Електромобіль, можливості, дійсність, перспективи...

Тема у розділі 'Колектор', створена користувачем bass, 30 січ 2012.

?

Чи б ви пересіли(обміняли свого коня) на електромобіль прямо зара

  1. Персіли би не вагаючись

    10 голосів
    20,0%
  2. Пересіли б, але тоді, коли вони будуть більш поширені ніж зараз

    9 голосів
    18,0%
  3. Пресіли б, але хотілося б мати неелектричний - про запас

    20 голосів
    40,0%
  4. Ні, не пересіли б ні за що

    0 голосів
    0,0%
  5. Ні, тому що то безперспективний напрямок автобудування

    1 голосів
    2,0%
  6. Пересяду лише коли вони стануть потужні як бензинові

    5 голосів
    10,0%
  7. Пересяду лише якщо проїзд на електриці буде більший ні на баку

    5 голосів
    10,0%
  1. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    От будуть ті електрокари по 10-15 тис $, можна буде щось говорити про економію
     
  2. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    @Rules а чого для порівняння з Теслою була використана одна з реально найбюджетніших авто, а не, скажімо, подібна за якістю Ауді А4 (http://auto.lvivport.com/uk/newauto/auto-audi-a4-1524111.html) - це тоді буде порівняння 35Є за Теслу і 42дол. за А4?
    Бюджетний електрокар на своїх етепах розкрутки не буде коштувати 10 - 15 штук, бо це порівняно ноу-хау і їм ще ого-го які бабки за ті технології треба відбити...
    З математичної точки зору - все правильно, але з технічної - це як думати про купівлю Бугатті чи Авео при потребі тільки задницю на роботу по місту возити.
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Я виходжу з того, що в нас під електромобілем в основному розуміють дешевизну їзди. Тому зараз його брати заради економії це бред. Тому зараз це не більше ніж статусна і екологічна іграшка
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  4. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Я б казав не відштовхуватись від тесли, тесла це круто, але є в рази дешевші варіанти!
    Автономный генератор. Колесо - мотор Шкондина В.В.:
    А якщо зварити з алюмінію легкий каркас, поставити на кожну вісь по колесу в 1 кВт, то ціна думаю буде біля 6 т.дол., і при цьому динаміка і запас ходу буде досить пристойний.
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Знаєш, коли я матиму можливість викласти 42$ дол на нову машину це означатиме що я зароблятиму хоча б в районі 4-5тис$. Тоді я точно виберу Ауді з нормальним запасом ходу і швидкістю заправки+ з якіснішим салоном, бо тих 150-200$ на заправку при моїх пробігах буде не дуже відчутно
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    ...я б, мабуть, вибирав тоді виходячи з своїх потреб - якщо би йшлося про запас ходу - то це б був бензиняк або дизель, а якщо просто возити себе до праці - то думаю мені б захотілося попробувати елетрокар - швидкий, безкоштовний у використанні і напічканий електронікою :)
     
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    умовно безкоштовний. швидше дешевий
     
  8. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Rules ?ти якось злостиво хочеш заперечувати,якщо порівнювати Fabia з LEAF Tesla3- з BMW3,AUDI А4 а про депозити ти так розписав наче тут хтось довіряє банкам і вірить в повернення депозитів ,чи може ти віриш?.То є раз,а подруге,ліфи мають батарею і на 30 кВт і запасом 200 км,а 90 відсотків людей це задовільнить.Більше того це ТАК дешевше,так ноухау,так неїдеально досконале за помірні гроші,і так в певній мірі цаца.Але і про тмобільники так казали,а батареї,а довго нетримає,а опромінює,а дорого,а тепер що?
    На все свій час ,і зараз до цього так відносяться,а завтра це буде норма,а ліф 1-2 роки реально взяти за 15000 тис з пробігом 5-12000 км і зарядитись від розетки теж непроблема
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Купляючи новий електрокарів 30% його ціни одразу згорить, а з банком по різному може бути і є відмінна від 0 ймовірність, що забереш суму. Я кажу що поки що електрокар це не є засобом економії коштів. Це забавка. Буде він НОВИЙ в сегменті біля 10-15к то буде можливість говорити про економію палива.

    Надіслано від мого MB886, використовуючи Tapatalk
     
  10. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    є накі Реношки, але тиж капаєш хоч старий але Пассат,неповірю,що почуватимеш себе комфортно і ЛЮДИНОЮ на економ-гімном авто
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Мене економічності мого пасата абсолютно задовільняє. Зараз це 16л газу по місту і 9-12 по трасі і це все на акп і з ввімкненою клімою. Це на рівні дизеля по грошах. Я не вважаю що він багато хаває. Як шукатиму колись щось дорожче, то тільки потужніше і комфортніше.

