустрітись, або працюю на Личаківській, живу - Сихів.
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Пораджу таке: не парся з електрикою, тут до акустики тре глянути.
    Любий навіть самий дорожезний і фрмовий динамік можна так поставити, що він буде видавати звуки, як ти описав про маршрутку. А при нормальному розміщенні то і динамік від колгоспника грати буде не гірше піонерів.

    Знайди людей які шарать не лише в товарі, характеристиках сучасної електроніки, а тих, котрі можуть тобі це якісно встановити.
     
  6. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    підтримую Басс-а, все залежить від монтування і місця загалом. ба, навіть, напрямленість динаміка має велику роль (візуально куди "повернутий").

    до дроту можеш не лізти (хіба би згнивший), не відчуєш різниці.

    +1 за підсилювач
     
  7. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ну та так. Але, передні грали нормально, а задні глухо, я передні кидаю на зад і відразу ті шо грали добре - грають глухо. Хіба не акустичний провід який не може розкачати динамік?
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Шось нахімічено в настройках голови, або динаміки неправильно підключені.
     
  9. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    теж цікавить тема , бо і маг відпрацював своє і колонки подустали, порадьте щось
     
  10. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Висловлюю подяку Адріану!
    Був сьогодні у Адріана, протестили, фіг його зна, що в мене накрутили, але будемо пробувати згодом щось мутити з моїм саундом.
    А ще дякую за тест музики а Борі Адріана, саунд сподобався!
    Пиво виставлене як і обіцяв!
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Опишу і свій досвід: ще на гольф купував мафон взяв JVC з юсб, у них на стенді грав добре, підключив в авто і отримав "рипіння" вже в середині гучності (динаміки Маяковські стояли). Через деякий час купив якісні овали 16*9, врізав їх в полку замість маяковських, звук став чистішим але на гучності більше середньої знову рипіння, докупив нові в дверки (13ки чи 15ки непам"ятаю) звуку стало трохи більше але низів як такових небуло ну і рипіння не зникло. Згодом було замінено дріт живлення і підключено його напряму до аккума, замінені дроти до динаміків на акустичні - ефект майже нульовий.
    Після ДТП купив реноху, і так як вже звик до свого мафона вирішив замінити Альпіну з рено на JVC з гольфа: і музика заграла як в дорогих системах, є гарний бас, якісні високі частоти, гучни потужний звук. Тепер "рипіння" починається на 45 (з 50 можливих) одиниць виміру моєї магнітоли. Динаміки стоять штатні 13мм в діаметрі що спереду що ззаду + пищалки (можете не вірити та звук дійсно потужний). Так от я вважаю що я ставив динаміки з завеликим "сопротівлєнієм" що і змушувало рипіти динаміки, ну і звісно штатні місця встановлення дають гучність і чистоту звуку. Тому більше мабуть не завжди краще.
     
  12. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    це не зовсім так.

    полегшити життя магнітолі і зробити гарний звук можна розділивши низ, середні та високі частоти на різні (фізично) динаміки. Поставити підсилювач - що таки полегшити життя магнітолі. Ну, тобто, сама магнітола, по факту мало впливає на якість звучання, якщо зробити вище перелічене. (маю наувазі, що можна буде і усб-плеєр слухати так само гарно, чітко і голосно)
     
  13. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Опір в них однаковий 4ом-а, а от чутливість різна, якщо вона менше 90db то звук буде поганий, тобто магнітолі буде важко їх прокачувати, зато від усілка вони заграють. Колись бачив і слухав як грають динаміки з чутливістю приблизно 94-96db здаэться Морел так от звучання від простої магнітоли мене вразило.. Ну і звісно велике значення має аудіо підготовка місця де буде стояти динамік.
     
  14. d00m

    d00m Новачок

    Авто:
    vw passat B5 2000р. американець
     
  15. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    А для чого ще овали в полку пхати, якщо у всіх дверках стоять динаміки + саб в багажнику??????? Зайве!!!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)