економайзер як стандартна опція інжектора

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Pol, 25 кві 2007.

  1. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    тут я мав на увазі що при різкому спаданні оборотів при відпущеній педалі акселератора форсунки вмикаються десь на 2800-2500 і зменшуючи дозу бензини обороти падають до холостого ходу отже компютор всеж таки мудрий і дачить що машина різко понижує обороти і то означає що вижате зчеплення і треба додати бензи щоб не заглох і опустити обороти до хх.
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Торможение двигателем
    Когда происходит торможение двигателем при включенных сцеплении и передаче, блок управления может кратковременно прекратить подачу импульсов на форсунки. Такой режим наступает, когда выполняются следующие условия:
    температура охлаждающей жидкости выше 20 град.С;
    частота вращения коленчатого вала выше 1800 мин -1.
    скорость автомобиля более 20 км/ч;
    дроссельная заслонка закрыта;
    массовый расход воздуха более 43 г/сек.
    Возобновление импульсов впрыска топлива произойдет при наличии любого из следующих условий:
    частота вращения коленчатого вала ниже 1600 мин -1,
    скорость автомобиля меньше 20 км/ч;
    дроссельная заслонка открыта на 2 % или более;
    массовый расход топлива больше 38 г/сек;
    выключено сцепление, что определяется по быстрому падению оборотов.

    от знайшов тепер всым стане зрозумыло!
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    не зовсім.
    ...Возобновление импульсов впрыска топлива произойдет при наличии любого из следующих условий:
    ... массовый расход воздуха более 43 г/сек. ...
    ... массовый расход топлива больше 38 г/сек;...

    Це означає, що в режимі припинення імпульсів на форсунки (відпущеної педалі газу), в певній величині таки подається паливо у кількості до 38 грам в секунду і повітря до 43 грами на секунду, що абсолютно вписується в параметри холостого ходу, навіть з запасом...

    Коротше, так і не дійшли до істини :)
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Та то взагалі якась лажа.
    38 грам в секунду це два літри за хвилину! Який нах холостий? Це ж як треба тиснути на газ, шоб добитися такого показника....
     
  5. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    все діло в тому що та інформація напряму стосується мого СОБОЛЯ там мотор 2.2 літри і тому дані багато забільшені а стосовно

    то то мається на увазі що відкрилась заслонка нажаттям педалі і відкриттям заслонки!
     
  6. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    ну ви собі гоните:) думаю тут відчутної різниці в розході палива нема взагалі між тим чи на передачі котитись чи на нейтралці...
     
  7. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    ти не правий тут якраз відчутна різниця особливо на невеликих відстанях і при крутих стартах!
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Погоджуюся, бо гальмуючи двигуном далеко не заїдеш, тим не менше, теорія важлива. Як і істина.
    там написано до 38 а не 38.

    Не згоден. Не може матися на увазі "включення паливних форсунок якщо бензин вже поступає через них" Тобто мається на увазі, що він вже кудоюсь поступає і якщо його багато, то форчунки відкриваються. Іншими словами, судячи з твого твердження, виходить повний алогізм - "форсунки включаються від включення форсунок".
     
  9. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    ладно я спеціально, для тебе (Орест) пошукаю інфу, яка б заставила тебе повірити!
     
  10. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Таки дійсно. Коли витискаєш щеплення, то котишся далеко, швидкість спадає повільно, чуть газу дав і далі можеш котитися. А якщо з гірки, то взагалі швидкість ще більше набираєш. А от якщо на передачі, то швидкість дуже швидко втрачається і потім доводиться сильніше тиснути газ і палити більше бензини шоб розігнатися до тої ж швидкості. У кращому випадку з гірки буде стабільна швидкість триматися, а якщо гірка не дуже похила, то ще й доведеться підгазовувати шоб не зупинитися... Все таки нейтралка як не крути виходить більш вигідна, незважаючи навіть на те, що при накаті бензин не поступає в двигун.
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Дякую! Вважай, що вся вищевикладена мною інфа була написана Спеціально для ТЕБЕ!!!. Для того, щоб повірив ТИ :lol:

    Ну якщо без іронії, я не зустрів аргумента, який мене переконав в правоті твоєї теорії. Так само як і не побачив її підтвердження від тебе. Тому говорити з твого боку, що проблема тільки в тому що я не вірю, трішки некоректно. Думаю, якщо ти висунув теорію і хочеш її довести, потрібно надавати аргументи а не зводити проблему до особистої недовіри. Зрештою, ти сам просив навести контраргументи, я їхз навів, тепер твоя справа спростувати...

