FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем Pavlo_Lviv, 25 бер 2008.

  1. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Слухай козаче! Я кажу, що перше ніж щось верзти потрібно вивчити китайський автопром. Пояснюю тобі: не плутай китайський самокльоп з брендами! Розшифровую: в Росії є російські лади і російські Форди. Як кажуть в одесі це дві великі різниці!!!! Відчуваєш???
    точно так і в китаї, є китайський Чері (типу ВАЗ (а то й гірше) і китайський VW/ Ферштейн?

    Додано через 2 хвилини
    Якщо сподобається то куплю. І ще раз тобі кажу, що це буде китайськийVW, точно так як є турецька, американська скоро буде і російська Тойота. А ще є африканські, бразильські, аргентинські та ін. VW. Вкурюэш різницю?
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Я висловив свою думку стосовно китайського фуфла, і далі вважаю це фуфлом. Мені неподобається то, шо китайці зробили з легендою нім. автопрому, і я на такому їздити не буду. А ти можеш продовжувати вивчати китайський автопром, шо надає тобі право верзти то шо ти верзеш.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Зрештою є майже українська шкода і український ЗАЗ. Так що німці знаючи якість ЗАЗу скажуть що українська шкода повне лайно? (по аналогу твоїх висловів)

    Додано через 8 хвилин
    І буду. Справа в тому, що завше треба оцінити противника, а не зверхньо до нього ставитися. Згадай як всі сміялися 15 років тому з ДЕУ і зі всього корейського автопрому. А тепре потилицю чешуть, мовляв несподівалися... Цебто недооцінили противника.
     
  4. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Слухай, ти насправді думаєш, що китайці не узгодили з концерном ФВ-Ауді дизайн тієї рейсталінгової Джети2 і самотужки втиху її випускають? Впевнений на 100%, що узгодили. Так до чого тут такі фрази, що то китайське лайно, яке китайози випускають? Так, дизайн - то розробка китайців, але вона погоджена з ФВ, так що нарікай не на китай, а на ФВ!!!
     
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Повторюю, тому що мені дизайн не подобаєця! Я вже писав чому.
    Погоджена чи непогоджена мені по-барабану, якшо німці погодились, то ганьба їм, за то шо погодились зіпсувати жетту. Самі чомусь такого не роблять, і не додумались би точно до такого, і на ринок європейський не пускають того ублюдства.
    І Джуджаро непогодився б з таким уродством 100%.
    Крім того, не можна порівнювати допуски по якості матеріалів, зборки і т.д. ВАГа, який сам робить автомобілі на ринки європи і америки, і для автомобілів китайського ринку, які в Китаї ж виготовляються.
     
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Так, у китайців є ліцензія на Джетту Сантану і Пасат. Щопрада дана ліцензія передбачає дозвіл на виготовлення вузлів та повторення дизайну. Жодного контролю з боку ВАГу на речі, що виходять за рамки вести не може.

    Треба розуміти, що Джетта це проект студії Джуджаро в рамках довготривалого договору. Німці не мають права вирішувати за дизайнера, це святиня закону про авторські та суміжні права. Власне VW володіє тільки суміжними правами, авторські не можуть відійти від автора в жодному випадку. Сам Джуджаро-старший вже покійний, тому не міг дати дозволу китайцям на переробку його проекту.

    Я не виключаю, що для розробки вони і підключили якигось німців, може навіть і колишніх працівників ВАГу, але давати добро на це без участі дизайнерського бюро в Вольфсбурзі ніхто не мав права. Розробляти таке німці би просто не дозволили собі, оскільки це перекркслює всі цінності теперішнього бренду VW, в який вкладаються мільярди євро.

    Я не знаю, хто там чухається, але я особисто я не побачив в китайському автопромі жодних позитивних зрушень. Я ніколи не здивуюся, що ці консерви продаються мільйонними тиражами, жодних заслуг в цьому немає. Не так давно я купив для свого малого іграшку, яка виявилася поломана ще на заводі. Я не сумніваюся, що таких іграшок продається мільярдами, але від цього г кращим не робиться.

