Порада вірна але трішки підправлю: Четверта передача, двигун пів газа з наступним повним газом після відпускання щеплення, ручник затягнутий, під передні колеса підкладені колодки (чи впертися в бордюр) такі щоб не переїхати і різко відпускаєш щеплення +повний газ = до 3сек і двигун заглох значить все гуд, 5-7сек і заглох - неспішно збираємо кошти на заміну щеплення, більше 7сек значить як най швидше під заміну. В мене на Г2 "буксувало" під час різкого старту (зірвати колеса в пробуксовку на асвальті було неможливо) то я так проїздив приблизно тисяч 30 а зараз треба міняти бо "буксує" на всих передачах при добавлянні газу.
Дякую усім за поради.Все ж таки думаю їздити "до кінця",після все замінювати,вартість роботи таж,тільки запчастини "+".Гірше не буде!Чи я помиляюсь?
Гірше буде постепенно... з часом почне пробуксовувати на 4- тій передачі і т.д. поміняй диск зчеплення і все... можливо ще вижимний... корзина рідко летить
Як правило той "кінець" (до кінця) настає в самий непідходящий момент. Зроби просту діагностику і ти знатимеш чи скоро необхідна заміна, чи прблема в чомусь іншому.
Неочікувано привезли мені аморти задні, справжні, німецькі, от тільки незнаю для чого в камплекті є шайба,і куди вона ставиться. Підскажіть хто знає!!!! на малюнку http://vwts.ru/images/repair/38495_02.jpg вона показана під номером 5, але щоб її туди поставити треба знімати штопорне кільце яке стоїть відразу біля різьби штока. Буду вдячний!!!!
На днях також буду міняти задні амортизатори, на моїх також є це опорне кільце (№5) яке запресоване на шток. . Не зовсім розумію, що Ви маєте на увазі під штопорним кільцем, це ж воно і є (№5)? Чи можливо на Ваших амортизаторах окремо в комплекті є ковпачок (№3)?.
Кільце само собою є, але і є шайба вона іде на штопорне кільце, але перед тим треба поставити (надіти) відбійник з пильником. А вже поля цього кронштейн чашка. Я вже поміняв, задоволений і не дорого. По часу менше ніж пів години.
В мене в комплекті з новими такої шайби не було, якщо є на старих, тоді переставлю з них на нові. Я сьогодні після роботи буду міняти, вже купив також нові відбійники і пильники, а також поміняю нижній болт з гайкою. Дуже цікаво який буде результат, не можу дочекатись.
Вийшла з ладу панель приладів. Хто може сказати де можна перепрошити, перепрограмувати іншу панель під мій автомобіль. SOS! HELP! Допоможіть!!!!!!
Нарешті я знову на своїм коні. Панель перепрошили все працює. Може кому треба телефон супер електрика САША 0677125994 і фольксвагеновського хакера ЯРОСЛАВ 0673402632.Щира подяка їм і низький уклін. Може не в тему, то адмінам прошу поправити.
Думаю що не опечатка .... Нульцеву панель теж треба кодувати під версію машини. У діллера ще дорожче. Любі дії з панеллю повязані з наявністю кодів доступу, які треба витягувати з самих панелей або діставати у діллера (офіційно). Це те саме що дістати доступ до іммобілайзера..... тобто закодувати ключ.... і вкрасти машину(як окремий випадок) ))))))))) По ходу а що конкретно сталось з панеллю????
не на Б4 му пасаті. та й все кодування панелі, якщо вона має діагностичну шину(новіші авто) зводиться до прописування значення з ЕЛЬЗИ через кабель за 20$. робив таке з блоком АБС щоб його тимчасово деактивувати(прописував 00000), а потім повертав до попередніх значень. Та й імобілайзер деактивовується якоюсь примітивною схемкою за 100грн, тому це не захист