EGR - глушити чи не глушити

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем XFox, 26 жов 2011.

  1. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    ЕГР не працює тільки на холостих і в режимі повної нагрузки, як заклинив то вже не добре, мо краще взагалі заглушку завалити )
    10 л то не нормально? ))) Місто місту рознь, в мене по трасі 5.8-6, місто то дуже відносно ... Газ-тормож, ідіот шо говорить по мобілці і не їде, треба його швидко обїхати і тд і тп... )))
     
  2. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Куплю залушку і закрию дірку, в їзді гірше точно не стало, АЛЕ!!! маєш гарантію шо сажа не летить знову в циліндри... )
     
  3. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    ЕГР заклинив на 69,7%(Юра казав, що він заклинив в нормальному діапазоні).
    Шо значить нормальний діапазон, наголошую, що на холостих, при прогріві вихлопні гази НЕ ПОВИННІ ПОДАВАТИСЯ В ЦИЛІНДРИ, то як може бути нормальний діапазон )))
     
  4. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Ну наскільки я чув, то в тих двіжках є турбояма... бо коли вибирав машину то їздив на кількох, ситуація та сама....
    турбіна працює, але дути починає на повну при певних оборотах
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Працює і на ХХ, але після певного проміжку часу (5-10хв.)
    Для НФ моторів може і так, але для 1Z то явно багато, та й в мене при повних віджигах шо на одній (з НФ) шо на другій більше 9 не виходило.
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    При яких саме???
     
  7. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    В районі 2 тик
     
  8. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Та по трасі в мене розхід 6-6,5л ще як то кажуть півбіди,а от місто - це забагато.
    Коли мені пригнали тільки її, то один з вакуумних шлангів був заглушений по "колхозному", і я думаю, що це мабудь і був заглушений ЕГР. При цьому мені здається(вже добре не памятаю) розхід у місті був менший(я довго так не їздив). Але оскільки мені той "колхоз" не подобався, і я до того часу про ЕГР "ніхєра" не чув, то я знайшов майстра, який все мені підключив по нормальному.
     
  9. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Не погоджуюсь ) в мене змішаний цикл виходить 7.5-8
    Ну а місто не рахую навіть, який сенс?
    на холостих комп який розхід показує?
     
  10. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Заливаю 20л і в місті хватає на 200 км.
    Майже рік тому робив діагностику, то показувало розхід на холостих приблизно 550 гр за 1 год.
    Минулого тиждня у Юри чомусь комп не показував розхід, графа була пуста.
    Цікаво чому?
    І в мене стоїть за великий кут запалення 3,1 град. Не знаю що робити? Чи ставити в межі, як потрібно, чи лишити на зиму так як є?
    Що скажеш.
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    якось би глянути вагкомом шо в тебе робиться. може на наступному зїзді.
     
    Останнє редагування: 11 лис 2011
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Шкода що ти не заміряв розхід по форсунках на 3000об до відключення і після відключення.... можна би було назбирати якусь статистику. Я колись таке робив на А4 1.8 тд то після відключення показало в 600 г. на год більше по чотирьох форсунках. По кілометражу то десь виходило 300-400 г на 100 км. Правда там точно заміряти трудно ... розхід по форсунках йшов не рівномірний і все рахувалось приблизно середньо арифметично.
    З тим ЕГРом треба просто все рахувати. Засирає колектор десь на 20-25 тис.км. чистка з заміною прокладок десь 300-400 грн. Якщо за цей пробіг спалиш на 1000грн (умовно) більше палива - то не має сенсу глушити- краще регулярно чистити. Якщо розхід не збільшиться то тоді є сенс глушити. І через те варто би було назбирати статистику як воно є насправді
     
  13. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Скажи як заміряти, можу кинути старі настройки і подивитися... ) То не довго, фізично я його ще не глушив... Тільки через адаптацію...
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Для AWX/AVF

