економайзер як стандартна опція інжектора

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Pol, 25 кві 2007.

  1. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Скажу одне, їхав з Полом, бачив покази його економайзера, якщо вони достовірні - то це правда.
    Тепер задумуюся чого мій автомат який крутить постійно бере стільки пального? Він не має ХХ як такого, мав би економити в той час на спусках...
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Останнім часом почав заморочуватись на тій фішці. У мене нема такого економайзера щоб постійно показував актуальний розхід, комп показує середній розхід за поточну поїздку. Показник міняється в реальному часі залежно від режиму їзди. Так от, я помітив таку штуку. Якщо наприклад я проїхав по місту 10 км і зараз показує 12.6 л/100, то поки скотишся на передачі з гірки 300 метрів, внизу буде показувати 12.2 л/100. А якщо скотишся на нейтралці, то внизу буде 12.4. Цю тенденцію я перевіряв уже декілька разів і на трасі і по місту на тих відрізках, де часто їжджу. На передачі показник розходу палива дійсно падає швидше, ніж на нейтралці.
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Я це теж помічав. Це все тому, що той "компютер" не такий і вже розумний - він бере дані про споживання на основі ваккума у впускній системі. Логічно, що при гальмуванні ддвигуном вакуум в пару разів більший, а кількість палива фактично незмінна. От тому він і бреше.
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Так чи інакше, гальмувати двигуном буду старатися порідше. Сьогодні сказали мені, що шестерня ГРМ на колінвалі - то слабе місце багатьох VW, а гальмування двигуном збільшує навантаження на неї і наближає час її загибелі...
     
  5. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    А гальмувати двигуном не шкідливо навіть зчеплення і тормозні колодки менше зношуються, як би то було шкідливо для якоїсь там шестерні чи ще для якоїсь деталі то інженери вольцвагена придумали би щось коли ти забираєш ногу з педалі газу! А вони придумали що раз нічого не портиться то можна і бензин не давати для економії!
     
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    інженери наших машин не боги, тому в них теж бувають грішки...
     
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Це точно. Шестерня колінвала - це слабе місце багатьох Фольцвагенів. Здавалося б, зробіть 2-3 шпонки на шестерні і 2-3 виїмки на колінвалі. Тоді та шестерня в житті нікуда не прокрутиться. А там одна шпонка, яку досить часто злизує... А найбільші навантаження на неї саме при гальмуванні двинуном і при заведенні "з толкача"
     
  8. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Тут я непогоджусь він бере дані з форсунки то набагато простіше і натреба ніякого додаткового датчика. вакуумні економайзери чисто стрілочни використовувались в минулому тисячолітті тобто в карбюраторах, бо там нема форсунок.
     
  9. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    БМВ 320 86 року має інжектор і стрілочний економайзер
     
  10. Monkey

    Monkey Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf II
    Клубна карта:
    000023
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Ненавиджу економайзер!!!
     
  11. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: економайзер як стандартна опція інжектора

    Ага і ваз 2107 теж має стрілочний, але то не економайзер а показник продуктивної роботи двигуна, і він не є стандартною опцією компютора, а я вів мову про компютор і економію палива компютором при їзді накатом на предачі.
    ага а тепер читай сам що сказав. Ти кажеш що поршню крутити (колінвал, коробку і зрештою цілу машину а ще з буксами в ривку , а можливо ще і гружену машину) лекше ніж машині крутити колінвал? абсурд.
    якщо вижати зчеплення коли котишся з гори при тому обороти падають, а потім кинути сцеплення обороти різко ростуть то нагрузка велика, а я кажу не вижимати а просто відпустити газ, і котитись на передачі. саме в той час бенза не поступає в мотор.
     
  12. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Те, що пише автор - правда!
    Просто коли тиснеш тапок до бляхи, то двигун крутить привідні колеса, а коли на швидкості відпустити педальку газу, то авто по інерції котиться і колеса крутять двигун... При цьому комп бачить оберти, швидкість і т.д. і відсікає подачу палива в циліндри. Комп показує 0,0 літрів. Перевірено особисто...
     
  13. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Я ніколи не скидаю на нейтральну і не вижимаю щеплення при їзді з горки. Машина сама їде і колеса крутять двигун це оптимальний обертовий момент двигуна, це економія бензини. На жаль в мене немає економайзера але на інших машинах які в мене були з економ , розхід показувало НОЛЬ.

    [​IMG]
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    При гальмуванні двигуном електроніка відключає подачу палива, і двигун просто ганяє повітря в циліндрах. В мене це відбувається якщо оберти більше 1800 і не впадуть нижче 1500, добре відчутно на 3тій передачі в машини аж ривок відбувається. А економайзер в тазах це звичайний вакууметр, який відсліджує розрідження в впускному колекторі.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)