Електромобіль, можливості, дійсність, перспективи...

Тема у розділі 'Колектор', створена користувачем bass, 30 січ 2012.

?

Чи б ви пересіли(обміняли свого коня) на електромобіль прямо зара

  1. Персіли би не вагаючись

    9 голосів
    18,4%
  2. Пересіли б, але тоді, коли вони будуть більш поширені ніж зараз

    9 голосів
    18,4%
  3. Пресіли б, але хотілося б мати неелектричний - про запас

    20 голосів
    40,8%
  4. Ні, не пересіли б ні за що

    0 голосів
    0,0%
  5. Ні, тому що то безперспективний напрямок автобудування

    1 голосів
    2,0%
  6. Пересяду лише коли вони стануть потужні як бензинові

    5 голосів
    10,2%
  7. Пересяду лише якщо проїзд на електриці буде більший ні на баку

    5 голосів
    10,2%
  1. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Непитання,я навіть тепер свою філію подумую відкрити

    Надіслано від мого Lenovo P780, використовуючи Tapatalk
     
  2. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    філію енергопостачання )?
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тре десь пошукати все-таки ту статтю в інеті, де вчені доводять, що якщо всі теперішні автомобілі перевести на електричні, то шоб їх заряджати цілій планеті прийдеться збільшити виробництво електроенергії в 100 разів. Реально?
    А сонячні панелі на даху - то вихід.
     
  4. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    То реальний вихід, як для вироблення електроенергії для авто - так і для побутових потреб (навіть банально для підігріву теплої води - сам раз)...
    Якщо воно так і є, що треба в 100 разів збільшувати - то нереально в наших умовах - уран стріляти почне.... )

    Сонячні батареї в Європі на дахах будинків (як приватних, так і багатоповерхівок) - то явище щоденне, сподіваюсь в нас все масштабніше буде користуватись популярністю :)
     
    Останнє редагування: 25 лис 2015
  5. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    Стосовно того ж ніссанчика,сьогодні познайомився з засновником Тесла клюбу у Львові.Свіжопригнане таке 2 річне авто з пробігом 26000 км,при батареї на 24 кВт один заряд не тягне 60 грн як було.
    Тарифи https://www.google.com.ua/url?sa=t&...0fXuwJR-8Pug0-RzA&sig2=VIBPh-CtohAQJ20V8SKoQg
    Ітак вартість заправки- зарядки явно нескла де -1 варіант 9.2 грн при ціні 46 коп оскільки це 5 разів зарядитись + власні потреби будинку
    -2 варіант це витрати до 16 гнр при ціні 79 коп
    -3 варіант це майже 30 грн при тарифі 1,48 грн
    Чому так ,бо розрахунок на 20-22 кВт на котрі реально заряжається авто,і вистачає В зимовий період на 90-100 км,а влітку якщо постаратись то і до 150, але приземленіше 120 км.От і питання вигоди в межах 30 коп за 1км,а тепер кожен прорахуйде 1 км їзди на своєму авто.В мене на грандісі це 1.5 грн за км і на фабії 1.05 грн при їзді на газу.
    Але ще памятаємо фільтри масла свічки і т.д.
    Ану пропишіть кожен вартість їзди на вашому авто і хто з вас в день більше 100 км виїжджає,такими будуть не всі!




    Надіслано від мого Lenovo P780, використовуючи Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    ;) при моїй їзді я можу запрвлятися дізелем і по 100грн/л. І все одно мені то дешевше обійдеться. Я за рік 3000 виїздити не можу, а за останній рік то і 500 не виїзджу :)
     
  7. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    я суджу по собі ,виїжджаю за тиждень + - 600 км ,це + - 100 км щоденно, враховуючи витрати в межах 3000-3500 на місяць на ГАЗУ ,то на електро це 600 грн,різниця 100 капустин щомісячно,а це 1200 капустин щорічно.Враховуючи ,що аби заробити зарплату 4000 грн чистими ще на 4000 я витрачаю то чому я цю економію неможу використати на ремонт квартири ,чи навчання дитини це немалі гроші, а з таким варіантом нове авто відібється за +- 15 років якщо повністю з нуля ,але якщо 5 років покатати і добавити різницю для купівлі новішого то чому ні?,на масло двигуна з фільтрами 3-на рік це немало а вже різниця в 1500капустин щорічно.А враховуючи що я заробляю в гривні а все підвязано під валюту то я з себе непогане навантаження знімаю.Арифметика проста!
     
  8. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    питання а навіщо тобі авто яке ти купив десь за 12000,не їздиш,воно руйнується від ВІДСУТНОСТІ їзди, продати тепер його за + - 9-8тис логіки небачу.
     
  9. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    @bass - так не чесно :) там де ти їздиш - бензин по 12 грн за літр продають )))
     
  10. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    так доречі,ану налагодь нам з Венесуели поставки палива танкерами а )
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну я говорив про свої їзду вдома, а не тут на чужині. Тут мені за бензин фірма ставить, тому мені деколи важко визначитьсь куди б це мені поїхати щось нове і цікаве побачити.
     
  12. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    ну то в мене подібна ситуація вдома - їжджу дуже мало загалом...
    ... але як був там - то накатав трохи - 90 тис миль - то тільки на своїй приватній шаланді )
     
  13. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Їжджу 10-12 ткм на рік.
    Ціна кілометра десь 2 грн, це якшо тільки заправку рахувати.
    отже 20000-24000 тис. грн на рік спалюю правою ногою
    якшо в електро кілометр по 30 коп, то мені б вийшло десь 5000-6000 грн на рік
    є над чим подумати )))
     
  14. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
  15. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
  16. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
  17. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    :uaflag::uaflag::uaflag:

    Рідний електромобіль !

    Група одеських інженерів на чолі з Сергієм Вельчевим переробила старий ЗАЗ-966 в електромобіль і в червні 2015-го подолала на ньому майже 3000 кілометрів в марафоні електрокарів Київ-Монте-Карло. На одній з ділянок вони навіть обігнали знамениту «Теслу». По дорозі машина, звичайно, викликала справжній фурор.
    zazkozak.png
    http://mors.in.ua/technology/1023-yak-pereroblenyy-v-elektromobil-zaporozhec-obignav-teslu-foto.html
     
    • Подобається Подобається x 3
  18. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Інструкція як дешево їздити на "електромобілі":
    Варіант 1.
    Беремо 35000$ які підуть на Теслу 3 (це якщо відмінити розмитнення)
    Купляємо Фабію за 15000$
    На решту 20000$~520000грн можемо купити 26000 літрів А-95го, що при середній витраті в 8л рівно 325000км або 10років+ і не маємо проблем з обмеженим запасом ходу, довгою зарядкою і т.д.

    Варіант 2.
    Беремо 35000$ які підуть на Теслу 3 (це якщо відмінити розмитнення)
    Купляємо Фабію за 15000$
    Решту 20000$ кладемо на депозити
    На відсотки заправляємо.
    В кінці терміну експлуатації продаємо авто і знімаєм гроші з рахунку
     
  20. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    І не треба казати, що обслуга в електрокарів дешева. Як мінімум ресурс батарей обмежений (на Ліф вони коштують 7000$+) з ресурсом 7-10 років
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)