питання - якщо порвана мембрана хіба буде нормальна робота двигуна? не буде "пробоїв" в одному з циліндрів?
Підкажіть як правильно прокачувати гальма, тобто чи має значення з якого колеса починати і в якому порядку продовжувати. Бо маю поблему: знизився рівень гальмівної рідини (індикатор почав блимати), долив, але педаль стала якась дубова і гальмує лише переднє ліве колесо, на швидкості аж машину тягне вліво. Вакуум працює, бо при заводці пелаль чуть помякшується. Думаю може повітря попало в трубки, бо долив близько 200гр. рідини в бачок.
ооо дякую, бо хотів з передніх починати. І ще хотів спитати, яку функцію виконує "колдун", бо здається мені, що він в мене не працює після того як відламався від кронштейна балки (приварив) чи можна його викинути і чи зміниться гальмівний ефект після цього.
Уточни в мануалі для Венто почерговість. Я для гольфа читав: Очередность прокачки: – заднее правое колесо; – заднее левое колесо; – переднее правое колесо; – переднее левое колесо. Если проводились работы только с тормозом одного колеса, то достаточно прокачать цилиндр только этого колеса.
якщо ти викинеш "колдун" , то гальма у тебе будуть брати відразу 4 колеса, і перід і зад одночасно. Але я би радив пошукати і поставити інший, тому що є випадки коли можуть спрацювати спочатку задні(перші), а потім передні і тоді зимою або у дощову погоду може бути "попандос"(зад піде перший за перід). Хоча я на Гольфі вже давно його викинув, а на Пасаті ще поки що їзжу.
Колдун виконує функцію "АБС" тобто недає заблокувати задні колеса(щоб небуло заноса), робота проста: при гальмуванні передок присідає а задок піднімається, відповідно за допомогою ричагів які тиснуть на клапан який перекриває доступ гальмівної рідини до гальмівного циліндра , тим самим недопускаючи блокування задніх коліс. Регулюють його на стоячому авто з звичайним навантаженням, але при неправильній роботі(заржавівший, чи сильно зношений) його краще викинути бо він попросту може непускати рідину до колес і гальмують лише передні а це небезпечно. На рахунок прокачки: починають з найдальшого контура, але так як всі колеса мають власний контур(на кожне колесо своя трубка) я прокачував навхрест, з обов"язковим контролем рівня рідини: заднє праве - переднє ліве, заднє ліве - переднє праве.
Все вірно! я так і писав: від дальнього до ближнього по книжці, а я робив сам без напарника. Тобто ніхто не накачував тиск а рідина йшла самопливом, тому використовував систему навхрест, адже головний гальмівний має 2 відділення які не пов"язані між собою, і щоб вигнати повітря з системи використовував саме такий метод, а підєднані гальмівні контури саме навхрест.
пропали гальма, впала педалька, рівень рідини не змінився. прокачав - допомогло рівно на один день. що перевірити в першу чергу?
кщо рідина нікуда не ділася то дивись головний гальмівний циліндр. Таке питання чи накачуеться педалька при багаторазовому натисканні?
таки накачується але тра довго маслать и тримає недовго, ну і накачується не докінця. дяка за відповідь - теж грішу на головний гальмівний, але був не певен.
Було таке саме, вирішилося заміною ГГЦ та КОЛДУНА! Після заміни ГГЦ всі симптоми зникли, потім кілометрів через 200 проявилися, вирішував прокачкою гальм, потім виявив, шо колдун заганяв в систему повітря, заміна колдуна зняла симптоми, брав новий не оригінал, шось 35 євро