Відповідь: Драг! нормально ви мені відбили бажання їхати на драг. моторстоковий плюс компресія слаба кольца міняит требе ((
Відповідь: Драг! шо тут аргументувати мій гольф і петра гольф едентичні мотори а мій скорше проїжав 402 метри !
Відповідь: Драг! я думаю шо навіть зарас коли він забрав мою форсунку і підтюнив свій мотор в мене залишаються мізерні шанси на перемогу !
Відповідь: Драг! не люблю програвати. плюс по великому рахунку драг це гонка бюджетів. А хто такий квас і ош він робить з двигунами? маю на увазі конкретно
Відповідь: Драг! квас модний геній тюнінгу він тюнить не тільки мотори а робить все для того шоб машинка їхала швидше
Відповідь: Драг! Помилкова думка. Без мозгів бюджет не поможе. Ну ясно, якщо ти не з тих які беруть пачку долярів, їдуть в тюнінг-ательє і говорять "зробіть щоб їхала" Але Львів до того не доріс, та і так нецікаво. Значно цікавіше коли сам думаєш які запчастини поставити.
Відповідь: Драг! Зараз ввели той закон шо можна любого року ввозити машину я міркую пригнати, але спочатку треба права дістати, ну все забули ато я багато говорю і ше добіди невийде!!! Мартіні постирай ті пости
Відповідь: Драг! клас, а скіки то коштує, ну в гаманці скіки грошей треба мати на то чи не вартує возитися з 1,4?
Відповідь: Драг! грошей нема і дуже хочу вивчити шо треба ставити. зараз думаю над нульовим фільтром дальше мої знання про тюнінг нульові по мотору. я читаю трохи інфи в неті але покішо мало шо розбераюсь.як почуьт чуит буду свою тюнити то одночасно буду чити ну але в драгу важливо передачі переключати і відчувати пік крутящого моменту?
Відповідь: Драг! Наскільки я знаю нульовик на стоковій машині майже ніфіга недає може чут чуть іто, якшо ти поставиш прямоток і нульовик і ше шось в тому роді от тоді з нього буде толк, якшо я неправий то поправте:mrgreen:
Відповідь: Драг! Ну по гольфах я тобі нічого конкретного не підкажу.. Попробуй распредвал пошукай, плюс до нього нульовик і повний прямоток. Ефект буде непоганий. Це самий простий спосіб підняти потужність. Хоча її пік буде на вищих оборотах як і пік максимального моменту. Коробка теж дуже важлива. Багато залежить від того як підібрані передаточні числа, короче треба підібрати так щоб фініш був на максимальних оборотах якоїсь передачі. Але на гольфи я незнаю чи є вибір запчастин. Переключатися .. То треба по ВСХ свого мотору дивитися коли переключатися, і знати свою коробку, щоб бачити куда падають обороти. Можу припустити що якщо переключатися на піку моменту то ти злиєш всім
Відповідь: Драг! Кожен може знищувати свої повідомлення!!! Клацаєш на пості "Редагувати", а там побачиш кнопку "Видалити". А ще в модератори мітиш :mrgreen: (не в обіду сказано)
Відповідь: Драг! Ну дякою, просто я на багатюох форумах сиджу і там неможна наскільки я знаю, а за модератора:twisted: (шутка)