Відповідь: Драг! ти ше б ставку зробив...ше ен відомо на чому тервел буде їхати...а може йому сі зах це на мому гольфику проїхатися? якшо ен секрет з ким провіряв? зі мною тобі так і не вийшло поганяти
Відповідь: Драг! шо ж ти фраєр здал назад... А Сані ріспект, перша машина (не то шо перший драг!), і сразу в бой! Так і треба на ГТІ!
Відповідь: Драг! Та їздив з одним колєгою по роботі. Гольф 1.4 моноінжектор, 92 рік, свіжопригнаний. Був. Тройка програє, бо вона важка порівняно з двойкою.
Відповідь: Драг! Яй не подавав ініціативи з кимсь ганятись. І не блатую з того приводу. Ше навчитись треба. Тєхніка в руках індєйца...
Відповідь: Драг! Додано через 3 хвилини Якшо не шариш в тюнінгу двигунів,почни купувати і читати "Форсаж" і "Тюнінг експерт"!!!В форсажі про тюнені тачки, в експерті- про запчастини, методи збільшкння потужності і т.д.!!!Сам читаю. Додано через 10 хвилин Нульовик дає +0,5% потужності,але це не головне!Найголовніше це те , що: 1.Звільняє місце в підкапотному просторі. 2.Мотору набагато легше дихати! Додано через 13 хвилин Задняя банка-это понт для приезжих! Нормальный прямоток дает 6-7 л.с!А банка ток звук!Прямоток может быть 4-2-1, 4-2, и вообще 4-0,но это только на дрэгстерах!
Відповідь: Драг! то можливо і так але і гамна туда всякого більше летить.. як каже мій брат про ті фільтри "Нульовий опір - нульова фільтрація" міняти повітряний фільтр частіше і буде нормально дихати твій мотор
Відповідь: Драг! На 0.5% ? Не забивайте голову дурницями.. Той лох-набор (нуляк+задній баняк) і так нічого толком на дасть
Відповідь: Драг! Тіко гуде і зашибісь виглядає. А везти пасажирів,хоч в Рівне...- всім голова болить, якшо менше 120 їхати
Відповідь: Драг! Гуде зачьотно! Я бувало стою на Шептицьких, курю - то здалека чую - моцний гольф Тревела їде! До речі, який в тебе вихлоп? Штатний з забраним баняком? чи шось купляв?
Відповідь: Драг! Мене теж пре , коли гуде, але не самому доводиться їздити. Блинь - я тепер, помітив, сам , взагалі мало їзджу...
Відповідь: Драг! мені штатного забагато я якби собі і ставив то такий шо приглушує бо штантий як та пірделка з базару ричить на оборотах.. от на 4500 починається казочка
Відповідь: Драг! та ладно, в вас всіх дєцкій лєпєт проти білої скіроки малого...коли він підїжджає за метрів 100 до будинку, то вікна звенять, а коли пролітає під вікном, то типу як винищувач звуковий бар*єр проходить...кароче сусіди в ах..ї а в мене перед теперішнім ультером детеемовський баняк стояв без струменниці і пламягасителя (була система колектор 4-2-1, труба 60ка і баняк, тепер додалась струмениця і сер. банячок з пламягасительом), то мало того шо був раллійний звучок, ше від вібрації розкручувались самонарізи які обшивки і панель кріплять, а при переключенні передач після 3000 об з вихлопної був метровий хлопок полум*я, вночі дуже еффектно було кататись, коли з горки на передачі скидав газ, то ззаду взагалі було вогняне шоу. Але враховуючи всі мінуси такої системи (поплавлений задній бампер, а деколи і передній ззаду стоячої на світлофорі машини, нереальний шум і вогннебезпечність), було проведено її окультурення. Хоча мав щастя з таким прямотоком з*їздити в Крим і назад 2 роки тому. Не встигли сусіди розслабитись , як брателло на скіроці достойно продовжив мою справу.
Відповідь: Драг! Найкраший звук в скіроці - коли знято все крім штанів. Тоді, коли я їхав по кільцевій, мене чули в центрі Сокільників. Колись знімав колектор і так їздив без капота - не то.
Відповідь: Драг! найшли про шо тему перевести, :mrgreen::mrgreen::mrgreen:гуте зачотно в мене і все:razz::razz::razz: