спробуй взяти в магазині контактну групу,витянути свою фішку і А К У Р А Т Н О ! прокрутити викруткою контактну групу як що все гуд то зразу міняй,я чомусь більш як впевнений
але ж в рейлері або релюхи або дроти туд без тестера на око тугуювато,хіба релюха яка вискочила і без контакту або обрив,хоча в мене таке було з контактною групою і згоріла після чистки пічки,тобто точно нарушив,вставив релє,помняв контактку і гуд
в Олега М. брав то вроді 135гнр така як в тебе я на Т2 брав ,чи то на Б4 така ціна точно непамятаю набери Олега він тим займається.
Сьогодні зняв кнопку вмикання фар і замітив що коричнево синій дріт поплавлений це може бути за нього проблема з щитком приборів? за що цей дріт відповідає і куди він іде??
Ото бреду понаписували!!!! Там під панеллю справа є контактна колодка, куди масси підходять, подивися, чи нічого не вилізло!!! Ось тобі пару ссилок, думаю допоможе http://www.autoprospect.ru/volkswagen/golf2-jetta/12-14-9-kombinaciya-priborov.html http://www.autoprospect.ru/volkswagen/golf2-jetta/12-14-16-vyklyuchatel-sveta-stop-signal.html
Відключи фішку ДХ і попробуй заведи машину..... можеш навіть один дротик відірвати від фішки і попробувати завести...))))))
ДХ - це котушка індукції, і вийти з ладу може лише при обриві обмотки, а чи обрив визваний механічним пошкодженням чи електричним (коротнув провода і подав велику напругу) це вже треба розбиратись та авто не заведеться. А от глючити через поганий контакт в з"єднаннях проводки може і це досить поширено, бо з ДХ виходить дуже слабенький імпульс який підсилюється комутатором і відправляється на котушку яка в свою чергу і видає іскруподаючи на трамбплер який розподіляє за допомогою бігунка на який циліндр переадресувати іскру. В сучасних авто відмовилися від трамбплера як такового бо чим більше з"єднань і проміжних ланок тим менш надійною буде система.
Проблема вилізла знову. Трохи поїде, потім починає падати тяга, смикає, а то і глохне. Постоїть і знов заводиться. купив інший трамблер. Поміняю, подивлюсь
Привіт Візьми в когось трампльор на підставу.........(переконайся ,що датчик ) Розборка трампльора ( акуратно ) там на пластині - датчик холла (подібне на головку від магнітофона з трьома дротами), переробляти треба кріплення. Але найкращий варіант - цілий трампльор поміняти.
дивно , в мене ситуаія просто цікава була ка само їхав , став і не рухався , почекав трохи і вона завелася , раз з трамбльора кусок пласмаси витягнув , ну але то вже минуле , в кінці кінців купив новий і все ще в мене подібна ситуація була на 8-ці жигулю , то там камутатор так само горів , ну але це так загальна інформація , я б це так не залишив