    001 Адаптация объемов подачи
    Измеренные на холостых оборотах значения, мин. температура ОЖ 85°C:
    1) Частота вращения двигателя
    Механическая КПП: 860..0.940 об/мин
    АКПП: 790...870 об/мин
    2) Количество впрыскиваемого топлива
    3,0...13,0 мг/ход поршня A соответствует норме
    менее 3,0 мг/ход поршня A не исправны насос-форсунки => проверить/заменить
    более 13,0 мг/ход поршня A недостаток топлива или воздух в топливнои системе
    => проверить
    не исправны насос-форсунки =>
    заменить
    3) Период активации электромагнитного клапана
    3...8 °коленвала A соответствует норме
    4) Температура охлаждающеи жидкости
    85...110 °C A соответствует норме
    менее 85 °C A прогреть двигатель

    003 Рециркуляция ОГ
    Измеренные на холостых оборотах значения, мин. температура ОЖ 85°C:
    1) Частота вращения двигателя
    Механическая КПП: 860..0.940 об/мин
    АКПП: 790...870 об/мин
    2) Рециркуляция ОГ, заданное значение
    230...310 мг/ход поршня A соответствует норме
    более 310 мг/ход поршня A двигатель не прогрет A прогреть двигатель
    3) Рециркуляция ОГ, истинное значение
    как заданная масса воздуха в поле индикации 2(допуск +-20 мг/ход поршня) A соответствует норме
    слишком мало воздуха: подсасывание воздуха в зоне впуска,
    слишком большая рециркуляция ОГ => проверить
    слишком много воздуха: слишком малая рециркуляция ОГ => проверить
    в течение 10 мин. двигатель работает на холостых оборотах => кратко
    нажать на педаль акселератора
    постоянная индикация: резервное значение
    4) Скважность импульсов управления клапана системы рециркуляции ОГ
    40...75 %

    015 Расход топлива
    1) Частота вращения двигателя
    [об/мин]
    2) Количество впрыскиваемого топлива, истинное значение
    3...9 мг/ход поршня
    3) Расход топлива
    [л/ч]
    4) Требование к количеству впрыскиваемого топлива
    [мг/ход поршня]
    Требование водителя - через педаль акселератора
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    корекція по форсунках в 013 групі
    013 Регулирование плавности хода
    Измеренные значения на холостых оборотах
    1) Отклонение количества впрыскиваемого топлива цилиндра 1:
    [мг/ход поршня]
    2) Отклонение количества впрыскиваемого топлива цилиндра 2:
    [мг/ход поршня]
    3) Отклонение количества впрыскиваемого топлива цилиндра 3:
    [мг/ход поршня]
    4) Отклонение количества впрыскиваемого топлива цилиндра 4:
    [мг/ход поршня]
    Заданное значение: -2,8...+2,8 мг/ход поршня
    +...мг/ход поршня: соответствующии цилиндр менее мощныи, и поэтому
    к нему подается больше топлива
    -...мг/ход поршня: соответствующии цилиндр более мощныи, и поэтому
    к нему подается меньше топлива.

    чи з геометрією турбіни все ок перевіряєм в 011 групі
    011 Регулятор давления наддува
    Измеренные на холостых оборотах значения, мин. температура ОЖ 85°C:
    1) Частота вращения двигателя
    Механическая КПП: 860...940 об/мин
    АКПП: 790...870 об/мин
    2) Давление наддува, заданное значение
    900...1100 мбар
    3) Давление наддува, истинное значение
    850...1150 мбар
    4) Скважность импульсов (активация электромагнитного клапана)
    20...50%

    Измеренные значения при полнои нагрузке (пробная поездка на 3. или 4. передаче,
    температура охлаждающеи жидкости не ниже 85°C):
    1) Частота вращения двигателя
    2800...3200 об/мин
    2) Давление наддува, заданное значение
    2200...2400 мбар
    более 2400 мбар: увеличение давления наддува из-за доп. оборудования
    3) Давление наддува, истинное значение
    2100...2600 мбар
    менее 2100 мбар или более 2600 мбар: не исправен регулятор давления наддува, не исправен турбонагнетатель, работающии на ОГ
    4) Скважность импульсов (активация электромагнитного клапана)
    35...80%

