Досвід vs молодість, або "старіше але якісне" чи "новіше але корея"

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем DEMO, 15 бер 2010.

  1. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Сьогодні заїжджав до мене на сервіс оригінальний 2-й гольфик, 1987р.в. рідна фарба, оригінальні диски ZENDER, шильдіки на крилах вользбург і ще купа приємних штук, пробіг 300тис. я просто від стану облизався, мужик з забитого села купив на базарі в дрогобичі за 3200 бульбу возити. прийде піпєц ексклюзивному гольфу :sad:
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ти хоть встиг зробити декілька фоток, шоб нам показати???, чи не подумав? :morning1:
     
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Ага, забув, але він в нас буде обслуговуватись...
     
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ну то завари йому багажника щоб не зміг
    бо
     
  5. Niko

    Niko Active Member

    Авто:
    Geely Emgrand 7, VW Passat B5 1,9 TDI - був, VW Passat B4 - був
    але трішки повернуся до теми - теж маю VW (задоволений на 100%:yes:), але машинці вже 15 років - і починаю думати про щось новіше...
    До речі новіше може бути не тільки корея - є й інші європейські виробники, окрім німців - французькі машини, наприклад рено, пежо...
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Дорогі в обслуговуванні і не придатні для наших доріг, бензи, масла і т.д.
    Одним словом - дуже делікатні.

    моє ІМХО - майбутнє за ЕЛЕКТРОмобілями, тому не розумію одного - навіщо ганятись за принципом "старе-нове", коли оте і нове і старе скоро буде в одну ціну??. В 2012 році Рено планує налагодити серійний випуск електромобілів,
    а ФОльксваген взагалі планує бути лідером по продажам і випуску цих автівок.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Багато французів рядові сервіси навіть не хочуть брати.
    Наш сервіс. теж без ентузіазму беоеться за французів, за деякі види робіт навіть не беремося, посилаємо....

    А взагалі майбутнє за автомобілями на альтернативному виді енергії, але ходовка завше буде :), нічого кращого ніж підвіска типу максферсон не придумано
     
  8. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Трамваями за 12к ))))
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Бош + багато :rofl::rofl::rofl::rofl:
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Непоганий такий "трамвайчик" http://www.zr.ru/a/125892/ Audi A1 e-tron 1,9л на 100км, або 50км лише акумуляторах, що мені б на кожен день хватало б з головою ))
    А по темі - вибрав би німця, хоча черато також доволі подобається.
     
  11. Niko

    Niko Active Member

    Авто:
    Geely Emgrand 7, VW Passat B5 1,9 TDI - був, VW Passat B4 - був
    теж вибирав би німця, але й від новішого мегана чи пижика 406 не відмовився би.
     
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    308 Пижик гарніший)))
     
  13. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    Нееее.. моя следущая машина Octavia tour combi 1.8 Т 4х4 .
     
  14. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Не випускають їх вже :sad:( 4х4 тепер тільки в скауті і єтті йде

    знайти нормальний неушатаний варіант з б.у. важко дуже.
     
  15. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    Ну и хрен с ним с полным приводом )))) Пысы как вообще отзывы по 1.8 Т ?????









    __________________[/quote]
     
  16. misha

    misha Початківець

    Авто:
    Октавія 2.0 2003р газ-пропан
    А я,враховуючи свій досвід(мав:2108-87р.в і 90р.в,Фольц Джетта 86р.в і 89р.в,Опель Астра універсал 95р.в 2109-93р.в і 97р.в,2111-01р.в,Фіат Скудо-98р.в,Цітроен Берлінго-03р.в,зараз Октавія-03р.в),схиляюсь до такої думки:Звичайно хочеться,шоб машинка була чим новіша,недорога,надійна та ше й гарнюня...Але якшо за однакову ціну вибирати Досвід vs Молодість(якщо йдеться про корею,китай і т.п.),то я за перше...Чому?Всі машини добрі-поки їздять!Як доходить діло до ремонту(навіть фільтри поміняти...)чухай,брате,там,де не свербить...І тут "на коні" той,в кого "народна"(в значенні німецька,бо ми говорим про іномарки) машина...Приходиш на базар чи в будь-який магазин,буває шо треба й на шрот-на тобі любе-рябе!(Сьогоднішній приклад:відламав я пластмасову трубку,в яку щуп запихається...маг."Сигнал" на Кульпарківській,ціна-15 грн!)Не буду сперечатись:зараз з запчастинами до будь-яких марок,практично,проблем нема...Але особисто знаю "щасливих власників" "китайозів",які або чекали на запчастини довго й нудно,а в гіршому випадку "мутили" шось з "совєцкого"...Я завжди буду прихильником тих машин,які надійні,перевірені часом,недорогі й нескладні в ремонті й обслуговуванні...P.S.Це моя субєктивна думка.Можете не погоджуватись.Хто за-підтримуйте!
     
