Була аналогічна фігня - накривуся погружний насос в баку, коли рівень бензину знижувався до 30 л (майже пів баку) навісний журжав не по-дєтски. Рекомендую перевірити в першу чергу погружний.
я писав лише про насос високого тиску, підвісний так не гуде. І незалежно від причини, вдарив чи зносився, міняй його, це замінник, його треба міняти кожні 50 тисяч. Підозрюю, що в тебе ще рідний
Долий бєнзи в бак, може дійсно погружний насос не прокачує як мав би. З вищим рівнем йому мало б полєгшати.
допоможіть придбав visa scope mod 4000 і tecnotest mod 948 diagnostic analyzer допоможіть знайти програми і літературу . буду вдячний за будь-яку інформацію
Многооперационный центр VISA разработан для централизованного управления диагностическими операциями на современных авторемонтных станциях. Все операции координируются центральным IBM компьютером, к которому подсоединяются различные диагностические приборы в самых разных конфигурациях и исполнении. При необходимости периферийные устройства могут работать автономно. Стандартный центр может одновременно работать с мотортестером, осциллоскопом, сканером бортовых компьютеров, газовым анализатором, дымомером для дизельных двигателей, роликовым или площадочным тормозным стендом, стендом проверки амортизаторов и стендом проверки фар. Центр может быть оснащен базой данных на различные модели автомобилей. Ведется база данных на каждого клиента, результаты тестов и графики процессов распечатываются на цветном принтере. Центр VISA сертифицирован ГОССТАНДАРТОМ РФ и рекомендован к эксплуатации в качестве средств измерений на всей территории России. Существует большое число вариантов комплектаций диагностических центров, начиная от центра моторной диагностики и заканчивая полным диагностическим центром.
так то ще Ленін казав..... от так і робим І можна до нього ELSA підключити щоб видавала нормогодини на кожну операцію, і GFS щоб по кожній помилці видавало рекомендації по ремонту і електросхему... а взагалі він зчитати коди помилок з памяті бортового компютера може хоча б в стандарті ОБД. Взагалі Так російські стандарти на території України не чинні. А Васю можна до нього підключити....?
Допоможіть будь ласка розібратися!! Шановні друзі.. хочу у вас щось запитати!! підкажіть і розкажіть що робити!! маю документи на пассата В6!! кузов згорів.. чи можна пригнати з закордону пасата?? чи треба платити мито!!! які проблеми там треба вирішувати? що куди платити?? скльки приблизно коштуватиме? вартість машини в німцях 8000доларів!!! опишіть будь ласка все !!
Потрібна допомога(порада) Значить сталася неприємна ситуація зі мною злетів мене ремінь генератора вже на підїзді додому вчора. пробував його поставити на місце але мені цього не вдалося. запитання чи доїду я завтра (за умови що я заведуся) до сервісу (десь 3 км) двигун в мене дизельний електроніки там немає ,тому електрики багато не потрібно так як свічок там немає головне щоб хватило сили розігріти свічки накалу і заветися далі вже можна їхати? якось я намагався його поставити в мене не получилося може хтось підкаже як це правильно зробити? підйомника немає тільки домкрат. і запитання чому він злетів? робив заміну цього ременя 1 місяць назад. в мокру погоду він свистів але до того теж таке було.. це означає що шківки стерлися і їх потрібно міняти? чи просто коли міняли мені його то недотягнули?
Скоріш за все недотягнули, а щоб ремінь поставити назад, треба якраз попустити кріплення генератора, натягнути ремінь, і затягнути кріплення. Генератор в машині не потрібний, якщо акумулятор заряджений, так що 3 км, має не бути проблем. Єдине що лямпочка світитися буде що зарадка не йде і машина на акумуляторі працює.
Не зовсім згоден з Bass, була у мене така ситуація, злетів ремінь генератора, і без нього десь так 2 тижні їздив (тупо не бачив, шо тахометр впав ), поки акум геть не сів, такшо 3 км то легенько якшо акум нормальний
Дякую за допис звісно але я неможе втриматися щоб не прокоментувати)) поперше починати з фрази "не зовсім згоден і потім писати те саме це якось не правильно, по-друге якщо тупо не бачив що він злетів - звідки такі дані "2 тижні" якось непонятно)))))"
http://volkswagen.msk.ru/forum/pda/index.php/t112654.html подивись тут може щось найдеш,якщо ні то сорі про свист можу сказати в мене в Гольфі був такий не приємний свист(гул як хто називає) то в середині генератора шестерні постирались,заніс в ремонт зробили і їжджу наче все добре обійшлось 150 грн.
справа в тому шо стрілка тахометра впала десь за два тижні до того як я побачив шо злетів ремінь, я думав може якийсь датчик накрився чи що, просто не звертав уваги, а потім, коли побачив шо ременя нема, то зразу зрозумів де собака зарита , а на рахунок "не зовсів згоден" то або я троха не правильно виразився або просто не до кінця зрозумів bassa, пізно було , в мозку переважають процеси гальмування