А також встановив електросклопідіймачі, універсальні... Чесно кажучи в порівнянні із оригіналом - ніякі... Буду шукати з часом оригінал, а поки що хай буде! Процес проведення і підключення проводки... до речі усе було в комплекті, проводка навіть має свій окремий запобіжник на 30А! Підключено було до запалення! Потім встановленні самі підйомники і кнопки в карти!
Якнамене машинка просто-напросто питихеньку обростає калхозом(всякими шильдіками,лампочками,кнопочками базарного походження).Стан-просто суперовий.Це моє ІМХО,прошу без образ.
Вставлю і свої 5 копійок: Колхоз це коли на ржавому зубилі стоїть пласмасовий спойлер з вбудованим синім стопом, і скрізь наклейки типу спарко, коні і т.д. які прикривають а інколи і тримають згнивші деталі кузова. А називати прагнення людини до комфорту "колхозом"- ту я незгідний. Тоді і я колхозник бо вже 2 роки відкриваю вікна за допомогою "колхозних" склопідіймачів(переробляв 3 ТАЗ 2108 чи 09) а не за допомогою оригінальних ручок. Доречі ззовні цього колхозу невидно Автору + за працю!
Абсолютно солідарний з Володимиром. Юрі вже казав про то, але він не слухається Ну а про погляди на колхоз сперечатись не буду - в кожного свої... і навіть в того хто ставить "на ржаве зубило пласмасовий спойлер з вбудованим синім стопом"
Fast забахав склопідйомники і то є супер - дивиться акуратно на передостанній світлині, де сфоткано вже змонтовану дверку. Одне слово - гуд!
Прийшла весна... І хто скаже, що VW не найгарніші авто у світі?! Плануються роботи по відновленню коліру заднього бампера (вигорів - уже зовсім сірий), розбору і обезшумлення топеди (або заміна на м'ягку) і є ще пару цікавих ідей... По ходу буду писати сюди!!!
Склопідйомники зачот, загальний стан машинки супер. А от задні фонарі а-ля чайна варто замінити на оригінал, дупу припідняти або краще приспустити морду, і диски занадто по-турецьки блискучі, я б казав підшукати німецьку класику. Ну і діоди спереду не вписуються в пейзаж так само як і задні ліхтарі. Цій машині зовсім недалеко до ідеального вигляду, ні по зусиллях, ні по баблу, тут головне - бажання власника.
Дякую, Ігор, тут ти правий! Діоди, в найближчий час, перемістяться в більш корисне місце (освітлення багажника і бардачка, так як немає з заводу). Підйомники ну нах. . . не справляються добре - буду переробляти! Диски ппц як хочу ББС 15'', але поки немає грн. Чекав тепла як не знаю чого. . . гаражу не має, а на дворі холодно щось робити, а тепер можна крутити. Задні ліхтарі стокові. . . ну не зовсім мені подобаються, хіба притемнені. Ну і зад піднімати не буду, хочу морду опустити, але без втрати жоскості і стійкості (ця машина дороги тримається як приклеїна).
І так. . . Машина мені дісталась із ел. коректором фар, тобто - кнопкою, проводкою, фішками і. . . без самих коректорів на фарах (дивно куди вони ділись). ))) Це я учора виправив. Було придбано 2 коректори і встановленно. Люксично. Також зламав решітку, що під бампером в юбці - була успішно замінена. Фото будуть пізніше, продовження також!
Вони зосталися на старих зношених фарах я думаю. Наскільки я пригадую я поміняв там фари на нові, бо старі були з тріщинами. От тільки я не знаю де старі фари - або в батьків в гаражі або я віддав Шльомі. З коректорами довго не клопотався - як на мене річ звісно хороша але не настільки щоб з ними бавитись. Задні стопи поставив я - і чув про них багато схвальних відгуків від мемберів нашого клубняка і навіть випадкові гольфоводи питали де такі взяти. Мартіні, ти б попробував подібні стопи на свою кораду - а тоді б радив Фасту їх замінити. На темних машинах вони дивляться супер. На тобі доказ що це хороший смак - три хижі коради corrado.su, заодно заціниш як би дивились на твоїй:
А Гольфисько дивиться супер! Ще далі в рідній фарбі на 90%? (10% - крило Правда я прихильник класичних 5-спицевих титанів - але як я казав то справа смаку... Де старі до речі? То були досить модні коліщата, по моєму німецькі і купив я їх з нуля в магазині. Вони навіть як основний бренд того продукту поставлені на першу сторінку: http://www.enzo-wheels.com/502_DE
Та не те, щоб бавитись коректорами, просто як вони там мають бути - хай будуть! )))) Старі диски залишились у кількості 3-х штук (один погнуло так, що ремонту не підлягав), тому поміняв на ці тимчасово, а потім за браком коштів так і залишив до кращих часів! Самого пре Німецька класика, особливо ББС, я уже писав, і при першій же нагоді зміню!
Так що там на рахунок повернення гольфа в сімю коради???? Я написав в приват.... А що, крамарі не хочуть продати диск окремо або тільки два?
А містер Duke, наприклад, захопливо оглядав нові фари і запалився ставити такі ж на свого гольфа тогочасного. Справа смаку.
Вирішив оновити тему. . . Замінив щітки на безкаркасні: Ефект. . . Тихо труть, краще ніж старі. Замінив корпус термостату, перестала підтікати ОР: Ну і сам термостат: Все на місці:
Якщо я непомиляюсь то в перерізі щітка має форму плавника, якщо так то я експлуатую такі самі, фігня повна, труть непогано, алепід час сильного дощу або при промиві, затягують воду на лобове скло. Наступного разу такі купувати небуду однозначно! А корпус топрановський?
Є можливість поміняти свої диски на ось такі: Оригінал Сеата. . . Хто що думає? Чи варто? Які кращі? Що більше буде Гольфу пасувати?