    Якщо не поступає.....
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Приводжу приклад, який докаже, що під час гальмування двигуном двигун споживає набагато менше пального (в рази), ніж під час роботи на ХХ.
    Приклад актуальний тільки для КЕ-Джетронік, хоча в інших авто принцип гальмування двигуном ІМХО подібний.
    Уточню: в КЕ Джетронік форсунки відкриваються від тиску пального, яке дозатором подається в кількості, залежній від кількості всмоктуваного повітря (не буду вдаватись в подробиці, загальний принцип такий). В дозуванні пального приймає участь ЕлектроГідравлічнийРегуляторТиску (ЕГРД), який або пускає пальне до форсунок, або завертає його назад в бак, міняючи цим тиск в дозаторі, кількість пального, шо подається до форсунок, а , отже, і суміш в цілому.
    На мому автомобілі ше стоїть така приблуда, як датчик гальмування двигуном, який дає мозгам інформацію про те, що дросельна заслонка (ДЗ) закрита, а оберти двигуна більші від 1300 об/хв. Тоді мозги дають команду на ЕГРД завертати максимально можливу кількість пального назад в бак, тому в момент гальмування двигуном виходить максимально збіднена суміш.
    Доказ цього: на ЕГРД в режимі ХХ струм 10мА, даєш газу-струм росте більше 10мА, оскільки ЕГРД починає збагачувати суміш (пускаючи до форсунок більше пального), відпускаєш газ-струм падає нижче 10мА, бо ЕГРД починає збіднювати суміш (шляхом завертання більшої кількості пального в обратку). В режимі гальмування двигуном (наприклад, з гори пустили авто на передачі, газ відпущений) на ЕГРД струм втікає до 0 і навіть в мінус!!!, тобто це варіант самої бідної суміші з усіх можливих, бо ЕГРД завертає майже всю бензу в бак.
    Так шо під час гальмування двигуном суміш однозначно бідніша, ніж на ХХ, отже коли їдеш з гори на передачі без газу, бєнзи хаває менше, чим коли їдеш на ХХ і гальмуєш.
    Пи.си.Перевіряв все сам за допомогою тестера, моя практика відбувалась після довгого вивчення теорії по механічному вприску.
    Пи.пи.си. На хлопський розум-коли гальмую двигуном, з вихлопної чути хлопки, шо свідчать про бідну суміш, на ХХ таких хлопків нема...
    Пи.пи.пи.си. (чи пи.пи.си.си.? :)) В баті на вектрі під час гальмування двигуном комп пише моментальний розхід 0,00 л/км.
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    1. Пол стверджує, що під час гальмування мотором бензин перекривається повністю. Але якщо є хлопки, значить бензин поступає. Суміш бідніша, але це може бути викликане збільшенням кількості повітря, оскільки на високих обертах вакуум більший, більше всмоктування а робота КСХХ така ж.
    2. Теоретичне тверження одного майстра (потребує перевірки): Тиск у системі (на форсунках) падає, але момент їх відкриття компенсується зовнішнім від'ємним тиском (заслонка закрита, створюється вакуум), тобто бенз поступає.
    3. Комп на Вектрі мабуть не рахує ХХ за розхід. Бо в інакшому випадку коли машина стоїть на хх повинен показувати 99,9 л/100 км.
     
  14. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    На ХХ комп в вектрі показує 1.6 л на годину, рушаєш-починає показ. на л/ км., причому показує точно:від 0,2 л/км.

    Попробуй вийняти форсунку, завести двигун, різко дати газу до 5коб.,(форсунка весело розпилює пальне), а потім відпустити-в момент падіння обертів з форсунки не вийде ні каплі (якшо вони не вбиті).
    Під час гальмування двигуном КСХХ відключається-перевіряли тестером...
     
  15. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Ок. Тоді 2 питання:

    1. Пробував. Чи ти слідкував за форсунками під час хх?
    2. Звідки хлопки при гальмуванні двигуном (в мене вони теж є)
     
  16. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    1. Слідкував, вони розпилюють пальне слабеньким конусом (майже капають), це, впринципі, нормально.
    2. Хлопки спричинені дуже бідною сумішшю, в ній стільки повітря, шо мають місце, по-суті, пропуски її загорання (при гальмуванні двигуном це також нормально).
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    доказ в мене причіплений до лобового вікна, може я не грамотно пояснив, але марк то зробив більш грамотніше, защо цому спасибі кнопкою, діло в тому що я поставив бортовий компютор який бере собі інформацію про митєвий розхід з - форсунки, про швидкість - з датчика швидкості, і тому я стверджую, що в момент гальмування двигуном форсунки закриті тобто ніякої напруги на них не подається, а якщо вони без напруги там собі покапують - то я не знав того!
    правде є умови :
    форсунки не відключаються якщо мотор не прогрітий!
    форсунки не відключаються якщо обороти за низькі менше 1500об/хв!
    форсунки включаться якщо обороти різко падають ( означає вижим зчеплення, або гальмування тормозом!

    п.с. для справки провірка проводиться і досих пір на компюторі БОШ МОТРОНІК МР9
    п.с2 на зїзді я тобі і всім бажаючим продемонструю!
    невіть тестером!
     
  18. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Ок, аргумент про повне відключення форсунок це вже аргумент. Але все таки повторю питання - звідки хлопки при гальмуванні мотором, тобто звідки береться бензин, якщо всі форсунки повністю закриті!?
     
  19. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    в мене нама хлопків, а якщо може форсунка тече то тоді ...
     
  20. xelaa

    xelaa Початківець

    Авто:
    VW Golf I GL 1.5 1983
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Ничего не утверждаю по поводу инжектора потому что у меня карбюратор. Но на карбюраторных двигателях есть такая штука ЭПХХ (экономайзер принудительного холостого хода), которая ПОЛНОСТЬЮ перекрывает подачу бензина через клапан холостого хода при условии, что педаль газа полностью отпущена, обороты двигателя выше ~2000 об/мин. И возобновляет подачу топлива если жмём на газ или обороты упали ниже 1800 об/мин. Двигатель спокойненько себе крутится без горючки, ничего не хлопает. По поводу экономии, то она действительно есть, только очень зависит от стиля вождения, если специально разгонять машину, а после тормозить двигателем, то толку не будет. И я уверен что Ваши инжектора не должны быть глупее карбюратора.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)