    Моя думка про солідарна з Markell. Це є копія, яка ніколи не повторить оригіналу. Як і весь китайський автопром. У них є один суттєвий недолік - вони роблять все тільки для здешевлення та масового продажу. І їм начхати на нашу безпеку, здоров'я чи життя. Не треба бачити цю джетту вживу, щоб розумыти з якого металу вона зроблена, як виглядають зварочні шви, які допуски, ресурси вузлів і матеріали там використовувалися. І тому я не раджу нікому купувати їхніх машин, якою б динамічною не була їхня економіка.
     
  7. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Якщо завод називався б якось типа "Лайзімін", то так, контролю с боку ФВ не булоб. Але завод зветься Фольксваген(!!!) і я впевнений, що контроль с боку ФВ є!!!! Я інший приклад приведу. Завод у Китаї зветься "Адідас", випускає кросівки "Адідас" і що, німці не ведуть контролю якості товарів, які випускають на цьому заводі? Бути такого не може.
    С привіду:

    Це не копія. Це ресталінговий орігінал. Тобто змінені оптика, салон і елементи кузова. Все інше 1:1(поперед всього безпека) відповідає славнозвісній Джеті2. І виробляється та Джета по стандартам, які були впроваджені при випуску тієї Джети2 на німеччині.
    Доречі копія - то Чері Амулет, яку вони злизали з Толедо. І та копія ніякого відношення(крім зовнішності) до концерну ФВ-Ауди не має!!!
     
  8. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Моя фраза стосувалася корейського автопрому. Думаю ч-з років 10-20 вона стосуватиметься і китайського.


    Я це ніколи і не заперечував (власне тому і шукав Скірокко в оригіналі)


    Це до пори до часу. Давайте дивитися в майбутнє.


    Я впринципі теж не раджу купляти китайські аналоги ЗАЗів. А брендові автомобілі останіх розробок гадаю можна. Я не думаю що китайський Форд Фокус суттєво поступається російському...

    Додано через 15 хвилин
    Для більшої ясності ще потрібно розібратись в термінології. Що таке автопром - це сукупність автомобілів що сходятьть з конвеєра в країні незалежно від їх назви. Напр в Росіїї все чітко: всі автомобілі що сходять з конвеєру в Росії (КІА, Ford, Renault, Toyota і т.п.) це все російський автопром.
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    будь-ласка, вчитайся в назву теми
    Кросовки Адідас випускають в Китаї на німецькому заводі Адідас, збудованому в Китаї. Кросовки розробляються німцями, німці будують виробництво, німці керують конвейєрами та китайцями, німці привозять технологію виготовлення і сировину та експортують кінцеву продукцію. З китайського тут тільки монотонні фізичні процеси, які нереально похєрити. У випадку з згаданою машиною - її випускають на китайському заводі, її розробляють китайці, китайці будують конвейєри, китайці керують китайцями, китайці використовують китайську сировину, китайці не можуть експортувати кінцеву продукцію. Тому адідас - це німецькі кросовки, зроблені в Китаї а ФАУ це китайські машини, зроблені в Китаї. FAW це 100% звичайний китайський автозавод, що випускає звичайні китайські бляшанки типу того [​IMG] І дотепер жодна європейська фірма не випускає автомобілів в Китаї, Новій Зеландії чи Гонг-конгу, оскільки це не кросовки і не магнітофони - для цього потрібна високоякісна сировина, якої китайці просто не мають. Авто це не пластмасова дурничка, для її випуску треба коло тонни якісного металу та досвідчений персонал, а в Китаї його просто нема. Імпорт металу в Китай є невигідним, оскільки машини будуть коштувати так само як і зроблені в Європі.
    А що якісного в корейському автопромі? Це марка з найменшою якістю серед всіх, дозволених до продажу в Західній Європі. Не розумію, чим вони можуть хвалитися. Об'єми продажів нічого спільного не мають з поняттям впевненого майбутнього.
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    О тут ти не правий, є не один брендовий автозавод в Китаї, що випускають автомобілі на китайський ринок. Порівняння з Адідас треба робити акуратно. Наприклад Турецька Тойота експортується в країни СНД, а російський Форд чи Рено нікуди. Справа в тому що це різна специфіка, в абсолютній більшості брендові автозаводи працюють тільки на внутрішній ринок тої чи іншої країни і майже нікому не дозволяють експортувати автомобілі. Тому ви ніколи не побачити 2-й Форд-Фокус виготовлений в Китаї (навіть в Росії) в українському автосалоні. А їх якість однаковісінька.


