Пізно побачив тему. Якщо стара приборка ше якось дихала, то з неї зчитувалися всі дані з EEPROM(пробіг, іммо ) потім то всьо записується в нову приборку. Якщо стара приборка не дихає взагалі - EEPROM випаюється, далі вставляється в програматор, а після того робимо все те, що описано вище. В першому випадку міг помогти, але пізно побачив цю тему.
Знайти потрібну панель у нас ще проблема, треба шукати один до одного. Офіційний дилер зараз ставить все нове і в режимі онлайн прошиває нові коди і настроює двигун. Тобто завод виробник вже не дає ніяких кодів. Причина поломки попадання блискавки при керуванні автомобілем. Бо проводка і все інше цілі і немає якихось лівих підключень і колхозу.
В мене був перший випадок працював над ним, по ходу, професіонал - хакер, бо за словами людини яка мене з ним познайомила і від нього самого я зробив висновок, що для нього нічого неможливого немає. Панель, тобто плата, трішки підгоріла, враховуючи, те що я мав іший щиток він не став бавитися по реконструкції старої, а перешив все на інший справний щиток приладів.
Ніфіга собі.... то десь рядом мало шарнути..... статика мала бути величезна, бо гума на колесах має скидувати статику в землю і до панелі не мало дійти
Блискавка в грозу вдаряла декілька разів недалеко і одного разу біля машини чи в машину, важко сказати, бо був такий спалах, що аж осліпило по дорослому.
Біда-чорна... Здоровенькі були! Мене скоро "шляк" трафе з тим пасатом....!! Кароче, маю VW b5 99р.в., 1.9tdi, AWX 130 к.с.! Пішли спати 3!! насос форсунки! : Ніде не можу знайти!! Шановні ВАГоводи, доможіть знайти, якщо можете!! бо спалю ту машину і куплю Таврію!!!!!!! № по VW: 1. 038 130 079 F № по Bosch: 1. 0414 720 266 (ориг.) 2. 0414 720 216 (ориг.) 3. 0986 441 560 (реставрація) P.S: Цікавлять тільки б/в або нові по ціні б/в! тел. 063 344 80 04 Буду дуже вдячний!!
038 130 073 по ВАГу подойдет? от 300 злотых в польше=750 грн + людям за доставку, процентов 10, как кто берет
Як мені сказали дизелісти- треба шоб номер і букви збігалися!! Якшо ти маєш на увазі 038 130 073 ВА - то від 115к.сильного тягла!! P.S: мені треба 4 форсунки!!
Невже важко зїздити до тих майстрів, які не розводять на форсунки? Ті форсунки не летять отак з нічого і всі разом! Ти що туди нафту заливав? чи присадки? Не ведися на розводи, бо гроші то немаленькі. Більшість сервісів побачивши коммонрайл систему навіть не глянувши кажуть що тре форсунки міняти, бо самі навіть не знають як їх провірити. А провірити можна лише на стенді, попередньо промивши.
http://allegro.pl/pompowtryski-vw-passat-audi-1-9tdi-130km-al-i3523938051.html http://allegro.pl/pompowtryski-audi-vw-skoda-seat-1-9-tdi-130-km-i3522267607.html любой каприз. при такой цене нужно быть уверенным что это форсунки
На цьму двигуні не коммон райл, , а PD-шні форсунки.... ті що стоять в ГБЦ і по них розпредвал лупить. Але 100% що всі не могли полетіти. Там є багато причин поганої роботи вприску і форсунки не є найперші.... Але чоловік не вказав причини чому випішив що форсунки погані
Потрібна допомога!!! Після зливного дощу що був цієї ночі перестали працювати склоочисники, пічка і обігрів задного вікна.. в чому може бути причина???
Найшов в чому причина... коли включаю зажигання то не працює те що я писав... а якшо повернути ключ трішки назад, щолкає реле і все починає працювати... тепер незнаю в чому причина в замку чи може в тому реле?
Хочу спростити всі ваші сумніви і здогатки....... В нашому місті герої багато дизель сервісів, але не всі роблять такі форсунки, бо це звичайні і не коммон райл, а PD-шні насос-форсунки! (долбані) !! На скільки мені відомо- тільки принаймні на одному сервісі є діагностичний стенд для такого типу форсунок - а це Bosch сервіс в Бартатові!!!!! Там їх продіагностували і............ одна форс. - труп! друга - можна замовляти парастас! третя - на 50% жива! четверта - на село-піде! Я почув то і ох..в!! Я так само їм не повірив і через друга-свата-брата знайшов там спільного знайомого,який знов їх провірив і те саме сказав!!!! Ремонт (заміна розпилювача і все) в них коштує 200-240$, і гарантії ніякої бо далі в механіку вони не лізуть!! От так вот............................
скоріш за все в контактній групі... раз ти пишеш, що повертаючи ключ назад реле починає щолкати, значить реле точно ні при чому;
Це мене вже тішить але зовсім! Вар.№1--- невказано № форс.! Вар.№2--- з моїм знанням польської- є тільки 2шт.! Але і на тому спасибі- завтра дам знайомому ссилкі, хай звязується з кшисіками і розпитує шо до чого!