Допоможіть!!!

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Disel, 13 жов 2006.

  1. gora

    gora Active Member

    Авто:
    Golf 4
    Підкажіть будь-ласка!!!

    [​IMG]

    Підкажіть будь-ласка що це за пристрій такий цікавий? Справа в тому що я не спеціаліст, але останім часом під час того коли працює двигун цей пристрій видає дивні звуки(цок,цок,.....). Тому мені цікаво що це за агрегат такий і для чого він подрібний!!! Підозрюю що ці звуки до добра не приведуть!!!!
     
  2. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Я можу помилятись, але мені здається що це абсорбер і клацає його клапан.
     
  3. gora

    gora Active Member

    Авто:
    Golf 4
    А для чого він потрібний? Вибачте за банальне питання!!!
     
  4. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Він і є, то клацання то вирівнювання тиску в баку з атмосферним. Адсорбер вбирає пари бензину,для екології.Може той клапан якось заїдає?
     
  5. gora

    gora Active Member

    Авто:
    Golf 4
    Якісь серйозні наслідки від цього клацання можуть бути?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якраз коли цокає то працює... як перестане цокати -поламався.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не зовсім так. Він вирівнює тиск тільки коли пари бензину в баці розширяються, а коли в баці навпаки тиск стає меншим за атмосверний то повітря в бак повинно зайти через кришку заливної горловини (в ній є клапан).

    В любому випадку цокає він чи перестане для машини гірше не буде і ти спокійно можеш далі їздити
     
  8. gora

    gora Active Member

    Авто:
    Golf 4
    Да і ще одно від цього "Абсорберта" іде трубка яка веде в двигун, і в тому місці де вона зєднується з двигуном підтікає масло!!!! Це нормально?
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Коли підтікає масло в любому випадку не нормально. Я не знаю що в тебе за модель вприску, але трубочка має бути підєднана до місця де є вакуум на вході.Якщо там є масло то значить щось не в порядку з вентиляцією картеру. Але добре обдивися може масло з іншого місця підганяє.
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    На Пасаті В5 1,8 20V така сама хрень була і так само цокала. Все ок!
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Повністю згоден з kym
    Ніякого масла там бути не повинно. Вечором подивлюсь куди та трубка в тебе входить і що там ще є але ти повинен перевірити чи точно це іменно масло а не бензин чи вода.

    PS:Дозволю собі поправити - не "Абсорберт" а "Адсорбер"
     
  12. gora

    gora Active Member

    Авто:
    Golf 4
    Проблема була в коробці!!
    В редукторі обірвало закльопки (це давня хвороба гольфофських ККП)!!!
    Стояв перед вибором купляти б/у за 370 євро чи ремонтувати!!! Зупинився на останьому!! Отже получилося:
    400 грн. - робота
    200 грн. реставрація якихось там деталей!!!
    130 грн. - зварка тріщини!!
    В сумі 730 грн. - за реставрацію КПП
    + 400 грн. знятя КПП + 240 грн. масло!!!
    Отже в сумі 1370 грн. з а КПП.
    Ну я пішов далі і замінив рульву рейку (ще при купівлі знав про цей недолік, ось випала нагода і її змінити). Також стояв перед вибором реставрація чи купівля б/у. випрішив купляти знайомі привезли із Німеччини за 150 $ (за реставрацію хотіли 220 $). + масло 80 грн. + 200 грн. за знятя і поставку.
    Отже в сумі десь 1400 грн.
    + фільтра ще десь 150-200 грн. вже не звертав уваги!!!
    Це ще притому що машине ще не поставлена на облік.
    Ось такі то справи мій перший ремонт обішовся десь в 3000 грн. (за ці гроші думав поставити на облік, як кажуть "мої фінанси поють романси")!!! + ще потрібно зробити розвал+ змінити резину!!!!
    Але всерівно я щасливий власник на мою думку найкращої машини в світі!!!!
     
    Останнє редагування: 1 гру 2009
  13. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    Допоможіть розібратись!!!!!!

    Ще раз вітаю всіх зі святами,старим Новим роком і т.д і т.п.
    Суть проблеми:сьогодні виїхавши з Винник ,я доїхав до "Магнусу" припаркував машину на 1-1.5год (проблем не було).Потім поїхав на стрийську і почув якесь дивне і доволі голосне жужання в районі бензонасосу (той ,що під днищем).машина ще їхала,хоча пару разів глохла,але заводилась з пів-оберту.Я доїхав до автовокзалу,знов годинна передишка (перукарня) і я їду вже по окружній до Винник.жужжання було і тоді але я навіть розганявся до 90-100км.І мені ще мабуть заканало що машина заглохла вже в самих Винниках.Я пробував її заводити-вона заводилась і тут же глохла і так з 10 раз
    питання:що це може бути???????? і що робити??????????
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Скоріше всього кирдик бензонасосу. Провіряй чи створює потрібний тиск і чи взагалі качає. Бошівські насоси такі і є ... спочатку шумлять (попереджають що скоро кінець) а потім кирдик.
     
  15. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    а може хто знає де і скыльки він коштує?
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вони є різні на різні системи вприску. Напиши що в тебе за вприск і код двигуна дай.
    Але спочатку провіряй, може сітка бензонасосу забилась, може фільтри, може реле підгоріло і не дає повної напруги. Насос штука не дешева і щоб міняти треба точно знати що то він.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Швидше за все в глибокому снігу деформував корпус бензонасоса високого тиску, або просто він своє вижив (правда в останньому випадку він жужить до півроку а не 1 день). Коштує він від 700 грн. Можна пошукати по форуму майстерню на Водогінній, яка реставрує ті насоси - здаєш старий і за півціни отримуєш реставрований. Такі їздять рік-два. Нові їздять до трьох-чотирьох років і продаються практично у всіх автомагазинах, що спеціалізуються на vw. Контакти реставраторів шукай через "пошук". Успіхів.
     
  18. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Насос тільки навісний чи є ще погружний в баку?
     
  19. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    на моїй машині стоїть 2 насоса
    вприск ке-жетронік
    авто високе-наврядчи шось міг деформувати
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну то тим більше треба опреділятись чи накрився насос підкачки чи високого тиску.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)