    Орест, ти не прав. Китай покупець №1 металу в Росії, мало того, кинайці металопрокат вже купують і в Україні.

    Ще згадаймо Японію. В середині минулого століття весь світовий бомонд висміював японські автомобілі. А тепер що скажете про японський автопром? Минулого року Тойота відстала від GM всього на сотню автомобілів!!! і не одне десятиліття світовий лідер!

    І тут з тобою не погоджуся, будь-який кореєць яксніший від ФІАТа чи тому подібних. Недооцінюєш ти конкурентів....маркетологи так не роблять...
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Але чому вони не експортують? Можливо, тому що їхній метал не відповідає нормам безпеки? А може тому, що в нормальних розвинутих країнах заборонено продавати машини, які не пройшли EUROncap?
    Я говорю про якісний метал :). Чомусь німці і японці не купують прокату для автопромисловості в нас.
    Досить про продажі і показники національних ВВП тут мова про якість. І японці завойовують ринки нею, не копіюючи і не обдурюючи нікого.
    Маркетологи це переважно грішники, які задля продажів продадуть все святе. І завдяки їхній брехні продаються китайські недомашини. А споживачі, яким не до вивчення автопрому не захищені від покупки капсул смерті ніким і нічим. Якщо в Європі людей, що не розуміються в техніці захищає держава, то у нас маркетологи апріорі роблять потенційні жертви з більшості населення. В нашому столітті машина для покупця - це тільки її вигляд і його комфорт, про решту характеристик люди звикли довіряти виробнику. А Китай тим скористався. Я впевнений, що якщо зробити опитування, "за" експорт китайського автопрому проголосує більшість людей, які зі складністю зможуть відрізнити радіатор від генератора. В основному це будуть жінки. Натомість ті, хто розуміє з чого складається машина, як працюють її вузли і агрегати, і ті, хто розуміє, як ненадійно і небезпечно їздити на недомашинах, скажуть ні. І тому я проти експорту авто з Китаю, нехай вбивають і труять чадними газами свої мільярди. Допоки не виїде машина, зроблена майстрами а не маркетологами.
     
  12. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    точно вживу, може ти не бачив як поводить себе кузов китайця по проходженні 30 тисяч я не кажу про 100000 чи 500000 не для наших доріг китайці свої консерви роблять.
     
  13. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Відповідь була написана вище:

    Це прописується умовами.
     
  14. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Орест, я непогжусь с тобою. Якщо б той завод випускав бляшанки з логотипами ФАВ - не питання, то й булаб китайська бляшанка. Але ми бачимо іншу картину. Той ФАВ випускає машини з логотипами ФВ. То "трохи" міняє картинну. Так, машини не йдуть на європу тільки с того, що вони випускають СТАРІ версії ФВ. Вони просто не проходять дуже жорсткі норми екологічной безпеки. Безпека ж кузова і тому інше впевнений, ненабагато гірша в них, ніж у Джети МК2 і Пассата Б2.

    С приводу випуску машин під торгівельною маркою ФВ. Приведу приклад. Ти організував свій бренд "Орест". За час існування бренду ти затвердив свій бренд на багатьох ринках світу, як ДУЖЕ гарний і надійний. Випускати ти почав дуже багато і дуже гарно. Довіра к бренду з*явилася до бренду "Орест" у всьому світі. Виробництво росте, гроші є, але ти не можеш обійняти своєю продукцією весь світ і є ДУЖЕ великий кусок ринку, на якому ти впевнений буде продаватися твій бренд, але той кусок ринку знаходиться в іншій півкулі та й ще й в державі, яка пропагандує комунізм, що різнится с твоїми поглядами на світ. Так от у цьому Китаї з*являеться підприємець Лі Дзян, який готовий вкласти гроші, сбудувати завод, від тебе йому потрібні тількі твої старі нароботки, які в тебе вже давно своє віджили і щоб то йшло під твоїм брендом "Орест". І обіцяе той підприемець випускати ті старі норобки, до тебе на ринок не лізти з ними і т.п. Але невже тобі буде по фігу, яка продукція під твоею торговою маркою(!!!!!!!!), яку ти наробляв дуже багато часу, хоч вона і старішого типу, буде вироблятися на тому заводі? І ти просто забудеш за існування того заводу і не будеш впручатися в виробництво і не контролювати то виробництво?