    Надіслано від мого MB886, використовуючи Tapatalk
     
  12. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Супер,але в мене з тими ж параметрами по розходу газу 2,4 на 185 к.с з клімою,але не про розміри піськи мову ведемо!
    Я станом на сьогоднішній день вважаю Ліф наприклад шикарним варіантом який можна пригнати за 15 вбитих єнотів 1-2річний з пробігом до 12000км і як на мене нормальний варіант затратити 40000грн на 100 тис км при тарифі 1,5 грн за кіловат у порівняння з твоїми і моїми 126тис грн,ітого різниця 86000 на сьогодні,-масло двигуна з фільтрами це 5600,-2500 масло коробки,ролики і ремінь ГРМ 3000, тосол +-3000,свічки 6400,ітого 106500 майже 4000тис км,але ця арифметика доцільна нам , бо ми на газу, а з новішими авто і газом гірше і там ситуація збільшується в 2,5-3 рази.
    Тому так я бачу позитив ,і так як назбираю кошти на тесла 3 то вона в мене зявиться.А ліф буде перед нею,і бензинове авто я продавати нехочу!
    тому тут в кожного власна думка!
     
  13. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    nice try... :good: але якщо вже ліпите приховану рекламу, то зробіть нормальний сайт. там 100500 вкладень перепосилань і ніграма корисної інфи. з точки зору EX - сайт гавнішко, і за 1 хв я не найшов інфи, яка мене цікавила - напр., оренда -> і воно мене на якісь дочірні сайти одразу викидує і то після нажимання.. ех.. праграмісти:confused:
     
    Останнє редагування модератором: 26 вер 2017
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  14. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Honda Urban EV Concept (2017)
    хочу таку машину. вгадайте, чому? (підказка: на яку відому модель схожа?)
    от чому, блін, наш улюблений концерн не випустить шось маленьке і схоже на сіроко, гольф 1 чи 2?
    правда, пишуть но вони (ВАГ) 20 мільядів євро вбухають в розробку електромобілів.
    тут детальніше
    Volkswagen вкладе 20 мільярдів євро у виробництво електрокарів
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А мені подобається VW Cross ID :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. AlexW

    AlexW Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B7 Variant Highline, Diesel 2.0 CFFB, NFU, Model 2012
    Клубна карта:
    000092
    Так, концепт таки наворочений...
    Але, ІМХО, зараз автовиробники більше задумуються над фічами електромобілів, ніж над їх практичністю. Для чого мені електромобіль, який мега-заряжений ванільними "плюшками", якщо я на ньому навіть до Києва не доїду?!
    Потрібно наголоси на батарею ставити, а з цим у більшості поки тугувато... :sad:
    Сподіваюсь що в перспективі 5 років все якісно зміниться.
     
  17. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    технології може і є, але хто ж відразу викладе всі карти на стіл? спочатку продаватимуть "погані батареї", потім трохи кращі, потім ще кращі. потім і ціна може почне падати, як буде конкуренція. бізнес...
     
  18. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Мав можливість повозитися на Ліафі три тижні. на рахунок розгону я не засікав але думаю шо до 100 вона набере менше ніж за 5 секунд. Легкість в керуванні бомбезна. салон авто буже просторий по обєму десь як Шкода Суперб, по опціях є все необхідне.
    На повній зарядці по місту виїжає 100 км, але зимою десь 70 км. дуже багато заряду забирає пічка, але то була американка, кажуть що Європейки проїжають зимою більше, нібито вони якось адаптовані під зиму.
    Я твердо задумуюся над покупкою такої машини, але то як друга машина в сімї, бо в дальняк не заїдеш.
    По витратах на зарядку в мене повний заряд, який тривав 8-9 годин становило 30 грн. а як шо поставити нічний тариф то буде ще в два рази менше.
    Батареї там складаються з батьох секцій можна змінювати по одній ціна секції 100 у.є. на Рясне вже є специ які якось реставрують ті батареї.
    По ремонту ходової частини недорогше ніж звичайний нісан.
     
    • Подобається Подобається x 4
  19. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    Дякую за надану вичерпну інфу !!!, але питання, який рік випуску,пробіг і батарея ?
     
  20. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    рік випуску як шо непомиляюся 12 або 13, пробіг поза 100 000, людина практично кожен день їздить на роботу майже 200 км в дві сторону (на роботі дозаряжає) батарея яка саме незнаю, але вже подуставша бо повний заряд складає 135 км а має бути шось 158 чи шось таке. Треба вже шукати який слот в батареї поганий і заміняти.

    Це машина знайомої, каже що при таких кілометражах вона ту машину відібє до 4 років за рахунок заправок і з урахуванням ремонтів.

    Доречі тут як і з бензиновими машинами, як шо їхати акуратно помало розганятися то і заряду вистачає на довше, тобто зимою по трасі без проблем доїжає 100 км і ше є трошки запасу, при гальмуванні і їзді накатом батареї мінімально заряджаються.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)