Ну можете привітати 3 місце Здув Сеату Ліон 2.0 150к.с., перший раз його вставив на багато корпусів, а 2-й раз проспав на старті, потім вже його наздогнав але було пізно... 1-ше місце Skoda Oktavia RS 2.0Turbo 4x4
Вітаю, але мушу сказати, що на своєму сірку я вставляв і леона і рс-ки 4х4 і 2х4. В тебе кпп 2Y? Якщо так, я б радив заміряти потужність на стенді.
Так в мене 2Y, але в мене завжди враження що твій сірко краще їде, треба буде попробувати....викликаю на драг твого сирника РС-ка 4х4 була чіпована на 2??к.с. Леона 1-й раз вставив на багато корпусів, 2-й раз я пізно стартанув, відставав більш ніж на корпус на фініші наздогнав і програв буквально метер. Взагалі я вважаю що мав бути 3-й заїзд вирішальний. Чи не так? Та ще зчеплення вже барахлило а це був привід його добити, щоб замінити
Сирник на довгій коробці, без 2Y він не поїде швидше. Але пробувати треба, буду свистіти, коли заїду на ньому до Львова. Звичайно, що так! Не розумію, чому йому присудили 2-ге місце, якщо серед вас була нічия... Я би теж невдало стартанув, якби побачив, що перед капотом ця СТАРТЕРКА спочатку дуже налякалася а потім налякалася ще більше
В суботу на драг хтось буде? 10 вересня 2011 року при організації Львівського Тюнінг Клубу та Львівського Клубу БМВ у Львові на вул.Городоцькій (Ряшівська-Мотозавод http://goo.gl/K9l30) пройдуть змагання по драгрейсингу (гонки на прискорення 402 м). Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь а також глядачів. Телеметрія, цікава програма гарантовані. Регламент для учасників Стартовий внесок - (уточнюється) Розподіл по класам: 1 клас до 1800 см. куб. 2 клас від 1801 — 2500 см. куб. 3 клас від 2501 — 3500 см. куб. Unlimited від 3501 см. куб та більше. коефіцієнти: • для автомобілів з турбонаддувом (монопривід) К = 1,6 • для автомобілів з турбонаддувом (повний привід) К = 2,0 • для роторних двигунів К = 1,3 • для автомобілів обладнаних закисом азоту К = 1,5 • для автомобілів з механічними нагнітачами К = 1,3 • за два будь-які доопрацювання * К = 2,0 * мається на увазі, два будь які доопрацювання з наведених вище у коофіцієнтах, приклад ( турбонаддув+закись азоту) !!! Таймінг !!! 8.00-11.00 Реєстрація 10.00-12.00 Вільні заїзди 12.00-12.30 Урочисте відкриття 12.30-15.00 Кваліфікаційні заїзди 15.00-18.00 Фінальні заїзди 18.00-18.30 Урочисте нагородження ___________________________ В Регламент внесені зміни !!! Команда і пілот. Під час заїзду в стартовій зоні може знаходитись пілот і 2 механіки від команди. Під час старту: тримати авто, штовхати авто , механікам знаходитись біля авто в радіусі 2 метрів заборонено. Порушення будь якого з наведенних пунктів, карається поразкою пілота в данному заїзді. ці правила будуть суворо дотримуватись !!! Взято ось тут: http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=19&t=25211
У всьому світі крім Львова на драгу ділять класи за типом приводу а потім за об'ємом. Ставити на 402 метри задній і передній в одному об'ємі як мінімум тупо. Я вже мовчу про повний.
перешугані всі якісь, навіть просто заради цікавості можна було приїхати, адже було багато авто, які не змагалися, а просто стояли!! Для GTRа так)))) пацани понаїхали на всяких жигуликах, хотіли драгатися, а 150 грн за участь - копійки))) А просто автошоу, тіпа себе показати, на інших подивитися, то в ніс коле?
Нафіга їхати.... я з вікна дивився.... зверху краще видно. Треба було Сірків туди притягнути всім би жару дали в своєму класі
Олег був, і переконався, що до двигуна потрібна ще й майстерність. От якби пана адміна на свому сірку, ото да!!!!!!! А то дивєтка вставила Camaro RS бля....дство