    Додано через 1 хвилину
    Не путай бренди, наліплені на решітці радіатору. Одне діло бренд Чері, а зовсім інше - ФВ.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    А де купують?


    Чому досить? Чому ігноруєш факт:



    Давай спочатку розберемся в термінології. Хто такі маркетологи?
    Відповідь на хлопський розум - це як в армії мінери, цебто від них залежить чи армія (в даному випадку автомобілі) піде вперед чи підірветься.
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    набери в гуглі - той завод випускає китайські бляшанки.
    Почнем з того, що на решітці лого а не бренд. Продовжимо тим, що решітка це просто одна із запчастин, зроблених по ліцензії, тобто дозволених до виробництва а не вироблених з німецькою якістю. До речі, я купував решітку з лого ФВ для скірокко - коштує щось 70 грн, але крива, а після соняшного літа - ще кривіша.
    не знаю, але якщо подивитися розподіл експорту металопрокату, видно, що ці країни не купують метал з України. Серед причин є такі:
    тому
    Тобто висновок - нормальні країни не купують українського г.
    Тому що національний ВВП може зростати за рахунок продажу г. А тут тема про те, чи китайські джетти г чи не г.
    Китайські маркетологи - це люди, які продалися, щоби продавати. Ім в дупі наші обурення, здоров'я, життя, їм головне продати г і продати його побільше. Ти ніколи не задумувався, чому швейцарські майстри, що вручну роблять по кілька років годинники ніколи не наймають маркетологів?
     
  17. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    А тому що дуже часто працює принцип: Працюєш на авторитет, а потім аторитет на тебе працює, щоб не загубити авторитет треба тримати необхідний рівень якості.

    Додано через 2 години 28 хвилин
    Анекдот в тему:
    - ксенон можно поставить на машину?
    - да, конечно, какая машина у вас?
    - грейт волл
    - да, приезжайте, комплект 3500р
    ...пауза...
    - так это же, наверное, какое-нить китайское гавно!?
    :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    Орест, Фольксваген - БРЕНД, а не лого. І впевнений, що ФВ не дозволив би випускати якомусь ФАВу машини зі своїм лого на решітці радіатора без своєї узгоди і без свого контролю.
    Трохи в тему, але я й таке питання задам. Чому на з/ч, які випускають до наших машин по заміні не стоять лого(!!!!) ФВ-Ауді? А стояти воно може тількі на тій же з/ч, яка теж випускатися на томуж заводі, але під заказ і під контролем ФВ??? Тут такаж само картина. ФАВ випускає машини, й може випускати інші марки, той же Чері. Але та машина, котра виходить с заводу з лого ФВ, то й є СПРАВЖНІЙ Фольксваген, хоч він і зроблений у Китаї.
     
  19. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    коли китайці передрали DAEWOO MATIZ, TOYOTA RAV4 вони не причепили відповідні значки...причепили свої...
    думаю, цей "рестайлінг" зроблений з відома і з дозволу VW...
    як би ми до того не ставились...


    зайшла справа про метал...справа не в якості металу! справа в технології! реально, в 18 столітті коваль-самоучка міг би викувати деталі скажімо для стартера..зібрати його, і він би крутився!!!! якби люди знали про електрику..
    технологія-це спроможність, здатність забезпечувати протягом часу стабільні характеристики виробів, виготовлених мільйонними тиражами....це поверхня металу, покрита всюди рівномірним шаром однорідного покриття (стосовно кузова)....
     
  20. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: FAW Jetta Millionaire- Китайська реінкарнація

    На китайських запчастинах немає значків ФВ-Ауді, хоч і є лого фольксвагена на ришітці. Я вище писав, що купував ришітку з логотипом. Можу показати, що там немає жодних маркувань за винятком рядка цифр та напису мейд ін чайна.

    Не погоджуся. Поганий метал легше гнеться, швидше рветься та швидше ржавіє, не залежно від покриття.

    Взагалі, говорити про те, які домовленості між ВАГом і Китаєм ми не компетентні, ми не можемо цього знати. Тому можна тільки констатувати, що ці машини є г або не г.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)