EGR - глушити чи не глушити

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем XFox, 26 жов 2011.

  1. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Ще не було часу ) Та і погода не льотна, плюс їздив в еуропу, то трошки не хотілося перед трьома тис. км щось міняти...
    А про круїз скажу, розхід той самий, просто комфортно капець ) Але тільки по магістралях :gamer:
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    собі також прикупив ручку управління, скоро буду ставити.

    Ти вже користувався своїм ВАГ ТАХО?
     
  3. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Провіряв чи працює, працює...
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ним вроді можна читати приборку чи то ЕБУ на рахунок пробігу, пробував?
     
  5. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Так, всьо працює
     
  6. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    мийка колектора

    Перевірив свій клапан ЕГР - він чистий і від вакууму нормально працює. Але у впускному колекторі бруд на стінках кілька мм. Може хтось стикався - чим можна його відмити? Чи допоможе автомийка з їхньою хімією для миття двигуна? Хочеться зробити протягом одного дня, тому експериментувати з різними засобами нема бажання.
    Дякую!
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Спочатку шкрабати, потім мити. Автомийка, якщо все стоїть на машині -боронь боже ... потім машину не заведеш. все ручна робота, якщо зняте то можна. Мити починаючи з дросельної і бажано все зняти. Якщо не знімати то мити очисником карбюраторів. Якщо зняти то можна очисником двигунів АKRA K2..Бажано щоб та срань не попадала в циліндри
     
  8. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Мити впускний колектор (якщо не мати на увазі ззовні), не знявши його з машини, я би не додумався.
    Не знаю, на скільки получиться шкрябати, адже він не прямолінійний. Тому, в ідеалі, процес уявляю так: зняти колектор, а до компанії також інтеркулер і патрубки турбіни, залити їх якоюсь хімією, промити водою під тиском, просушити компресором.
    В даному ланцюжку для мене невідоме "якоюсь хімією", все інше здається логічним.
    Чи підійде очисник двигунів АKRA K2,( і де її взяти) чи треба щось агресивніше.
    СТО, яке б хотіло цим зайнятись, я не знайшов.
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Недавно тут чувак мив колектор від т5. Теж дизель. Пошукай по форуму як йому вдалося
     
  10. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Дякую Sasa! Через пошук знайшов
    І ще
    Будем пробувати.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вистарчає К2...мили не один раз нею і не треба на мийку. Купити в магазині - 30 грн флакон з розпилювачем. Шкрабати де вдасться.... як знімеш то все зрозумієш.
    Тільки зразу прокладками впускного запасись
     
  12. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Дякую за поради!
     
  13. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Зняв я впускний колектор і зрозумів, що даремно я це зробив. Канали колектора продовжуються в головці і там також нагар. Колектор відмили і тепер діаметр каналу має перепад з більшого до меншого, тому є ймовірність, що відірветься кусок нагару, попаде під клапан і ...

    Юра, ви коли чистите колектор, то також чистите і головку?
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    І нічого страшного - попаде в циліндри - згорить і викинеться в трубу. Це не камінь і не кусок заліза. ГБЦ - чиститься скльки можна від колектора. Щоб почистити повністю тре знімати ГБЦ і витягувати клапана - ніхто цього не робить спеціально - нема сенсу і за дорого.
     
  15. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Дякую! Заспокоїв.
     
  16. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    В мене був такий випадок — зняв я колектор на дизелі 1.9 , побачив нагар, почистив , почистив в головці доки дістав. Потім то всьо зібрав, почав заводити. В якийсь момент стартер підклинив, але мотор завівся. Але чомусь дуже дзвінко. Потім почав стихати, і потім почав троїти. З'явився білий димок, почало дути патрубки системи охолодження. Декілька разів я його ще завів, трохи прогрів, заглушив, дав вистигнути, і вже не завів — двигун перестав прокручуватись. Я провернув колінвал ключем декілька разів проти напрямку обертання, і мотор знов завівся. І знов все повторилось.
    Діагностика проблеми методом повної розборки двигуна :cry: показала, що після чистки впускного колектора кусочок нагару пройшов попри клапан і впав в циліндр. Згоріти і вилетіти він не встиг, і поршень впресував його до головки в такий невеликий кам'янистий “пляцочок” , який розмістився на краю поршня в перпендикулярному до осі пальця місці . Так як камера згоряння в дизелі відсутня, поршень спрацював як ричаг, і продавив юбкою стінку циліндра. Через тріщину в циліндр почав просочуватись тосол. Поки двигун не працював, тосол набирався в циліндрі , і тому стартер не міг провернути мотор на початку заводки. Проблема була вирішена гільдзуванням пошкодженого циліндра.
    Десь інтуїтивно я передбачав, що таке може статися, але думка “І нічого страшного - попаде в циліндри - згорить і викинеться в трубу. Це не камінь і не кусок заліза. “ плюс халатність взяли верх , і призвели до серйозного пошкодження двигуна.
    Ось такі от граблі.
     
    Останнє редагування: 24 чер 2013
    • Подобається Подобається x 1
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Такого нагар зробити ніколи не зможе. Навіть якщо нагар не вспіє за перший раз згоріти його поршень впресує в алюміній ГБЦ і в сам поршень(алюміній є доволі мягкий матеріал) і нічого страшного - не один раз таке бачили при розборці двигунів. Навіть бачили кусочки кілець впресовані в ГБЦ - а сам кривошипно шатунний механізм разом з циліндрами був цілий. Те що в тебе сталось то означає що в тебе в циліндр попав якийсь дуже твердий предмет, який погнув сам шатун, А взагалі це що ти розказуєш щось не дуже реально - бо алюмінієва юбка поршня не може розвалити стальну стінку циліндра. Циліндр може розвалити або сам шатун або палець, а для того спочатку треба розвалити сам поршень. А нагар це по суті смола.
     
  18. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    Ну-ну, граблі лежать, наступайте.
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Підтримую Кума, про нагар.
    В мене, наприклад колись, кусочок поршня надщербився (х.з. чому) і поцарапав гільзу, як наслідок - компресія "впала", авто з ключа не заводилось, тільки з толкача (але заводилось і їздило),... це було зимою, після зими (2006 чи 2005) авто загнав на Bosch-сервіс-дизель в м.Біла Церква і капіталка. Перелік замінених частин до сих пір маю і катаюсь по сей час.
    Тому, піддаю сумнівам, те що нагар може покоцати гільзу в моторі чи сам поршень після того, коли ізвлікли мій поршень з надщербленою частиною.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)