додам своїх 5 копійок. як на мене якщо грошики піджимають то бери шкоду і новіша і дешевша.якщо 10 тис. + можеш потратити то бери б5 багато на такій не проїхав але ті 100 км по гірських трасах мене досить привабили(зараз складаю грошики на таку кралю) є ще один клас німців(якщо мене не заклюють)))) їздив пару тижнів на брата мерседесі с220.цінова кат егорія понище б5 але в комфорті не підстає,великий зручний руль, хороша маневреність,купа місця на ноги. а так то успіху з покупкою, впевнений що знайдеш щось своє. і порада від мене то вибирати авто не по назві а по реальних потребах. виріши для чого тобі потрібне авто а вже тоді шукай, бо вийде як в знайомого авто (б5) купляв щоб добиратися зза міста додому,але не врахував що дорогу від його ділянки не проклали а б5 бездоріжжя не любить і тепер одні скарги то одне полетіло то інше, але який автомобіль такого класу витримає 10 км по танкодрому кожного дня)))
треба брати те, на що хватає грошей і що очам і серцю подобається. Власник повинен отримувати кайф від своєї машини, як в плані їзди, так і в плані простого споглядання на неї, навіть від самої думки "так, це саме моє авто" впадати в екстаз Тоді ніякі поломки нестрашні будуть, а машина відчуваючи що ти її любиш і доглядаєш за нею, в боргу не залишиться. З власного досвіду, як тільки мене не відговорювали від тієї машини, котра скоро в мене зявиться (пока чекає розмитнення) - навіть сам перегонщик, мій хороший друг, відговорював, аргументуючи дорогими з/ч, слабою ходовою і що всі його друзяки цю машину попродавали через це (то був самий козирний його аргумент)!!! Проте подобається вона мені і крапка. Правда не так як Корада но... Одним словом загорівся я цією машиною, вперся рогами, хвіст стрєлкою, як настоящий Мавпо-Овен, і нікого неслухаючи заказав. Навіть начитавшись профільного форуму про всякі там її болячки ніфіга незлякався. Вот якось так.
Скажу тобі так! Хочеш 5 пасат - бери. Хочеш октавію - бери. А ті всі поради, що тут пишуть це кожного власний досвід. Тобі може повезти і будеш їздити на Б5 і горя не знати, а може і на новій машині вилізти якийсь дорогий ремонт. Довірся інтуіції...
в мене є 1.6 )))) скарг нема, і проїздивши на ньому 3,5 роки, не проміняю на октаву 1.8Т чи більше. В5-й рулить
Власне колись зробив свій вибір між октавою 1.8т і борою, око впало на якість. Досі неможу сказати впевнено, чи зробив правильний вибір, але знаю одне на 100%, наступна машина буде турбована
Хлопці згадайте своє перше авто те на якому ви ставали АСами водійської майстерності (можливо гучно сказано): маленьке, простеньке, прозоре, слабеньке (пишу про себе). А тепер згадайте скількі разів ви невписувалися в розворот чи виїзді з паркування через брак досвіду, і як тоді хотілося щоб капот був як в камаза(власне щоб його небуло) а очі були і на задньому бампері, тому про яку машину має йти мова для начинаючого водія як мені здається то точно не пася б5 не ауді А8, є куча маленьких комфортних авто з багатою комплектацією на яких саме те вчитися їздити. Я нестикався з Б5 тому про якість чи витрати на утримання нічого не скажу але як для першої автівки вона негодиться, це моя думка.