Допоможіть проблема з гальмами

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем AlfaS, 18 січ 2010.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    питання - якщо порвана мембрана хіба буде нормальна робота двигуна? не буде "пробоїв" в одному з циліндрів?
     
  2. TELESYK

    TELESYK Active Member

    Авто:
    Vento4ka 2.8і ААА
    Dodge Ram Van 2.4і
    Dodge Grand Caravan 3.8і V6
    BMW E46 320і
    Vectra C 3.2 V6
    CLK 2.0 kompressor
    Підкажіть як правильно прокачувати гальма, тобто чи має значення з якого колеса починати і в якому порядку продовжувати. Бо маю поблему: знизився рівень гальмівної рідини (індикатор почав блимати), долив, але педаль стала якась дубова і гальмує лише переднє ліве колесо, на швидкості аж машину тягне вліво. Вакуум працює, бо при заводці пелаль чуть помякшується. Думаю може повітря попало в трубки, бо долив близько 200гр. рідини в бачок.
     
  3. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Здається так:заднє праве , заднє ліве, переднє праве, переднє ліве.
     
  4. TELESYK

    TELESYK Active Member

    Авто:
    Vento4ka 2.8і ААА
    Dodge Ram Van 2.4і
    Dodge Grand Caravan 3.8і V6
    BMW E46 320і
    Vectra C 3.2 V6
    CLK 2.0 kompressor
    ооо дякую, бо хотів з передніх починати.
    І ще хотів спитати, яку функцію виконує "колдун", бо здається мені, що він в мене не працює після того як відламався від кронштейна балки (приварив) чи можна його викинути і чи зміниться гальмівний ефект після цього.
     
  5. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Уточни в мануалі для Венто почерговість. Я для гольфа читав:
    Очередность прокачки:

    – заднее правое колесо;
    – заднее левое колесо;
    – переднее правое колесо;
    – переднее левое колесо.

    Если проводились работы только с тормозом одного колеса, то достаточно
    прокачать цилиндр только этого колеса.
     
  6. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    якщо ти викинеш "колдун" , то гальма у тебе будуть брати відразу 4 колеса, і перід і зад одночасно.
    Але я би радив пошукати і поставити інший, тому що є випадки коли можуть спрацювати спочатку задні(перші), а потім передні і тоді зимою або у дощову погоду може бути "попандос"(зад піде перший за перід).
    Хоча я на Гольфі вже давно його викинув, а на Пасаті ще поки що їзжу.
     
  7. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Колдун виконує функцію "АБС" тобто недає заблокувати задні колеса(щоб небуло заноса), робота проста: при гальмуванні передок присідає а задок піднімається, відповідно за допомогою ричагів які тиснуть на клапан який перекриває доступ гальмівної рідини до гальмівного циліндра , тим самим недопускаючи блокування задніх коліс. Регулюють його на стоячому авто з звичайним навантаженням, але при неправильній роботі(заржавівший, чи сильно зношений) його краще викинути бо він попросту може непускати рідину до колес і гальмують лише передні а це небезпечно. На рахунок прокачки: починають з найдальшого контура, але так як всі колеса мають власний контур(на кожне колесо своя трубка) я прокачував навхрест, з обов"язковим контролем рівня рідини: заднє праве - переднє ліве, заднє ліве - переднє праве.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Мануал пише:
    заднє праве - заднє ліве, переднє праве- переднє ліве
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Все вірно! я так і писав: від дальнього до ближнього по книжці, а я робив сам без напарника. Тобто ніхто не накачував тиск а рідина йшла самопливом, тому використовував систему навхрест, адже головний гальмівний має 2 відділення які не пов"язані між собою, і щоб вигнати повітря з системи використовував саме такий метод, а підєднані гальмівні контури саме навхрест.
     
  10. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    пропали гальма, впала педалька, рівень рідини не змінився. прокачав - допомогло рівно на один день. що перевірити в першу чергу?
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    кщо рідина нікуда не ділася то дивись головний гальмівний циліндр. Таке питання чи накачуеться педалька при багаторазовому натисканні?
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    таки накачується але тра довго маслать и тримає недовго, ну і накачується не докінця.
    дяка за відповідь - теж грішу на головний гальмівний, але був не певен.
     
    Останнє редагування: 11 жов 2010
  13. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Було таке саме, вирішилося заміною ГГЦ та КОЛДУНА!
    Після заміни ГГЦ всі симптоми зникли, потім кілометрів через 200 проявилися, вирішував прокачкою гальм, потім виявив, шо колдун заганяв в систему повітря, заміна колдуна зняла симптоми, брав новий не оригінал, шось 35 євро
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    дяка за відповіді - буду дивитись
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)