    потім в базових -
    011 Базовая настроика: Турбонагнетатель
    1) запустить двигатель
    2) запустить базовую настроику
    3) двигатель на холостом ходу
    Указание:
    Турбонагнетатель управляется попеременно со скважностью
    0...20 % и 80...100 %.
    При этом отклонение значения 3 (фактическое значение наддува)
    при LDR не акт. и LDR акт. должна составлять минимум 80 мбар.
    При этом частота вращения увеличивается автоматически.
    [/code]
     
    Останнє редагування: 11 лис 2011
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    запалення пеперіряєм в 004 групі

    004 Начало впрыска
    Измеренные на холостых оборотах значения, мин. температура ОЖ 85°C:
    1) Частота вращения двигателя
    Механическая КПП: 860..0.940 об/мин
    АКПП: 790...870 об/мин
    2) Начало впрыска, заданное значение
    -4 °коленвала(в.м.т.)...2,5 °коленвала(н.м.т.) A соответствует норме
    3) Период впрыска, заданное значение
    5...7 °коленвала: соответствует норме
    4) Угол синхронизации
    -3...+3 °коленвала
    более +3°коленвала или менее -3°коленвала: не исправен датчик Холла -G40; зазор между
    датчиком и шестернеи распредвала не соответствует норме; прерывание контакта
    или короткое замыкание на массу в проводе датчика Холла -G40, шестерня датчика повреждена, прокручена, ремінь послаблений або розтягнутий або не правильно встановлений попередньо

    Измеренные значения при полнои нагрузке (пробная поездка на 3. или 4. передаче),
    Температура охлаждающеи жидкости минимум 85°C:
    1) Частота вращения двигателя
    2800...3200 об/мин: соответствует норме
    2) Начало впрыска, заданное значение
    -13°коленвала...-23°коленвала(- => в.м.т.): соответствует норме
    более -1°коленвала: двигатель не прогрет => прогреть двигатель
    3) Период впрыска, заданное значение
    16...28°коленвала
    4) Угол синхронизации
    -3...+3°коленвала
     
    Останнє редагування: 11 лис 2011
  17. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    ше можна перевірити рециркуляцію в базових

    выбрать пункт меню "04-базовая настроика", после чего
    номер группы индикации.(например, 003 для системы рециркуляции ОГ)

    003 Базовая настроика: Рециркуляция ОГ
    1) запустить двигатель
    2) запустить базовую настроику
    3) двигатель на холостом ходу
    Указание:
    Система рециркуляции ОГ теперь
    включается/выключается с интервалами.
    Номинальные величины при "Система рециркуляции ОГ не активна":
    Частота вращения: 1350 ... 1450 1/мин
    Управление: Система рециркуляции ОГ не активна
    Масса воздуха: *) мг/ход поршня
    TVH : 0 ... 40 %
    Номинальные величины при "Система рециркуляции ОГ активна":
    Частота вращения: 1350 ... 1450 1/мин
    Управление: Система рециркуляции ОГ активна
    Масса воздуха: *) мг/ход поршня
    TVH : 60 ... 100 %

    *) Разница между значениями при AGR акт. и AGR не акт. должна
    составлять минимум 150 мг/ход поршня
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Заміряти можна через 3 групу, як Олег написав. Єдине що можуть групи не співпасти. Дай код свого двигуна подивлюсь конкретно для твого двигуна в яких групах можна подивитись. Ці двигуни що Олег дав це Ауді 1.9 А4 і А6
     
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Це і Суперб і Пассат і Гольф і Бора. В пості №34 вказав що це для моторів AVF i AWX - насос-форсуночні, 96 кіловат, в першого макс. крутний 320 нютон в другого відповідно 290.!!!
     
  20. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Тут тільки рециркуляція.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)