  17. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    писав вже в темі про покупку Октавії відгук від майстрів шкода сервісу

    Ресурс турбіни залежить в першу чергу від режиму експлуатації двигуна. Яким маслом кормлять двигун, наявність турботаймера.
    Може виходити до 500 тис. легко. Але і за 80тис. можуть ушатати.
    Проблемою цих двигунів є маховик (демпферний).
    Його ресурс близько 150тис

    Відгуки про мотор також дуже позитивні: еластичний, тяговитий, по розходу нормальний.
    Дуже відчувається турбояма до якої треба звикати.
     
  18. misha

    misha Початківець

    Авто:
    Октавія 2.0 2003р газ-пропан
    Розкажу історію:був я нині в свого майстра-гаражника.Позвонили до нього якісь чуваки знайомі,кажуть ми знайшли Суперба 2007р.з 1.8Т,пробіг 105тис,ціна-шара 13 штук вічнозелених,треба глянути на нього "опитним оком" авторитетного майстра,бо там якісь проблеми з мотором,чи візьмешся за ремонт...Поки ті хлопці за ним(майстром) їхали,він пішов до свого сусіда,також "спєца-аматора", спитатись шо до чого,бо той колись мав справу з таким мотором...Поїхали дивитись...через годинку приходить і сміється...Машина не заводиться,масло чорніше ніж смола,в двигуні якісь дивні звуки,коли крутити стартером,бите крило,бампер,колодок нема,шини "лисі"...но ціна приємна...Виявилось машину забрав банк за несплату...Хлопці "підприємливі",хотіли тачку підшаманити й нагріти штучку-дві...Якось він їх відрадив.Ремонт двигуна-космічна ціна...невідомо чи турбіна "жива",шоб шось крутити треба мати фіг знати які ключі,механізми й приспособлення...+розбирати в машині "морду",бо нема доступу(може це тільки в Супербах...але чув шо в Пассаті В5 також...)Одним словом, майстри не хочуть звязуватись з такими двигунами...на сервісі це дуже дорого коштує...А мораль цієї байки така:Купи собі таку "дешеву" машину:)
     
  19. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Так і є але то для супербів, пасатів, бор тому шо в них положення двигуна повздовжне тобто для того шоби поміняти ремінь ГРМ треба розбирати всю морду замість (як в поперечному положенні двгуна) можна мати нормальний доступ без особливих розборок машини. Октавії побудовані на базі гольфа 4 де положення двигуна поперечне і там з обслуговуванням все ок.
    Якшо двигун повздовжний то ті мотори ремонтують по принципу якшо вже ремонтувати то все відразу шоби по два рази не лазити.
     
  20. misha

    misha Початківець

    Авто:
    Октавія 2.0 2003р газ-пропан
    Друже,я згідний,шо ми з тобою однієї крові,виявляється ше й земляки,бо я в Рівному народився,але,ти мені,вибач,шось ти наплутав...бо якраз Бора,Гольф4 і Октавія "одними нитками шиті"...Мовчу за Пассата,бо не бачив,але в БОРІ ТОЧНО МОТОР ВПОПЕРЕК!А на рахунок заміни ремня ГРМ(якраз сьогодні свій міняв),то ну його в пень!Там не менше треба розбирати...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)