По факту один фіг. А6 новіша, деякі нюанси доробили. Трошки рестайл пройшов по кузову. Подібні, але практично вся кузовщина таки різна. А4 менша, дизайн універсаловської дупи мені явно не подобається. І ходова вже йде багаторичжна. Шо не фень шуй. Купив бензинову і другу бо порахував шо бензин/газ мені обійдеться дешевше ніж дизель. Тому я з тим не заморочуюсь. Траса - 12л газу = 5.6л дизеля. От і математика. На одне. Зато ремонт дешевший значно. Були варіанти 1.9Тді, але найти дійсно тяжко. Врахувати треба шо практично будь який 2.5Тді треба буде зразу робити, бо всі вбиті менше чи більше. По цінам на ходову нічого страшног оне бачу. Не аж на стіки дорожче ніж Б3. Навіть на вдвічі... От в Басса - так, кузов С5 виносить в ремонті колосальне бабло. Рахуєм передня вісь - всі сайлентблоки (4 на балці, 2 ричагів, 4 стабілізатора, пильник шрусів) разом з заміною винесло 2000грн. Стійки купляв на 2.6 свою по 370грн більштайни масляні і задоволений ними. Газ/масло десь в 500грн обійдеться. Не сильно то пасат і дешевший. На кватрі треба врахувати просто ше раз передню вісь по ціні. І ціну на трансмісійне масло. Нічого аж страшно немає там. Хто читає то шо я роблю може цікавитися цінами на все. Після купівля монопривідної першої за рік вложив в неї 8000грн разом з купівлею гуми і наїздив майже 40ткм. Думаю це показник. Зато тиша, комфорт, хороша комплектація... Пливе просто дорогою. Рівняти з пасатом зовсім не доречно.
http://auto.ria.com/auto_audi_a6_13716735.html 1.9TDI http://auto.ria.com/auto_audi_a6_13725199.html http://auto.ria.com/auto_audi_a6_13468789.html А бензинки зараз дешевше 8000 можна взяти. При тому шо більшість їх вже з ГБО встановленим. http://auto.ria.com/auto_audi_a6_13363027.html оцю дивився у Львові. Гарна машина і хороша комплектація дуже.
Дуже часто буває, що люди піднімають всіх на ноги, ураганом всіх випитують, сотні сторінок на форумі в стилі порадьте що купити, а в результаті ніхера вони не купують: грошей немає або передумали.. чи ще щось..
Ну я не бачив в стандартних салонах з тканини жопогрійок Ну і ще, колір білої і чи кольору слонової кості шкіряного салону, якось харизми додає мишинці, ІМХО.
а вони є а тобі крім геморою більш нічого не додає Шкіра то фігня. Зимою холодно, літом парить. Ось два основних недоліки через які я ніколи тепер не захочу шкіри. Поки жопогрійка нагріє шкіру а кондюк охолодить то весь кайф від посадки в таку тачку пройде.
В мене був Б4 2.0 бензин, нормальне авто. Їхало непогано, і расход десь біля 10 л. Можно спробувати і двигун з дизелем.
Колись також серйозно задумувався над купівлею Б4 універсала. Основного висновку для себе дійшов. що треба брати старий добрий і перевірений 2,0 знаменитий 2Е, або його наступники AGY чи ADD і ставити на нього газ. Переважно (але не завжди) в авто з двигунами 2,0 вже йде якась середня комплектація що також +.
Всім привіт! Є шанс вернутись в VW-сім'ю. В понеділок буду оглядати наступне авто: VW Jetta 2006 2.0 FSI АКПП Комплектацію по віну пробив. На що звернути увагу при огляді? Які можуть бути нюанси по кузову, двигуну, на які треба в першу чергу звернути увагу? Дякую. п.с. зайшов на форум і офігів від нового вигляду, давно так?
чесно признаюсь - заходив давно Доречі, Мартіні бачу в тебе на леоні такий двигун, що скажеш про нього?
По факту ауді хороші машини , але вартість запчастин вища чи VW по практичності б4 надійніша чим а6с4 хоча це для кожного своє бачення , салон в ауді кращий і компоновка машин краща якщо потрібне бюджетне авто гольф 3-4 в універсалі , щось покраще пасат б4 , якщо дозволить бюджет то ауді а6с4 з 2.4 або 2.6 , 2.5 дизель якщо вбити це повна біда для власника