як можна шоб масло брало , там двигун заклинити може , поміняй кольца , вирішуй сам до кого їхати , нікого радити не буду , бо ті шо мені робили , я не сильно задоволений
десь почитав шо в тебе 1 літра масла на 1000 км , може шось не так зрозумів . того і написав , що то зле коли масло бере
допоможіть хто знає Усім привіт! Значить в мене Леон 2007 р. 1,6 BSF/ я довго машину ремонтував після дтп, і вже на вихідних все зібрав в ціле, почав заводити і зрозумів що немає єнергії на стартер і на бензонасос, перевірив їх на пряму все в порядку, працюють, піДКажіть в чому може бути проблема? Доречі, запобіжники цілі!
тестер і електросхему в руки і вперід. а нема там якогось елемента який на удар спрацьовує і розмикає лінію?
Машина заблокована компютером. скоріше всього або сигналізацією, або "ударною" кнопкою. Перевір чи є "ударна" кнопка і в якому вона стані
Тільки що подивися по автодаті - вроді в тебе немає цієї ударної кнопки... але не мішало б перепровіоити по ЕЛЬЗі, або по інструкції по експлуатації на машину. Тоді залишається іммобілайзер, реле(блок управління) стартера і шукати хомут по електриці... особливо перевір землі і напруга АКБ має бути мінімум 12 в.
дуже Вам дякую! та народжується нове запитання, якщо це наприклад іммобілайзер, тоді що мені із ним робити?
Ключ запалювання рідний...??? Батарейка в ключі є, якщо є поміняти. Перевіоити чи петля іммо лежить там де треба
Повинен підійти, різниця є в кольорах (В5+ має більше варіантів кольорів), і різниця є від седан/варіант В5+ W8. І слід врахувати також, що є і праворульні В5.
Допоможіть,порадьте ГОЛЬФ 3 УНІВЕРСАЛ 1998р.Ситуація в наступному:на швидкості 100-120,5-та передача,коли машинка досить гружена(500кг),пробуксовує зцеплення(буквально на 1сек).Запаху не чути.Одні радять замінювати весь комплект(близько 1400грн),інші-їздити"до кінця" і не "паритись".В цих питаннях я "чайник",тому надіюсь на вас.Насамперед цікавить ціна питання по запчастинах і роботі. Дякую!
Тільки при такій нагрузці? А з місця якщо рушати? Зроби простий тест стану зчеплення - ввімкни 4-ту передачу і різко відпусти зчеплення (на стоячій машині, ручне гальмо не забудь зняти) - якщо машина дьорнеться і заглохне - зчеплення ще не зношене. Якщо дьорнеться і так потрохи почне їхати - значить близьке до заміни. Але з того, що ти наразі описав - я би ще не чіпав. Я з трохи пробуксовуючим зчепленням (і то при рущанні!!!) з лишніх 20 тисяч проїздив, і нічого.